Stránka 1 z 1
Neautorizovane servisy v teste neuspeli
Napsal: 31.07.2011 19:13
od Dzefer
Zaujimavy clanok zo sobotnajsej pravdy...
Re: Neautorizovane servisy v teste neuspeli
Napsal: 03.08.2011 07:55
od spanel
No, nevím, ale když porovnám jen cenu ND origo Ford a cenu od neautorizovaného servisu na výměna dvouhnmoty, spojkové sady a ložiska spojky tak u Forda je jen materiál přes 30 000 (origo Ford - od dodavatele Ford) a u neautorizovaného i s prací za 20 000 (vše Sachs) . To už nějaké papíry, či den navíc, nebo náhradní vozidlo oželím. Kromě ceny (proč vrážet do jetého auta tuny autorizovaných peněz, když tržně cena nějak nevzroste) je důležité i to, zda to udělají dobře a dají záruku.
Re: Neautorizovane servisy v teste neuspeli
Napsal: 03.08.2011 09:12
od miki21
Hlavní podstata je v tom,kdo zadává a platí takové průzkumy.

Podle toho pak vypadají výsledky.Stejně jsou na tom "nezávislé"testy pneumatik apod.Znáte to-čtyři z pěti zubních lékařů....

Re: Neautorizovane servisy v teste neuspeli
Napsal: 03.08.2011 09:35
od VH123
Zaplaťpámbůh že do servisu jezdím jen s tím co si na autě najdu a neumím/netroufám si/nechce se mi opravit. Klakson troubí, stěrače stírají - s tím snad může jet do servisu jen jelito. I když je pravda že ten tlak v rezervě by mě zkontrolovat nenapadnul. Asi si vytisknu kuchařku pro pravidelné prohlídky u Forda, než vykape při výměně olej, tu jejich obhlídku stihnu taky.
Jinak je naprosto jasný kdo si ten test zaplatil.
Re: Neautorizovane servisy v teste neuspeli
Napsal: 03.08.2011 10:34
od jimm
No ono většinou neoriginální díl vyrábí stejný výrobce co vyrábí origo díly do výrobních závodů automobilek,akorát automobilky si účtujou za od.víc peněz,což nechápu,všechny testy dílů neplatí automobilka jak tvrdí,ale výrobce dílů po zadání požadavku automobilky.Vím jak to funguje,v jedné takové firmě pracuju,takže vím o čem píšu.Když si koupím auto za 500000kč tak by měl být znač.servis zadarmo,aspoň práce a nebo by měl být levnější než neorigo.

Re: Neautorizovane servisy v teste neuspeli
Napsal: 03.08.2011 19:52
od Standa.64
Celkově bych řekl, že je to půl na půl.Pokud pominu ceny ND,tak je to hlavně o lidech co v servisech pracují a jak je servis dokáže zaplatit.Ze svého okolí znám případy kdy v v autorizákách neví rady a "garážník" v pohodě opraví za zlomek ceny a naopak když "garážník" dokonale zmršil i zdánlivě jednoduchou opravu.