Stránka 1 z 2

Zrychleni z 0 na 100

Napsal: 28.11.2006 07:27
od martinus

Re: Zrychleni z 0 na 100

Napsal: 28.11.2006 10:39
od martas69
Co se ti na tom zdá nemožné???

Napsal: 28.11.2006 11:11
od Jairo
No najlepsie je to skusit a potom uvidis :lol:
Ja tomu verim a preto to skusat nepotrebujem :idea:
Aj ked je pravda,ze moj FoFo som este na 6500 otacok netocil...
Max. tak 4000-4500,viac radsej nie

Napsal: 28.11.2006 11:28
od Ferino
už mi to šlo taky párkrát k 6000, ale moc často to nedělám :lol:

Napsal: 28.11.2006 11:44
od zirafak
Nic nezvycajne.Nie ze by som to robil nejako casto,ale sam som vyskusal,ze obmedzovac ta vypne az niekde pri 6800 otackach.
Motoru to vobec nevadi,lebo je na take vysoke otacky stavany/ladila ho tusim Yamaha/ a ked sa drzi v otackach nad 4000,clovek si s nim uzije dostatok zabavy/dokonca aj zvukova kulisa je pri tom priam adrenalinova..Misoo,mozes potvrdit,vsak?/...akurat rucicka palivomeru potom pada zavratne dole :cry:

Napsal: 28.11.2006 19:09
od Bery
http://www.navysealskolin.ic.cz/videa/ostatni/0-100.wmv


Nád 6000to moc netočím,páč to tam rapidně ztrácí výkon. :cry:
Ale to stejně jenom výjmečně! :wink:

Napsal: 28.11.2006 20:04
od Ahmed
Wau :D 8O
Bery: Na prvnim rozjezdu to ale vypada, ze tam sviti kontrolka airbagu 8O

Napsal: 28.11.2006 20:07
od Damon
zirafak píše:Nic nezvycajne.Nie ze by som to robil nejako casto,ale sam som vyskusal,ze obmedzovac ta vypne az niekde pri 6800 otackach.
Motoru to vobec nevadi,lebo je na take vysoke otacky stavany/ladila ho tusim Yamaha/ a ked sa drzi v otackach nad 4000,clovek si s nim uzije dostatok zabavy/dokonca aj zvukova kulisa je pri tom priam adrenalinova..Misoo,mozes potvrdit,vsak?/...akurat rucicka palivomeru potom pada zavratne dole :cry:
Já to dělám dost často zejména při nájezdu na dálnici.A zastávám taky názor že je to mimo spotřeby v pohodě. :wink:

Napsal: 28.11.2006 21:04
od Bery
Mno dneska ráno jsem to točil taky dost do otáček,a to byl studenej motor,pač ale střevní potíže byli silnější než starost o auto!!!!!! :lol:

Kontrolka airbagů svítí,ale u sedačky spolujezdce je zespoda utrženej drát(asi od napínáků)tak si myslím že je to od toho(moc doufám) :!: :!:

Napsal: 29.11.2006 10:01
od misoo
zirafak píše:Nic nezvycajne.Nie ze by som to robil nejako casto,ale sam som vyskusal,ze obmedzovac ta vypne az niekde pri 6800 otackach.
Motoru to vobec nevadi,lebo je na take vysoke otacky stavany/ladila ho tusim Yamaha/ a ked sa drzi v otackach nad 4000,clovek si s nim uzije dostatok zabavy/dokonca aj zvukova kulisa je pri tom priam adrenalinova..Misoo,mozes potvrdit,vsak?/...akurat rucicka palivomeru potom pada zavratne dole :cry:
jasne, mozem potvrdit. zirafakov focus nadherne spieva pri vysokych otackach a vyslovene mu to prospieva. u aut, ktore su zlenivele niet divu, ze pri tom placu, ale ked je auto takto naucene, tak je to parada ! :twisted: 8) :wink: len ta spotreba, len ta spotreba... :roll:

Napsal: 29.11.2006 13:07
od stan
Bery píše:http://www.navysealskolin.ic.cz/videa/ostatni/0-100.wmv


Nád 6000to moc netočím,páč to tam rapidně ztrácí výkon. :cry:
Ale to stejně jenom výjmečně! :wink:
nemas pravdu, nad 6t/ot nestraca vykon, v servisnej knihe je napisane ze 1,6 moze dlhodobo jazdit nieco cez 6300ot/min a myslim ze 6700 kratkodobo musel by som pozrit do knihy pre presny udaj, okrem toho nemas cervene polo ale vypina ta obmedzovac, to nie motor z dielne vw/opel s motorom do mesta :lol: on oziva nad 4t ot/min t.j. tam kde vacsina uz pomaly konci :lol:

Napsal: 29.11.2006 18:00
od Bery
Já neříkám že se nedá jet v 6500otáčkách,ale když zrychluju tak jak se dostanu k 6100 tak uplně cejtím jak poleví tach,sice to zrychluje dál ale nijak zvlášť rapidně,takže radči přeřadím a mám zase plnej výkon!!! Musí se to vyzkoušet :!: ,žádná příručka ani já ti to tady pořádně nevysvětlí!!!!

Napsal: 29.11.2006 18:06
od Ahmed
To je mozna tim, ze ten kroutici moment pomalu klesa. Nevim, kdy je nejvyysi, mozna kolem 4t ot. a v tu dobu to ma nejvetsi zatah a postupne slabne a kdyz preradis, tak zase citis silnejsi zatah. Tesne pred koncem ten vykon ale jde dolu vice.

Napsal: 29.11.2006 18:16
od Tad
Max. krouťák: 1.4 - 3500ot/min; 1.6 - 4000ot/min; 1.8 - 4400ot/min; 2.0 - 4500ot/min
A jinak musim říct že u minulýho auta sem to měl přeně jak řiká Bery. Teď mám ropáka a ještě sem to nezkoušel

Napsal: 29.11.2006 21:02
od Ahmed
Tad píše:Max. krouťák: 1.4 - 3500ot/min; 1.6 - 4000ot/min; 1.8 - 4400ot/min; 2.0 - 4500ot/min
A jinak musim říct že u minulýho auta sem to měl přeně jak řiká Bery. Teď mám ropáka a ještě sem to nezkoušel
U ropaka je to o hodne horsi, protoze max. kroutak je nekde kolem 2 - 2200 ot. a pak to jde dolu. Kdyz turbo zabere, tak te to zatlaci do sedacky a ve 3000 ot. uz se ti zda, ze to vubec netahne.