Stránka 1 z 2
útržek z diskuse na iDnes
Napsal: 03.12.2006 22:24
od cloudyman
http://auto.idnes.cz/bazarova-skoda-oct ... jetiny_fdv
Jak prodávat ojetinu (Pepe (Anonym), 30.11.2006 08:33 ) vlákno | reagovat
Mám malou firmu a v ní několik osobních aut, která toho hodně, ale opravdu hodně najezdí - ročně přes 100 000km. Prodejce, od které kupuji nové vozy, a který mi auta i servisuje, mi poradil dobrý trik. Před každou výrobcem předepsanou servisní prohlídkou vždy zajedu k jeho kamarádovi co mi na kompu nejprve stáhne tacho o několik desítek tisíc km a pak teprve zajedu do servisu na garančku - řádně provedený servis, vyplněná serviska...V autech používám potahy, gumové "koberečky" apod. Takže po 3 letech provozu jsem prodával Passata TDI s najetými 100 000km a realita byla přes 300 000km. Rozdíl v prodejní ceně dramatický, jouda z autobazaru nepoznal vůbec ale vůbec nic. Jak jsem již před časem zjistil od svého dealera tento způsob omlazování vozů VW/ŠKoda je v ČR naprosto, ale naprosto běžný. Stejně tak je již velmi rozšířen v Německu. Stačí otevřít německé inzertní noviny, kde se to inzercí na stáčení tachometrů jen hemží. Na úpravu tachometru stačí pro celý koncern VW jeden software!
Tak takhle to prej chodí, asi můj případ, viz. : Mám do toho jit ....
Napsal: 03.12.2006 22:49
od libe
Je to smutne, ale verim, ze to tak funguje!?!

Pak nekomu a necemu ver!!! Ale bohuzel, jak neni na nove kchar ........!!

Napsal: 03.12.2006 22:57
od pelen
Firma myslim musi vest knihu jizd na kazde firemni auto. Zapisuji se tam i najete km a pak muze byt tato kniha v rozporu se servisni knihou vozidla.

Napsal: 04.12.2006 13:12
od miro
ale pri kupe ojazdeneho auta namas moznost nahliadnut do knihy jazd

Napsal: 04.12.2006 13:33
od chmelko
to je fakt hroza...
knihu jazd si firma archivuje, hlavne kvoli doloženiu spotrebe pohonných hmot a následnému odpočtu dph..s autom sa určite nepredáva..
Napsal: 04.12.2006 16:37
od Ahmed
Vim o jednom cloveku, co si koupil nove auto, najezdi 40k rocne a dela to tak taky. Valil jsem oci jak blazen

Napsal: 04.12.2006 16:58
od petulka
Poslal bych k němu na kontrolu finance, aby mu zkontrolovali evidenci a návaznost na stav tachometru. Zajímalo by mně , jak by se vymlouval...

Napsal: 04.12.2006 18:54
od KUTY
A jak to je, ked firma pouziva auto leasingovky, ktora to potom chce predat ?
Potom uz tazko dohladat papiere s vykazmi jazd, ked firma svoje zdani, auto jej uz nepatri a leasingovka vlastne predava auto, ktore mohol pouzivat ktokolvek...aj leasingovka sama. A serviska sedi jak kvet.
Napsal: 04.12.2006 19:03
od jenda
Napsal: 05.12.2006 08:09
od chmelko
preto je v podstate každé auto, ktorá vlastnila firma do 100 tis.km potencionalne riziko, že bolo stočené..max.že firma ma po krachu, alebo jej to auto vzali..inak tomu neverím..
Napsal: 05.12.2006 11:20
od hide
Když má firma auto na operativní leasing, tak by to nemělo smysl. Tam je ve smlouvě, že po dejme tomu 100 tis. km se auto mění. Leasingovka pak auto vymění za nové a staré prodá a to je zhruba její zisk. Jak je to u klasickýho leasingu, tak to nevím. Ale u operativního by každoroční stáčení tacháku nemělo smysl.

Napsal: 05.12.2006 12:57
od KUTY
to hide: ano, myslim, ze sa jedna o operativny leasing, kedy dostane firma ultimatum najazdit max. 100tisic a potom ho leasingovka resp. iny subjekt predava...
Napsal: 09.05.2007 21:46
od Endrju
ono je to v mnoha pripadech jeste jednodussi. Auto normalne jezdi na pravidelne servisy a znamy mu pak v tom servisu orazitkuje potrebny pocet kolonek a datum a stav tacho si uz dopise podle potreby jak ma natoceny tachometr ... vtipne je jak se ti prodejsi snazi kazdy zapis pozmenit. natocit razitko, sklon a barva podpisu. ale zajimave je ze treba je na razitku nejaka nesrovnalost ktera se opakuje na vsech vyhotovenich jen nekde prihlaci vice a nekde mene ... Trik se serviskou bych nebral vazne. I auto bez servisky na tom muze byt daleko lepe.
Napsal: 11.05.2007 12:59
od Forfoc
No já bych to zas tak černě neviděl. Když někdo najede 100000 za rok a jede jen jednou do servisu tak co olej ,filtry atd.. To vše mění místo po 20000 po 100000 ???? Co řemeny a rozvody které má měnit po 120 -140000 , na ty se jako vybodne a ryskuje , že odejdou.
V druhém případě, že si vše nechá jen tak potvrdit to se dá přeci zjistit. Všechny Fordy jsou propojené a dá se zjistit co se na autě u toho kterého Fordu dělalo. Zapisují se tam i čísla faktur a myslím, že by neměl být až takový problém zjistit, zda faktura existuje a zda se provedené úkony shodují, s tím co je ve Fa. Něco jiného by bylo, kdyby jezdil do neautorizovaného servisu.
Další článek o stočenejch tacháčích
Napsal: 22.08.2007 14:44
od cloudyman
Zpověď mechanika: Stáčím tachometry, no a co?
http://auto.idnes.cz/zpoved-mechanika-s ... jetiny_fdv
Doporučuji přečíst a případně ztratit iluze
Cloudy