Slysel jsem, ze pres servisni zasuvku jde auto bez klicku v zapalovani nastartovat, co je na tom pravdy? Jestli je to tak, tak si ji radsi odpojim.
Dik
Servisni (diagnosticka) zasuvka
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Servisni (diagnosticka) zasuvka
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Servisni (diagnosticka) zasuvka
A kurna---to slyším poprvé--Citronek píše:Slysel jsem, ze pres servisni zasuvku jde auto bez klicku v zapalovani nastartovat, co je na tom pravdy? Jestli je to tak, tak si ji radsi odpojim.
Dik

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Zdwora
- Test driver
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisni (diagnosticka) zasuvka
Ja taky, videl jsem to jen ve filmu, takze mi to prijde jako naprosta kravina. Pokud ne, vyvedte mne prosim nekdo z omylu 
Jak uz z nadpisu vyplyva, autor mluvi o diagnosticke zasuvce co ma pod volantem (zrejme), takze co wikipedie rika o rozhrani OBD II http://cs.wikipedia.org/wiki/OBD-II. Takze si myslim, ze se neni ceho bat, nicmene bylo by zajimavy, aby se k tomuhle tematu vyjadril nekdo kdo mu opravdu rozumi.

Jak uz z nadpisu vyplyva, autor mluvi o diagnosticke zasuvce co ma pod volantem (zrejme), takze co wikipedie rika o rozhrani OBD II http://cs.wikipedia.org/wiki/OBD-II. Takze si myslim, ze se neni ceho bat, nicmene bylo by zajimavy, aby se k tomuhle tematu vyjadril nekdo kdo mu opravdu rozumi.
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Re: Servisni (diagnosticka) zasuvka
Jasny, ta zasuvka pod volantem hned vedle pojistek. Tak jestli je to kravina, tak tim lepe...
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24680
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Servisni (diagnosticka) zasuvka
... ptal jsem se jednoho "specialisty" na startovani cizich vozidel (ne Ford) - a pres ODBII to nikdy nedelal a ani nezna nekoho, kdo by to umel.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- VH123
- Zkušený
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 09.04.2009 09:37
- Bydliště: Lovosice
Re: Servisni (diagnosticka) zasuvka
Ve filmu se toho dělá... Koukal jsem pro jistotu do schémat k mému Focusovi a podle očekávání - Abych mohl nastartovat, musí pro sepnutí relé ke startéru jednak být otočený klíček (nebo vyškubnuté a spojené dráty ze spínací skříňky) a druhak musí být přizemněný druhý drát od relé, který končí někde v PCM sběrnici a GEM. Nevylučuju že nějakým grifem je možné přes diagnostiku obejít imobilizér, ale to + ze spínací skříňky se prostě u relé odněkud vzít musí. Zapalování nemlich to samý. Takže bez vyškubnutí spínací skříňky se zloděj neobejde.
Jestli je sto způsobů jak ukradnout auto, tohle je zaručeně až ten sto první.
Jestli je sto způsobů jak ukradnout auto, tohle je zaručeně až ten sto první.
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů