Zrychleni z 0 na 100

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
martinus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Los Kolínos

Zrychleni z 0 na 100

Příspěvek od martinus » 28.11.2006 07:27

|1.8 tddi|66kw|90PS|r.v.02|kombi|modrá
Obrázek

Uživatelský avatar
martas69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 127
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4 - Modřany
Kontaktovat uživatele:

Re: Zrychleni z 0 na 100

Příspěvek od martas69 » 28.11.2006 10:39

Co se ti na tom zdá nemožné???
Ford Focus 2003 5HB 1.6 16V výbavu nevím, ale je slušná:o)

Uživatelský avatar
Jairo
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 734
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jairo » 28.11.2006 11:11

No najlepsie je to skusit a potom uvidis :lol:
Ja tomu verim a preto to skusat nepotrebujem :idea:
Aj ked je pravda,ze moj FoFo som este na 6500 otacok netocil...
Max. tak 4000-4500,viac radsej nie
Bol - Ford Focus 1.6 16V HB 1999 Zelena metaliza
Obrázek

Ferino
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 635
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hodonínsko

Příspěvek od Ferino » 28.11.2006 11:28

už mi to šlo taky párkrát k 6000, ale moc často to nedělám :lol:
FF1 kombi 1.6 - r.2002 310 tis km a stále to jezdí
FF2 kombi 1.8 92kw - r.2008
S-MAX 2.0 TDCI 103 kw 2014

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 28.11.2006 11:44

Nic nezvycajne.Nie ze by som to robil nejako casto,ale sam som vyskusal,ze obmedzovac ta vypne az niekde pri 6800 otackach.
Motoru to vobec nevadi,lebo je na take vysoke otacky stavany/ladila ho tusim Yamaha/ a ked sa drzi v otackach nad 4000,clovek si s nim uzije dostatok zabavy/dokonca aj zvukova kulisa je pri tom priam adrenalinova..Misoo,mozes potvrdit,vsak?/...akurat rucicka palivomeru potom pada zavratne dole :cry:

Uživatelský avatar
Bery
Junior
Junior
Příspěvky: 305
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Bery » 28.11.2006 19:09

http://www.navysealskolin.ic.cz/videa/ostatni/0-100.wmv


Nád 6000to moc netočím,páč to tam rapidně ztrácí výkon. :cry:
Ale to stejně jenom výjmečně! :wink:
Fíkus 2.0 :) 16v :) 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 28.11.2006 20:04

Wau :D 8O
Bery: Na prvnim rozjezdu to ale vypada, ze tam sviti kontrolka airbagu 8O
Naposledy upravil(a) Ahmed dne 28.11.2006 20:26, celkem upraveno 2 x.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 28.11.2006 20:07

zirafak píše:Nic nezvycajne.Nie ze by som to robil nejako casto,ale sam som vyskusal,ze obmedzovac ta vypne az niekde pri 6800 otackach.
Motoru to vobec nevadi,lebo je na take vysoke otacky stavany/ladila ho tusim Yamaha/ a ked sa drzi v otackach nad 4000,clovek si s nim uzije dostatok zabavy/dokonca aj zvukova kulisa je pri tom priam adrenalinova..Misoo,mozes potvrdit,vsak?/...akurat rucicka palivomeru potom pada zavratne dole :cry:
Já to dělám dost často zejména při nájezdu na dálnici.A zastávám taky názor že je to mimo spotřeby v pohodě. :wink:
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
Bery
Junior
Junior
Příspěvky: 305
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Bery » 28.11.2006 21:04

Mno dneska ráno jsem to točil taky dost do otáček,a to byl studenej motor,pač ale střevní potíže byli silnější než starost o auto!!!!!! :lol:

Kontrolka airbagů svítí,ale u sedačky spolujezdce je zespoda utrženej drát(asi od napínáků)tak si myslím že je to od toho(moc doufám) :!: :!:
Fíkus 2.0 :) 16v :) 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misoo » 29.11.2006 10:01

zirafak píše:Nic nezvycajne.Nie ze by som to robil nejako casto,ale sam som vyskusal,ze obmedzovac ta vypne az niekde pri 6800 otackach.
Motoru to vobec nevadi,lebo je na take vysoke otacky stavany/ladila ho tusim Yamaha/ a ked sa drzi v otackach nad 4000,clovek si s nim uzije dostatok zabavy/dokonca aj zvukova kulisa je pri tom priam adrenalinova..Misoo,mozes potvrdit,vsak?/...akurat rucicka palivomeru potom pada zavratne dole :cry:
jasne, mozem potvrdit. zirafakov focus nadherne spieva pri vysokych otackach a vyslovene mu to prospieva. u aut, ktore su zlenivele niet divu, ze pri tom placu, ale ked je auto takto naucene, tak je to parada ! :twisted: 8) :wink: len ta spotreba, len ta spotreba... :roll:

Uživatelský avatar
stan
Junior
Junior
Příspěvky: 443
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od stan » 29.11.2006 13:07

Bery píše:http://www.navysealskolin.ic.cz/videa/ostatni/0-100.wmv


Nád 6000to moc netočím,páč to tam rapidně ztrácí výkon. :cry:
Ale to stejně jenom výjmečně! :wink:
nemas pravdu, nad 6t/ot nestraca vykon, v servisnej knihe je napisane ze 1,6 moze dlhodobo jazdit nieco cez 6300ot/min a myslim ze 6700 kratkodobo musel by som pozrit do knihy pre presny udaj, okrem toho nemas cervene polo ale vypina ta obmedzovac, to nie motor z dielne vw/opel s motorom do mesta :lol: on oziva nad 4t ot/min t.j. tam kde vacsina uz pomaly konci :lol:
ford mondeo kombi mk4 1.8tdci titanium, mondeo mk3 ST titanium X 2.2 tdci 136kW

Uživatelský avatar
Bery
Junior
Junior
Příspěvky: 305
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Bery » 29.11.2006 18:00

Já neříkám že se nedá jet v 6500otáčkách,ale když zrychluju tak jak se dostanu k 6100 tak uplně cejtím jak poleví tach,sice to zrychluje dál ale nijak zvlášť rapidně,takže radči přeřadím a mám zase plnej výkon!!! Musí se to vyzkoušet :!: ,žádná příručka ani já ti to tady pořádně nevysvětlí!!!!
Fíkus 2.0 :) 16v :) 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 29.11.2006 18:06

To je mozna tim, ze ten kroutici moment pomalu klesa. Nevim, kdy je nejvyysi, mozna kolem 4t ot. a v tu dobu to ma nejvetsi zatah a postupne slabne a kdyz preradis, tak zase citis silnejsi zatah. Tesne pred koncem ten vykon ale jde dolu vice.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Tad
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1062
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 3D u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tad » 29.11.2006 18:16

Max. krouťák: 1.4 - 3500ot/min; 1.6 - 4000ot/min; 1.8 - 4400ot/min; 2.0 - 4500ot/min
A jinak musim říct že u minulýho auta sem to měl přeně jak řiká Bery. Teď mám ropáka a ještě sem to nezkoušel

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 29.11.2006 21:02

Tad píše:Max. krouťák: 1.4 - 3500ot/min; 1.6 - 4000ot/min; 1.8 - 4400ot/min; 2.0 - 4500ot/min
A jinak musim říct že u minulýho auta sem to měl přeně jak řiká Bery. Teď mám ropáka a ještě sem to nezkoušel
U ropaka je to o hodne horsi, protoze max. kroutak je nekde kolem 2 - 2200 ot. a pak to jde dolu. Kdyz turbo zabere, tak te to zatlaci do sedacky a ve 3000 ot. uz se ti zda, ze to vubec netahne.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host