Servisni (diagnosticka) zasuvka

Odpovědět
Citronek
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 27.03.2011 19:53

Servisni (diagnosticka) zasuvka

Příspěvek od Citronek » 10.04.2011 10:03

Slysel jsem, ze pres servisni zasuvku jde auto bez klicku v zapalovani nastartovat, co je na tom pravdy? Jestli je to tak, tak si ji radsi odpojim.

Dik
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Servisni (diagnosticka) zasuvka

Příspěvek od petulak » 10.04.2011 12:51

Citronek píše:Slysel jsem, ze pres servisni zasuvku jde auto bez klicku v zapalovani nastartovat, co je na tom pravdy? Jestli je to tak, tak si ji radsi odpojim.

Dik
A kurna---to slyším poprvé-- :shocked:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
Zdwora
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3001
Registrován: 26.07.2009 15:07
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Servisni (diagnosticka) zasuvka

Příspěvek od Zdwora » 10.04.2011 12:54

Ja taky, videl jsem to jen ve filmu, takze mi to prijde jako naprosta kravina. Pokud ne, vyvedte mne prosim nekdo z omylu :)

Jak uz z nadpisu vyplyva, autor mluvi o diagnosticke zasuvce co ma pod volantem (zrejme), takze co wikipedie rika o rozhrani OBD II http://cs.wikipedia.org/wiki/OBD-II. Takze si myslim, ze se neni ceho bat, nicmene bylo by zajimavy, aby se k tomuhle tematu vyjadril nekdo kdo mu opravdu rozumi.
"Vysmivam se do ksichtu vsem nechapavejm k0k0tum!" by Řezník

Obrázek

Citronek
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 27.03.2011 19:53

Re: Servisni (diagnosticka) zasuvka

Příspěvek od Citronek » 10.04.2011 17:54

Jasny, ta zasuvka pod volantem hned vedle pojistek. Tak jestli je to kravina, tak tim lepe...
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24680
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Servisni (diagnosticka) zasuvka

Příspěvek od ZaQik » 10.04.2011 19:49

... ptal jsem se jednoho "specialisty" na startovani cizich vozidel (ne Ford) - a pres ODBII to nikdy nedelal a ani nezna nekoho, kdo by to umel.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
VH123
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1214
Registrován: 09.04.2009 09:37
Bydliště: Lovosice

Re: Servisni (diagnosticka) zasuvka

Příspěvek od VH123 » 10.04.2011 20:10

Ve filmu se toho dělá... Koukal jsem pro jistotu do schémat k mému Focusovi a podle očekávání - Abych mohl nastartovat, musí pro sepnutí relé ke startéru jednak být otočený klíček (nebo vyškubnuté a spojené dráty ze spínací skříňky) a druhak musí být přizemněný druhý drát od relé, který končí někde v PCM sběrnici a GEM. Nevylučuju že nějakým grifem je možné přes diagnostiku obejít imobilizér, ale to + ze spínací skříňky se prostě u relé odněkud vzít musí. Zapalování nemlich to samý. Takže bez vyškubnutí spínací skříňky se zloděj neobejde.
Jestli je sto způsobů jak ukradnout auto, tohle je zaručeně až ten sto první.
Vojta
__________________
Ford Focus 1.6 16V 74 kW TrendoGhia 2003 LPG Stag 4 Rust In Pieces
Ford Capri Mk2 2.3 V6 X-pack 1977
Mazda 5 CW 2.5 2012

Odpovědět

Zpět na „Focus - interier - 1998-2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů