Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
Neřešil jste někdy zda je možné dát do 66kw vstřikovače z 80kw. Mám možnost koupit tyhle vstřiky za dobrou cenu, ale nevím co by na to focus říkal...Díky za reakce.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
finisove jsou jine a mozna i kdvuli tomu ze muzou mit jinou trysku kvuli DPF
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
Jj vím, že finisy nejsou stejný a s tím DPF mě to napadlo taky. Jsou to 4 vstřiky za 8500 vč testu a záruky na funkčnost, ale na 80kw
. Asi je vezmu na zkoušku a kdyžtak je prodám dál 


Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- marosnet55
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 30.01.2010 22:19
Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
4 vstřiky za 8500 tak tomu hovorím dobrá cena.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
Ja som na moj 2.0TDCI zohnal za 330 EUR, su z buracky po 60k km.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
No ještě mám v záloze jedny za 8000,- na 66kw, ale je to bez záruky KM, mají mít 55tkm, ale s týdenní garancí na vyzkoušení funkčnosti.
Počítám, že 80kw budou dávat trochu víc nafty, ale to by snad tak vadit nemělo. Jen netuším, jestli půjdou naprogramovat na 66kw verzi.
EDIT: Jak na to koukám, tak ECU je pro 66kw i 80kw stejná v rozmezí 2005-2008. Do 2005 byla jiná, ale to se mě netýká. Takže rozpoznání vstřiku by mělo jít. Akorát co by mohlo dělat problém je, jestli má 80kw větší trysku a jednotka by měla uložené 66kw tak by stejně dávala míň nafty...Nebo ne...?? Doprčič to musím všechno zjišťovat jako první

Počítám, že 80kw budou dávat trochu víc nafty, ale to by snad tak vadit nemělo. Jen netuším, jestli půjdou naprogramovat na 66kw verzi.
EDIT: Jak na to koukám, tak ECU je pro 66kw i 80kw stejná v rozmezí 2005-2008. Do 2005 byla jiná, ale to se mě netýká. Takže rozpoznání vstřiku by mělo jít. Akorát co by mohlo dělat problém je, jestli má 80kw větší trysku a jednotka by měla uložené 66kw tak by stejně dávala míň nafty...Nebo ne...?? Doprčič to musím všechno zjišťovat jako první


Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
a nemuze se stat kdyz tam pujde vic nafty ze se bude redit olej nebo ze by se mohl propalit pist jako u kapajiciho stŕiku ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
Ked bude mat vstrekovac vacsie otvory, viac nafty nevadi, pretoze vstrek bude trvat rovnako dlho. Prepalenie piestu moze nastat pri neskorom, resp. dlho trvajucom vstreku, ked nafta hori az v dne piestu. Prave preto sa pri chipovani musi zvacsena davka paliva riesit komplexne, nestaci zdvihnut plniaci tlak turba, treba zdvihnut tlak v raile a nastavit mierne skorsi vstrek. Nesmie sa pohnut s okamihom ukoncenia vstreku, z toho potom hrozi vyssiespomenuty pruser.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
V12: Myslíš teda, že vyšší dávka paliva se musí dolaďovat ještě vyšším tlakem turba, aby se stačil proplachovat válec + ty další věci kolem...? To se mi to nějak komplikuje... 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Vstřikovače 1,6 66 vs. 80 kw
Nie, ja som pisal o chipovani.
Ked das do 66 kW motora vstreky z 80kW a RJ ich spozna, nemal by byt ziadny problem. RJ urcuje davku paliva a vacsie otvory v tryske vykompenzuje kratsim otvorenim vstrekovaca.
Zakladnym predpokladom je ale fakt, ci RJ tie vstreky z 80kW motora spozna. Na toto odpovedat neviem
treba to vyskusat.
Ked das do 66 kW motora vstreky z 80kW a RJ ich spozna, nemal by byt ziadny problem. RJ urcuje davku paliva a vacsie otvory v tryske vykompenzuje kratsim otvorenim vstrekovaca.
Zakladnym predpokladom je ale fakt, ci RJ tie vstreky z 80kW motora spozna. Na toto odpovedat neviem

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host