útržek z diskuse na iDnes
- cloudyman
- Nováček
- Příspěvky: 110
- Registrován: 02.02.2008 03:18
útržek z diskuse na iDnes
http://auto.idnes.cz/bazarova-skoda-oct ... jetiny_fdv
Jak prodávat ojetinu (Pepe (Anonym), 30.11.2006 08:33 ) vlákno | reagovat
Mám malou firmu a v ní několik osobních aut, která toho hodně, ale opravdu hodně najezdí - ročně přes 100 000km. Prodejce, od které kupuji nové vozy, a který mi auta i servisuje, mi poradil dobrý trik. Před každou výrobcem předepsanou servisní prohlídkou vždy zajedu k jeho kamarádovi co mi na kompu nejprve stáhne tacho o několik desítek tisíc km a pak teprve zajedu do servisu na garančku - řádně provedený servis, vyplněná serviska...V autech používám potahy, gumové "koberečky" apod. Takže po 3 letech provozu jsem prodával Passata TDI s najetými 100 000km a realita byla přes 300 000km. Rozdíl v prodejní ceně dramatický, jouda z autobazaru nepoznal vůbec ale vůbec nic. Jak jsem již před časem zjistil od svého dealera tento způsob omlazování vozů VW/ŠKoda je v ČR naprosto, ale naprosto běžný. Stejně tak je již velmi rozšířen v Německu. Stačí otevřít německé inzertní noviny, kde se to inzercí na stáčení tachometrů jen hemží. Na úpravu tachometru stačí pro celý koncern VW jeden software!
Tak takhle to prej chodí, asi můj případ, viz. : Mám do toho jit ....
Jak prodávat ojetinu (Pepe (Anonym), 30.11.2006 08:33 ) vlákno | reagovat
Mám malou firmu a v ní několik osobních aut, která toho hodně, ale opravdu hodně najezdí - ročně přes 100 000km. Prodejce, od které kupuji nové vozy, a který mi auta i servisuje, mi poradil dobrý trik. Před každou výrobcem předepsanou servisní prohlídkou vždy zajedu k jeho kamarádovi co mi na kompu nejprve stáhne tacho o několik desítek tisíc km a pak teprve zajedu do servisu na garančku - řádně provedený servis, vyplněná serviska...V autech používám potahy, gumové "koberečky" apod. Takže po 3 letech provozu jsem prodával Passata TDI s najetými 100 000km a realita byla přes 300 000km. Rozdíl v prodejní ceně dramatický, jouda z autobazaru nepoznal vůbec ale vůbec nic. Jak jsem již před časem zjistil od svého dealera tento způsob omlazování vozů VW/ŠKoda je v ČR naprosto, ale naprosto běžný. Stejně tak je již velmi rozšířen v Německu. Stačí otevřít německé inzertní noviny, kde se to inzercí na stáčení tachometrů jen hemží. Na úpravu tachometru stačí pro celý koncern VW jeden software!
Tak takhle to prej chodí, asi můj případ, viz. : Mám do toho jit ....
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- miro
- Junior
- Příspěvky: 454
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Letovice
- Kontaktovat uživatele:
- hide
- Pokročilý
- Příspěvky: 872
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šumperk
Když má firma auto na operativní leasing, tak by to nemělo smysl. Tam je ve smlouvě, že po dejme tomu 100 tis. km se auto mění. Leasingovka pak auto vymění za nové a staré prodá a to je zhruba její zisk. Jak je to u klasickýho leasingu, tak to nevím. Ale u operativního by každoroční stáčení tacháku nemělo smysl. 

- Endrju
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava city
ono je to v mnoha pripadech jeste jednodussi. Auto normalne jezdi na pravidelne servisy a znamy mu pak v tom servisu orazitkuje potrebny pocet kolonek a datum a stav tacho si uz dopise podle potreby jak ma natoceny tachometr ... vtipne je jak se ti prodejsi snazi kazdy zapis pozmenit. natocit razitko, sklon a barva podpisu. ale zajimave je ze treba je na razitku nejaka nesrovnalost ktera se opakuje na vsech vyhotovenich jen nekde prihlaci vice a nekde mene ... Trik se serviskou bych nebral vazne. I auto bez servisky na tom muze byt daleko lepe.
- Forfoc
- Pokročilý
- Příspěvky: 771
- Registrován: 02.02.2008 03:18
No já bych to zas tak černě neviděl. Když někdo najede 100000 za rok a jede jen jednou do servisu tak co olej ,filtry atd.. To vše mění místo po 20000 po 100000 ???? Co řemeny a rozvody které má měnit po 120 -140000 , na ty se jako vybodne a ryskuje , že odejdou.
V druhém případě, že si vše nechá jen tak potvrdit to se dá přeci zjistit. Všechny Fordy jsou propojené a dá se zjistit co se na autě u toho kterého Fordu dělalo. Zapisují se tam i čísla faktur a myslím, že by neměl být až takový problém zjistit, zda faktura existuje a zda se provedené úkony shodují, s tím co je ve Fa. Něco jiného by bylo, kdyby jezdil do neautorizovaného servisu.
V druhém případě, že si vše nechá jen tak potvrdit to se dá přeci zjistit. Všechny Fordy jsou propojené a dá se zjistit co se na autě u toho kterého Fordu dělalo. Zapisují se tam i čísla faktur a myslím, že by neměl být až takový problém zjistit, zda faktura existuje a zda se provedené úkony shodují, s tím co je ve Fa. Něco jiného by bylo, kdyby jezdil do neautorizovaného servisu.
- cloudyman
- Nováček
- Příspěvky: 110
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Další článek o stočenejch tacháčích
Zpověď mechanika: Stáčím tachometry, no a co?
http://auto.idnes.cz/zpoved-mechanika-s ... jetiny_fdv
Doporučuji přečíst a případně ztratit iluze
Cloudy
http://auto.idnes.cz/zpoved-mechanika-s ... jetiny_fdv
Doporučuji přečíst a případně ztratit iluze

Cloudy
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti