Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 21.10.2010 18:40
Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
Ahojte. prosim o pomoc s tymto problemom:
Po dlhsom stati, po nastartovani motor samovolne zhasne, nereaguje dokonca ani na plyn. pedal.
Cele to trva do 3-4s. Vzdy sa mi podari nastartovat az na 2-3x. Takyto start sprevadza husty modry dym, no po
zahriati (par minut) sa dym strati a auto ide uplne normalne - bez vypadkov vykonu alebo rusivych zvukov motora.
Taktiez som si vsimol vyrazny ubytok oleja aj chladiacej kvapaliny uplne na minimum.(olej aj kvapalina boli doplnene pred 3000km)
Problem so startovanim som si vsimol hned po vymene palivoveho filtra v neautorizovanom servise. Moze to mat nejaky suvis?
Prosim o radu, ak ma niekto skusenost.
dakujem
Po dlhsom stati, po nastartovani motor samovolne zhasne, nereaguje dokonca ani na plyn. pedal.
Cele to trva do 3-4s. Vzdy sa mi podari nastartovat az na 2-3x. Takyto start sprevadza husty modry dym, no po
zahriati (par minut) sa dym strati a auto ide uplne normalne - bez vypadkov vykonu alebo rusivych zvukov motora.
Taktiez som si vsimol vyrazny ubytok oleja aj chladiacej kvapaliny uplne na minimum.(olej aj kvapalina boli doplnene pred 3000km)
Problem so startovanim som si vsimol hned po vymene palivoveho filtra v neautorizovanom servise. Moze to mat nejaky suvis?
Prosim o radu, ak ma niekto skusenost.
dakujem
Ford Focus II 1.8 TDCi, 85kW, 2006
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
ze by se zalejvaly valce ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 21.10.2010 18:40
Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
Co to znamena v praxi?je to nakladna oprava?
Ford Focus II 1.8 TDCi, 85kW, 2006
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
Strata oleja a chladiva nevesti nic dobre. Iba extremne silny anorekticky zachvat penazenky...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
tesneni pod hlavou, nejspis bude zkroucena i samotna hlava.. s vymenou zaroven rozvody, no nic hezkeho to teda nebude 

Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
Co je to za auto to si koupil teď někdy?Ztrácí se od kdy?Neteče ti někde?
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 21.10.2010 18:40
Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
Kupoval som to cca pred pol rokom.dovoz. Pred kupou som ho dal skontrolovat vo forde v ba
Povedali ze jedina zavada su opotrebovane brzdove platnicky a olejova vana ktoru treba utesnit.
Ma to najazdene 116000km. aj v servise mi to potvrdili ze priblize to sedi vzhladom na opotrebovanie auta.
V servise odhadli predpokladanu investiciu do vsetkych potrebnych oprav na 500-600€
ako som pisal problemy sa zacali kopit hned po vymene palivoveho filtra asi pred mesiacom. Hned na druhy den bol problem nastartovat ale nevenoval
som tomu zvysenu pozornost
dovtedy bolo vsetko v poriadku.
Dakujem za nazory, teraz neviem ci mam ist rovno do fordu, alebo do neautorizovaneho servisu.
Povedali ze jedina zavada su opotrebovane brzdove platnicky a olejova vana ktoru treba utesnit.
Ma to najazdene 116000km. aj v servise mi to potvrdili ze priblize to sedi vzhladom na opotrebovanie auta.
V servise odhadli predpokladanu investiciu do vsetkych potrebnych oprav na 500-600€
ako som pisal problemy sa zacali kopit hned po vymene palivoveho filtra asi pred mesiacom. Hned na druhy den bol problem nastartovat ale nevenoval
som tomu zvysenu pozornost
dovtedy bolo vsetko v poriadku.
Dakujem za nazory, teraz neviem ci mam ist rovno do fordu, alebo do neautorizovaneho servisu.
Ford Focus II 1.8 TDCi, 85kW, 2006
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
Co to dali za filtr v neautorizovaném.nevím odkud si,ale najdi nějakého Fordího opraváře,pak je jedno jestli autroriz,nebo neautorizovaný hlavně,aby tomu rozuměl.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
Bany26 :
Auto z roku 2006 v nafte a iba 116 tisic ? Vystrelim od pasu 200 - 220 tisic, len tak zahuci. Zacali problemy a tak muselo k novemu panovi. Predpokladam, ze si ho kupil za cca 6 tisic EUR...
Tiez som zazil nieco podobne. Zatial ma to ale stalo iba 500€ za nove turbo, zvysok doplatil bazaros. A ked mi nastartoval bez vaznejsich problemov aj pri -18'C, ani tie vstreky nebudu v tak katastrofalnom stave, takze mu zacinam verit trocha viac. Dufam, ze ma nesklame, inak pojde najkratsou cestou do automobiloveho pekla menom AAA...
Auto z roku 2006 v nafte a iba 116 tisic ? Vystrelim od pasu 200 - 220 tisic, len tak zahuci. Zacali problemy a tak muselo k novemu panovi. Predpokladam, ze si ho kupil za cca 6 tisic EUR...
Tiez som zazil nieco podobne. Zatial ma to ale stalo iba 500€ za nove turbo, zvysok doplatil bazaros. A ked mi nastartoval bez vaznejsich problemov aj pri -18'C, ani tie vstreky nebudu v tak katastrofalnom stave, takze mu zacinam verit trocha viac. Dufam, ze ma nesklame, inak pojde najkratsou cestou do automobiloveho pekla menom AAA...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 21.10.2010 18:40
Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
Je mi jasne ze km neboli realne, ale spoliehal som sa na mechanikov vo forde, ktorym som to predsa dal
skontrolovat a tvarili sa ze vaznejsie zavady na aute niesu. No zajtra idem do servisu nech sa na to pozru
som zvedavy s cim na mna vybehnu ale aspon to uz nebude taky sok ked ste ma dostali do reality
skontrolovat a tvarili sa ze vaznejsie zavady na aute niesu. No zajtra idem do servisu nech sa na to pozru
som zvedavy s cim na mna vybehnu ale aspon to uz nebude taky sok ked ste ma dostali do reality

Ford Focus II 1.8 TDCi, 85kW, 2006
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
Napis, kde si to kupil aby ostatni vedeli, ktoremu bazosu sa maju vyhnut.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 21.10.2010 18:40
Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
Vyriešené. Jedným slovom: žhaviče 

Ford Focus II 1.8 TDCi, 85kW, 2006
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
Nechcem Ti kazit radost, ale zhavice nemaju absolutne nic so stratou oleja a chladiva. Problem so startovanim ale riesia spolahlivo. Takze bud opatrny.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 21.10.2010 18:40
Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
No s tym olejom som asi urobil chybu. lebo az spatne mi doslo ze som ho pozeral ked auto
nebolo na rovine. pre istotu som dokupil 1l dolial som 3-4dcl a ked som dnes kontroloval olej
tak bol ako ma byt ani naznak ubytku. Ved uvidime dokedy to pojde mozno uz o tyzden budem pisat novu temu
Zatial dakujem.
nebolo na rovine. pre istotu som dokupil 1l dolial som 3-4dcl a ked som dnes kontroloval olej
tak bol ako ma byt ani naznak ubytku. Ved uvidime dokedy to pojde mozno uz o tyzden budem pisat novu temu

Ford Focus II 1.8 TDCi, 85kW, 2006
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Modry dym, strata oleja a chladiacej kvapaliny
... nejako sa mi to nezdaBany26 píše:...a olejova vana ktoru treba utesnit.
Ma to najazdene 116000km ...
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů