Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw

Odpovědět
Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw

Příspěvek od lucky.jack » 26.07.2011 17:30

Neřešil jste někdy zda je možné dát do 66kw vstřikovače z 80kw. Mám možnost koupit tyhle vstřiky za dobrou cenu, ale nevím co by na to focus říkal...Díky za reakce.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw

Příspěvek od foki » 26.07.2011 21:19

finisove jsou jine a mozna i kdvuli tomu ze muzou mit jinou trysku kvuli DPF
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw

Příspěvek od lucky.jack » 27.07.2011 08:30

Jj vím, že finisy nejsou stejný a s tím DPF mě to napadlo taky. Jsou to 4 vstřiky za 8500 vč testu a záruky na funkčnost, ale na 80kw :( . Asi je vezmu na zkoušku a kdyžtak je prodám dál :nixw:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
marosnet55
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 30.01.2010 22:19

Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw

Příspěvek od marosnet55 » 29.07.2011 21:19

4 vstřiky za 8500 tak tomu hovorím dobrá cena.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw

Příspěvek od V12 » 30.07.2011 09:10

Ja som na moj 2.0TDCI zohnal za 330 EUR, su z buracky po 60k km.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw

Příspěvek od lucky.jack » 30.07.2011 09:46

No ještě mám v záloze jedny za 8000,- na 66kw, ale je to bez záruky KM, mají mít 55tkm, ale s týdenní garancí na vyzkoušení funkčnosti.
Počítám, že 80kw budou dávat trochu víc nafty, ale to by snad tak vadit nemělo. Jen netuším, jestli půjdou naprogramovat na 66kw verzi.
EDIT: Jak na to koukám, tak ECU je pro 66kw i 80kw stejná v rozmezí 2005-2008. Do 2005 byla jiná, ale to se mě netýká. Takže rozpoznání vstřiku by mělo jít. Akorát co by mohlo dělat problém je, jestli má 80kw větší trysku a jednotka by měla uložené 66kw tak by stejně dávala míň nafty...Nebo ne...?? Doprčič to musím všechno zjišťovat jako první :dih: :mrgreen:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw

Příspěvek od foki » 30.07.2011 20:23

a nemuze se stat kdyz tam pujde vic nafty ze se bude redit olej nebo ze by se mohl propalit pist jako u kapajiciho stŕiku ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw

Příspěvek od V12 » 31.07.2011 12:12

Ked bude mat vstrekovac vacsie otvory, viac nafty nevadi, pretoze vstrek bude trvat rovnako dlho. Prepalenie piestu moze nastat pri neskorom, resp. dlho trvajucom vstreku, ked nafta hori az v dne piestu. Prave preto sa pri chipovani musi zvacsena davka paliva riesit komplexne, nestaci zdvihnut plniaci tlak turba, treba zdvihnut tlak v raile a nastavit mierne skorsi vstrek. Nesmie sa pohnut s okamihom ukoncenia vstreku, z toho potom hrozi vyssiespomenuty pruser.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw

Příspěvek od lucky.jack » 31.07.2011 20:33

V12: Myslíš teda, že vyšší dávka paliva se musí dolaďovat ještě vyšším tlakem turba, aby se stačil proplachovat válec + ty další věci kolem...? To se mi to nějak komplikuje... :bebng:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw

Příspěvek od V12 » 01.08.2011 12:59

Nie, ja som pisal o chipovani.
Ked das do 66 kW motora vstreky z 80kW a RJ ich spozna, nemal by byt ziadny problem. RJ urcuje davku paliva a vacsie otvory v tryske vykompenzuje kratsim otvorenim vstrekovaca.
Zakladnym predpokladom je ale fakt, ci RJ tie vstreky z 80kW motora spozna. Na toto odpovedat neviem :oops: treba to vyskusat.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host