FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 28.04.2011 07:46
FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Ahoj, jsou tyto motory stejne po hw strance a lisi se jenom softwarove? Sel by udelat "upgrade" z 77kW na 92kw?
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
No přesně toto mě taky zajímalo
Jestli bych měl vypláznout při koupi o 20 tis Kč víc jen kvůli tomu, že to má jinak nastavenou řídící jednotku, tak to bych si teda rozmyslel... Pak bych si radši koupil slabší verzi a nechal načipovat za poloviční či třetinovou cenu
Díval jsem se pod kapotu FF3 a tam je vše "na oko" stejné jako u mého motoru ve FF2. A to mám papírově 85kW. Prodejce mi nedokázal odpovědět na mou otázku jaký je mezi těma motorama rozdíl (77 vs 93) jen se domníval, že je to nejspíš jen o jiném naladění motoru...


Díval jsem se pod kapotu FF3 a tam je vše "na oko" stejné jako u mého motoru ve FF2. A to mám papírově 85kW. Prodejce mi nedokázal odpovědět na mou otázku jaký je mezi těma motorama rozdíl (77 vs 93) jen se domníval, že je to nejspíš jen o jiném naladění motoru...

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Znackovy chip stoji desitku..to mi tech 20 nepripada zase tak strasne za 100% vyssi vykon
U chipu nikdy nevis.
Navic kdyz je auto v zaruce.. nebo ti prehraji v ramci nejakeho servisniho ukonu jednotku a muzes si jit chipovat znova

Navic kdyz je auto v zaruce.. nebo ti prehraji v ramci nejakeho servisniho ukonu jednotku a muzes si jit chipovat znova

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Obavam sa, ze toto este nebudu vediet nachipovat. Urcitu dobu to potrva. Inak Anduril ma 100% pravdu - po prvom prehrati SW je chip v haji. A tu sa jedna o zbrusu novy voz, takze pravdepodobnost viacerych upgradov softu je znacna. Podciarknute - zratane, do chipu 77kW TiVCT by som nesiel. A 92kW verzia je uz naozaj na moj vkus predrazena. Ak teda chces tento vykon, skus inu znacku, alebo FFII 1.8i 92kW, eventualne 2.0i 107kW.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Mudr.Hematolog
- Nováček
- Příspěvky: 95
- Registrován: 24.06.2010 23:40
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
V12,
pri dnesnych cenach benzinu, je 2,0 predrazeny komfort..........
pri dnesnych cenach benzinu, je 2,0 predrazeny komfort..........
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Riesil vykon, nie spotrebu
V podstate ale s Tebou suhlasim, kto beha autom po meste, potrebuje litrovy motor a auto vaziace do jednej tony.

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Bohuzial je novy focus a hlavne jeho vykonnejsie verzie Ti-VCT 92 kW pocinaje ozaj znacne drahsie ako konkurencia... a o 1.6 EcoBoost ani nehovorim... Ale ak porovnam vykon a vybavu Focus 2 a 3, tak 150 konovy atmosfericky benzin stal dokonca viac ako 20 tisic... a teraz mame za nizsiu cenu 150 konove 1.6 turbo s rovnakou pripadne lepsou vybavou... takze v konecnom dosledku ta cena nie je az taka prehnana...
A co sa taky spotreby, tak nemyslim, ze 107kW 2.0i je na tom az tak zle... v priemere aj podla mojich poznatkov, kedze dvojliter mam pod kapotou, aj podla udajov na webe, ma len o pol litra vyssiu spotrebu ako 1.6 benzin... ja jazdim dlhodobo nieco malo pod 8 litrov... samozrejme, cim viac sa jazdi v meste, tym viac je stara atmosfericka 1.6 vyhodnejsia... nove motory budu urcite naladene tak, aby boli uspornejsie... vid. dole uvedeny test, kde Ti-VCT 92kW malo pri novom motore spotrebu len 6,4 litra:
http://www.automoto.sk/clanok/184708/ve ... -bez-turba
Taku kombinovanu spotrebu dvojliter benzin nikdy mat nebude. Takze ide o to, co kto preferuje, ja som volil lepsiu dynamiku za cenu vyssej spotreby... Stary dobry atmosfericky 2.0 Duratec HE by som nemenil za nic na svete... A k cene benzinu sa vyjadrovat radsej nebudem, nechcem tu na fore pouzivat hrube nadavky...
A co sa taky spotreby, tak nemyslim, ze 107kW 2.0i je na tom az tak zle... v priemere aj podla mojich poznatkov, kedze dvojliter mam pod kapotou, aj podla udajov na webe, ma len o pol litra vyssiu spotrebu ako 1.6 benzin... ja jazdim dlhodobo nieco malo pod 8 litrov... samozrejme, cim viac sa jazdi v meste, tym viac je stara atmosfericka 1.6 vyhodnejsia... nove motory budu urcite naladene tak, aby boli uspornejsie... vid. dole uvedeny test, kde Ti-VCT 92kW malo pri novom motore spotrebu len 6,4 litra:
http://www.automoto.sk/clanok/184708/ve ... -bez-turba
Taku kombinovanu spotrebu dvojliter benzin nikdy mat nebude. Takze ide o to, co kto preferuje, ja som volil lepsiu dynamiku za cenu vyssej spotreby... Stary dobry atmosfericky 2.0 Duratec HE by som nemenil za nic na svete... A k cene benzinu sa vyjadrovat radsej nebudem, nechcem tu na fore pouzivat hrube nadavky...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Uz sa tesim na dni, ked vsetci majitelia FFII 2.0i budu tieto skvele auta predavat a kupovat FFIII EcoBoosty. Dufam, ze nejaky stary dobry 2.0i sa mi ujde. Viem, ze ked mu nebudem velmi stupat na krk - co ani netreba - odmeni sa rozumnou spotrebou. A ked treba, tych 150 koni aj potiahne.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
V12, ti co mame Duratec HE 2.0 vieme, preco sme si Focusika kupovali prave s tymto motorom... takze len tak skoro sa asi predavat nebudu... budes musiet este velmi dlho cakat... 
Alebo ta mozno po skusobnej jazde ocari novy Focus s 1.6 EcoBoostom a zoberies ten... ale podla toho co pises, to tak asi nebude...
Nech ziju stare dobre atmosfericke motory... U mna ho mozno casom pri raste cien benzinu nahradi az auto na palivove clanky...
Ale to uz je uplne ina pesnicka relativne dalekej buducnosti...

Alebo ta mozno po skusobnej jazde ocari novy Focus s 1.6 EcoBoostom a zoberies ten... ale podla toho co pises, to tak asi nebude...
Nech ziju stare dobre atmosfericke motory... U mna ho mozno casom pri raste cien benzinu nahradi az auto na palivove clanky...

Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
EcoBoosty su ako nove kua drahe a ako jazdenka, hmm, neviem, dal by som prednost atmosfere, je jednoduchsia, nenarocnejsia, takze sa moze menej veci vysypat. Uvidime, co ukaze buducnost. No pevne verim, ze najdem ten pravy FFII 2.0i. V rozumnom stave, za rozumnu cenu a prave budem pri peniazoch. Zena si vymyslela nabytkovu vymenu, okrem toho malovanie a vymenu radiatorov. Takze ten 2.0i co nedavno ponukal Foki mi usiel medzi prstami. A poviem pravdu, radsej necham utiect auto, ako zenu - kto by sa o mna staral ? 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Kombi nechcem. A teraz je to aj tak v pr***i, investicie pojdu inde.
BTW, pozna niekto bazos Auto Rudna (par km na zapad od Prahy) ?
Maju na ceste nieco zaujimave :
BTW, pozna niekto bazos Auto Rudna (par km na zapad od Prahy) ?
Maju na ceste nieco zaujimave :
Kód: Vybrat vše
http://autobazar.autovia.sk/ford-focus-2-0i-16v-st170-hatchback-5d-952451
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Bazar Rudná mívá krásná auta v pěkném stavu, která vypadají udržovaná, ale všechna jsou nabouraná (to ani neskrývají), skoro jako by to někdo dělal schválně...




Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT

BMW 325 E46 Cabrio
BMW Z4 M40i MT
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
Diky za info 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF3, 1.6 Duratec Ti-VCT 77kW vs. 92kW
ak je nejake auto nie velmi burane a poctivo opravene, tak by som sa toho nebal... ale kedze istota tam neni a ponuka siroka, tak to maju asi tazke...
esteze existuje chamtivost a mozu zaujat aspon cenou




Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host