Zrychleni z 0 na 100
Napsal: 28.11.2006 07:27
Je toto mozne?
http://www.youtube.com/watch?v=2mBj8Kcq ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=2mBj8Kcq ... ed&search=
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Co se ti na tom zdá nemožné???martinus píše:Je toto mozne?
http://www.youtube.com/watch?v=2mBj8Kcq ... ed&search=
Já to dělám dost často zejména při nájezdu na dálnici.A zastávám taky názor že je to mimo spotřeby v pohodě.zirafak píše:Nic nezvycajne.Nie ze by som to robil nejako casto,ale sam som vyskusal,ze obmedzovac ta vypne az niekde pri 6800 otackach.
Motoru to vobec nevadi,lebo je na take vysoke otacky stavany/ladila ho tusim Yamaha/ a ked sa drzi v otackach nad 4000,clovek si s nim uzije dostatok zabavy/dokonca aj zvukova kulisa je pri tom priam adrenalinova..Misoo,mozes potvrdit,vsak?/...akurat rucicka palivomeru potom pada zavratne dole
jasne, mozem potvrdit. zirafakov focus nadherne spieva pri vysokych otackach a vyslovene mu to prospieva. u aut, ktore su zlenivele niet divu, ze pri tom placu, ale ked je auto takto naucene, tak je to parada !zirafak píše:Nic nezvycajne.Nie ze by som to robil nejako casto,ale sam som vyskusal,ze obmedzovac ta vypne az niekde pri 6800 otackach.
Motoru to vobec nevadi,lebo je na take vysoke otacky stavany/ladila ho tusim Yamaha/ a ked sa drzi v otackach nad 4000,clovek si s nim uzije dostatok zabavy/dokonca aj zvukova kulisa je pri tom priam adrenalinova..Misoo,mozes potvrdit,vsak?/...akurat rucicka palivomeru potom pada zavratne dole
nemas pravdu, nad 6t/ot nestraca vykon, v servisnej knihe je napisane ze 1,6 moze dlhodobo jazdit nieco cez 6300ot/min a myslim ze 6700 kratkodobo musel by som pozrit do knihy pre presny udaj, okrem toho nemas cervene polo ale vypina ta obmedzovac, to nie motor z dielne vw/opel s motorom do mestaBery píše:http://www.navysealskolin.ic.cz/videa/ostatni/0-100.wmv
Nád 6000to moc netočím,páč to tam rapidně ztrácí výkon.![]()
Ale to stejně jenom výjmečně!
U ropaka je to o hodne horsi, protoze max. kroutak je nekde kolem 2 - 2200 ot. a pak to jde dolu. Kdyz turbo zabere, tak te to zatlaci do sedacky a ve 3000 ot. uz se ti zda, ze to vubec netahne.Tad píše:Max. krouťák: 1.4 - 3500ot/min; 1.6 - 4000ot/min; 1.8 - 4400ot/min; 2.0 - 4500ot/min
A jinak musim říct že u minulýho auta sem to měl přeně jak řiká Bery. Teď mám ropáka a ještě sem to nezkoušel