Ťažké radenie 1-tky a 2-ky

Odpovědět
skyjet
Nováček
Nováček
Příspěvky: 59
Registrován: 23.08.2010 18:07

Ťažké radenie 1-tky a 2-ky

Příspěvek od skyjet » 26.03.2011 18:20

Mám Focus II 1,6 TDCi 80kW a zrazu sa u mňa objavil problém s radením 1-tky a 2-ky. Manželka normálne odišla s autom a keď zastavila na semafóre, tak sa už nepohla. Nešlo jej zaradiť ani jednotku ani dvojku. Ostatné rýchlosti sa dali radiť bez problémov. Auto sa jej podarilo odpratať z križovatky a čakala na mňa. Keď som došiel, tak sa mi tieto rýchlosti podarilo zaradiť, no išli strašne ťažko. Robilo to pri zapnutom a rovnako aj pri vypnutom motore, takže spojkou to nebude. Odniesol som auto mojmu servisákovi a ten skontroloval a premazal radiace tiahla od páky po prevodovku. Vravel že nič poškodené ani ohnuté tam nevidí. Keďže to premazal, tak všetky prevodové stupne teraz ide radiť ľahšie, no 1-tka a 2-ka idú stále riadne tuho. Zaradiť to ako-tak ide, no vyradzovanie hlavne dvojky kladie riadny odpor. Má niekto nápad, kde by mohol byť problém?
Ford S-Max r.v. 2009 Titianium, 1,8TDCi 92kW
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF

Uživatelský avatar
jookyn1983
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ťažké radenie 1-tky a 2-ky

Příspěvek od jookyn1983 » 27.03.2011 11:47

Mě to taktéž "dělalo". Píšu v uvozovkách protože přeci jsem zvyklej na jiný řazení z prvního focuse :) Ale abych se vrátil mám ten samej motor v Cmaxu a musel jsem nechat měnit tlumiče a při tý příležitosti mi udělal známej hned i manžety na poloose a doplnil vazelínu. Prý táhla taky drobet promáznul. A od tý doby OK.

skyjet
Nováček
Nováček
Příspěvky: 59
Registrován: 23.08.2010 18:07

Re: Ťažké radenie 1-tky a 2-ky

Příspěvek od skyjet » 28.03.2011 09:31

Veď práve z toho som zmätený. Keby to boli tiahla, tak by sa blbo radili všetky rýchlosti a nie len jednotka a dvojka (navyše hlavne pri vyradzovaní). Nie je tam ešte niečo kde by sa to mohlo zasekávať?
Ford S-Max r.v. 2009 Titianium, 1,8TDCi 92kW
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host