Stránka 1 z 1

TDCi čerpadlo ... :-(

Napsal: 08.04.2011 00:29
od jirka bohutin
focus 1.8 TDCi / 85 kW, r.v. 2007, vytačím třeba 2 jku na 3.500 a výš ... v jednom okamžiku jako by se motor zahltil nebo mu doslo palivo jako by to cukne zkratka to nemá plynulý chod od 1.000 - do 5.000 rmp. ps: nedeje se to pokazde, kdyz uz to jednou vytocim a jedu tak uz to podruhe v te jizde neudela, nemuze to byt čerpadlo ? ps: čím pak to ? diky

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Napsal: 08.04.2011 06:02
od V12
Nemoze to byt plynovy pedal ?

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Napsal: 08.04.2011 08:15
od losky
Cerpadlo se takto neprojevuje.
Spise egr, nebo ovladaci ventil turba.
Plynovy pedal je taky dost pravdepodobny.

nic z uvedeneho neni zavratna castka.... EGR se da i zaslepit to je tady na foru popsano dobre.

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Napsal: 08.04.2011 08:58
od gerbil
nejsem mechanik, proto se k technickýcm věcem moc nevyjadřuju, ale mám stejný motor, tak jeden můj názor. Tento 8v motor je v 3,5tis. otáčkách už totálně bez dechu, nemluvě o tom, jestli ho teda vytáčíš víc. Od 4,5 tis. začíná na otáčkoměru červené pole...
Cukat by samozřejmě neměl (co třeba přicpaný naft. filtr...?)...

Možná jsem na svůj motor až přehnaně hodný, ale mně připadá točit na dvojku 3500 rpm a víc jako zhovadilost. Já už tam mívám (při normální, nesportovní jízdě) trojku o 1000 otáček níž...
Sorry, pokud je to OT, ale plynulost chodu od 1 do 5 tis. otáček jsem u tohoto motoru opravdu ještě nezkoušel...

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Napsal: 08.04.2011 12:01
od jirka bohutin
losky píše:Cerpadlo se takto neprojevuje.
Spise egr, nebo ovladaci ventil turba.
Plynovy pedal je taky dost pravdepodobny.

nic z uvedeneho neni zavratna castka.... EGR se da i zaslepit to je tady na foru popsano dobre.
Diky, lze tyto zavady zjistit na diagnostice ? nebo to v servisu musim ukazat ... coz je dosti slozite kdyz to neudela pokazde :-(

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Napsal: 08.04.2011 13:07
od losky
Diagnostika vetsinou ukaze vsechyn tri popsane zavady. Casto ale ukaze i chyby, ktere bud byly vyreseny, nebo se jiz neobevuji.
U nas se to resilo vetsinou tak, ze jsme prijeli, vytahli chyby, vymazali pamet, jeli na testovaci jizdu tak aby se chyba projevila a pak zase vytahli chyby.

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Napsal: 22.04.2011 20:57
od jirka bohutin
losky píše:Diagnostika vetsinou ukaze vsechyn tri popsane zavady. Casto ale ukaze i chyby, ktere bud byly vyreseny, nebo se jiz neobevuji.
U nas se to resilo vetsinou tak, ze jsme prijeli, vytahli chyby, vymazali pamet, jeli na testovaci jizdu tak aby se chyba projevila a pak zase vytahli chyby.
Ahoj, tak jsem to mel na diagnostice a zadna chyba se neobjevila ... "bez chyby". Pritom auto pri vytočeni obcas cukne ... 1x behen jizdy a pak uz ne jako by se nedostavalo nafty :-)

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Napsal: 26.04.2011 11:14
od L_u_k_y_n
to Jirka:
teda nevim, ale jestli s tím budeš jezdit i nadále tak jak popisuješ, tak se dá v celku s úspěchem očekávat, že tvejch problémů bude přibývat :irre:

Doporučil bych ti, aby jsi se nějak obecně seznámil s dieselovými motory, jejich charakteristikou a pak bys nemoh napsat takovou hovadinu: "zkratka to nemá plynulý chod od 1.000 - do 5.000 rmp"

Re: TDCi čerpadlo ... :-(

Napsal: 28.04.2011 13:01
od zuntak
Jako 1. bych dal palivový filtr,a kouknul jestly v hadičce nebo spojích ti to nepřisává vzduch,egr funguje za určitých podmínek takže tam je možnost ale dělalo by to jiný věci šlo by to do nouzáku atd. pak by to mohl být plynový pedál a to zjistíš že by sis musel pamatovat určitou polohu jeho a v té by ti to občas udělalo,ale jako první kouknout kolem palivového čerpadla,čerpdlo je nepravděpodobné protože by to dělalo furt a ztrácelo výkon atd.