zacal pribyvat olej - byla v nem nafta. Takze auto putovalo do servisu, dva striky se repasovaly dva novy. Hadicky k tryskam nove, palivak taky. Po vraceni ze servisu se nam to moc nezdalo jak to jelo a po par kilometrech se zacalo ozyvat huceni - proste takovej divnej zvuk jakoby od rozvodu nebo altiku a co vsechno je na remenu nelze poznat odkud to presne jde. Pokud se prida jen malo plyn (kolem 1000ot) motor se zacne hazet a je slyset jemny klepani jakoby zezadu motoru - asi tam kam vedou vsechny hadicky od striku.
Zpatky do servisu tam vymenili rozvody a opet pribyl olej takze novej olej, nucena regenerace. Jeste furt bezel vetrak a az kdyz sme je na to upozornili tak rekli ze stacilo neco smazat v diagnostice (i kdyz uz ji predtim 3x delali) a rekli ze predtim se na tuhle cast diag nekoukali ze je to rozdeleny nejak na vic casti (asi motor, prislusenstvi co ja vim..). Furt to nebylo ono tak sme se na ten servis po vydajich 50tisicich vysrali a zajeli nechat vyrezat DPF a upravit sw a KN filtr do boxu. Auto jezdilo normalne olej uz nepribival ale pri nizkych otackach a malym zatizeni (napr zajizdeni do dvora u baraku) jako kdyby to klepalo nalevo mezi 1 a 2 valcem. Na to se najezdilo nekolik tisic ale po vycisteni KN filtru presne podle navodu auto po 1000km zacalo blbnout - jede to dobre tahne to spotreba treba 32L pri zrychlovani a najednou to jede o moc hur a i pri plnym to pise okamzitou kolem 12l (nebo 15 ted nevim z hlavy). Tak sme vycistlili vahu wurthem rapid (jenom ostrikali elelement) nechal uschnout, vymenili filtr za papirak a hura jelo to. Po par km zase to samy, nakonec to byla netesnost kvuli spatnymu O krouzku na oddechu motoru do sani. Po 100km to zase blblo tak sme jeste jednou vycistili vahu a je to ok az na to klepani nevite co by to mohlo bejt
jo a jeste pri dalsi vymene oleje po slavnym servisu ford bylo strzeny vicko na olej - prasklo
