V mrazech nejede
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 16.12.2010 15:33
V mrazech nejede
Ahoj lidi,
mám focuse r. 2007 /1,6 TDCI 170 000Km. V nynějších mrazech (-15) bez problémů nastartuju, ale popojedu 100m a motor chcípne. PC píše chyba systému motoru. Pal. filter má 15 000km, tankuju výhradně Vervu.
Chyba je asi v dopravě paliva, ale kde?? Poradí někdo?? dík
mám focuse r. 2007 /1,6 TDCI 170 000Km. V nynějších mrazech (-15) bez problémů nastartuju, ale popojedu 100m a motor chcípne. PC píše chyba systému motoru. Pal. filter má 15 000km, tankuju výhradně Vervu.
Chyba je asi v dopravě paliva, ale kde?? Poradí někdo?? dík
- kaminek
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 07.03.2009 15:30
Re: V mrazech nejede
Tohle vypadá ,že je problém v naftě ,nebo v palivovým filtru ,myslím tím ,že neznamená když tankuješ jenom Vervu ,že nemůžeš natankovat nějakej šit ,případně zimní naftu,která se jen tak tváří,až bude po mrazech ,tak podej zprávu 

Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie
Je BMW 330d Touring
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie

Je BMW 330d Touring
- zuntak
- Junior
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: V mrazech nejede
15 000km na palivový filtru to máš teda dost ja měnim filtr palivovej s olejovýma při 12 000km kuly 250kč si nebudu kazit auto a kord když je taková špatná kvalita nafty.
- piechnik
- Pokročilý
- Příspěvky: 853
- Registrován: 09.05.2009 16:04
- Bydliště: ostrava
Re: V mrazech nejede
Lado jak pisi kamosi vymen filtr ma dost najeto.jarek
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 23.08.2010 08:12
Re: V mrazech nejede
filtr se mění po 60000 km.nebo třech letech. mě se to v mrazech lehce zavdušní. to zn. netěsnosti.
- piechnik
- Pokročilý
- Příspěvky: 853
- Registrován: 09.05.2009 16:04
- Bydliště: ostrava
Re: V mrazech nejede
Neni tech 60000km nejak moc.jarek
- zuntak
- Junior
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: V mrazech nejede
tak to je sakra hodně anebo bereš naftu v německu,rakousku atd,kde se na to dá spolehnout.Zkus si dát půl litru nafy do skleničky nech ji v garáži kd je teplota kolem nuly a pak se koukni co se usadí na dně a to vše ten filtr zachytíaby se ti to nedostalo do filtru a pak si uvědom kolik nafty ti přes ten filtr proteče.Tak ono ti to zadrží něo ale pakuž se to protlačuje přes něj a jde to dál čerpadlu,vstřikům.A jedna taková věc tyhle motory 2.0TdCi jsu hodně náchylnýna palivo a jeho dodávku do motoru
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: V mrazech nejede
Předepsáno je 60000km já ho vyměním v 45000km ten flitr original delphi stojí 900kč-1000kč měnit ho každých 15000km je nesmysl když už jezdí na no name naftu budiž 30 pochopim.Já jezdím jen na prémiové paliva to co se v naftě sráží je parafín, motoru nic neudělá max. ucpe ten filtr.
Pokud někde natankoval přechodovou naftu,nechat rozmrznout a dotankovat zimní nebo arktickou či doaditivovat Vifem.
Pokud někde natankoval přechodovou naftu,nechat rozmrznout a dotankovat zimní nebo arktickou či doaditivovat Vifem.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 23.08.2010 08:12
Re: V mrazech nejede
v tělese filtru je ohřev.v oplu jsem začal řesit filtr až se mě v létě ucpala trubka před filtrem bordelem z kanistru.chovalo se to tak že když sem přidal tak se to dusilo.dojel sem na volnoběh.
- zuntak
- Junior
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: V mrazech nejede
já nevím ale u nás jestly jde sehnat arkticka to nevim a s tím aditivem taky nějak nevim když ho tam předemnou nenalejou anebo neudělaj test tak nelze v čechách věřit ničemu,něco jiného je když si tam to aditivum dám sám jako že ted kolem té nuly to dávám,jinak s tou délkou výměny filtru je to na každém,když bude na 100% nafta tak bych tomu věřil,já beru jen na shellce anebo agip jinde jsem ještě naftu nevzal a zatim ok,ale filtry měním skorem všechny při každé výměně tak okolo tich 15tis km(mám vše za dobrou cenu) kord u naftovýho auta tam se to nedá ošidit a je vše znát.Ale jak říkám každého věc a uvážení.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: V mrazech nejede
Arktická je na horách není nijak jinak značená.Jinak jsem ji viděl jen v Praze na Agipu u výstaviště.
verva taky postačí je do -26°C a nově ty stojany mají mít modrou vločku.
Pokud ztuhne nafta i nádrži tak asi ani filtr s výhřevem nepomůže čerpadlo asi nečerpá.
verva taky postačí je do -26°C a nově ty stojany mají mít modrou vločku.
Pokud ztuhne nafta i nádrži tak asi ani filtr s výhřevem nepomůže čerpadlo asi nečerpá.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: V mrazech nejede
OMV Premium Diesel funguje !
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- speedy
- Pokročilý
- Příspěvky: 831
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slánsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: V mrazech nejede
No chlapy vrátím se k tématu, nevím, co máte v autě za laciný palivový filtr, já tam mám v kovovém pouzdře vyhřívaný, druhovýrobu jsem nenašel a stál okolo 1600 Kč. Tak ho měnit každou výměnu oleje...to je docela přepich. Já ho mám teď v autě již 32tis, tankuji výhradně Benzina, někdy Agip, vyjímečně i Shell a dobrý zatím startuji a jezdím do teď. Chystám se ho též měnit ve 40 tis.km, déle ho nenechám. Možná ho pak rozříznu a kouknu co je uvnitř, jen tak ze zvědavosti.
BTW sousedce jsem měnil nedávno palivový filtr na Káčku z roku 1998, ještě originál a auto jezdilo. Je fakt že je to benzín, ale i tak dobrá výdrž.
BTW sousedce jsem měnil nedávno palivový filtr na Káčku z roku 1998, ještě originál a auto jezdilo. Je fakt že je to benzín, ale i tak dobrá výdrž.
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: V mrazech nejede
Kdy jsi naposledy tankoval? Kolik litrů? Do plné? Co to dělá, když to chcípne, jde to pak nastartovat?Laďa 01 píše:Ahoj lidi,
mám focuse r. 2007 /1,6 TDCI 170 000Km. V nynějších mrazech (-15) bez problémů nastartuju, ale popojedu 100m a motor chcípne. PC píše chyba systému motoru. Pal. filter má 15 000km, tankuju výhradně Vervu....
Spíš to vypadá, že Ti zamrzla=vytvořily se parafiny v naftě. Což u přechodové nafty, kterou můžeš natankovat v listopadu, je normální. Je do -8C.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- zdenek34
- Junior
- Příspěvky: 218
- Registrován: 14.03.2010 16:27
- Bydliště: Jeseník
Re: V mrazech nejede
zuntak:
Nevím co kupuješ do auta za palivový filtr, ale za 250,- to bude nejspíš nějaká druhovýroba. Většina levnějších filtrů má propustnost velikosti částic 5 mikronů a originál Delphi má 2 mikrony. Tzn., že obyčejný filtr propustí vše pod velikost 5 mikronů. Známý dělá v diesel servisu, kde také dělají testy vzorků nafty a říkal, že naše nafta je tragická ( a dokonce i naše prémiové nafty). Uvedl příklad testované nafty, kde je norma 6000 částic velikosti 4 mikrony a větší a ve zkoumaném vzorku jich bylo ke 100 000. A tyto částice projdou přes obyčejný filtr s propustností 5 mikronů a hurá do čerpadla a vstřiků. Na filtru bych rozhodně nešetřil a každopádně bych se prodejce ptal na propustnost.
Nevím co kupuješ do auta za palivový filtr, ale za 250,- to bude nejspíš nějaká druhovýroba. Většina levnějších filtrů má propustnost velikosti částic 5 mikronů a originál Delphi má 2 mikrony. Tzn., že obyčejný filtr propustí vše pod velikost 5 mikronů. Známý dělá v diesel servisu, kde také dělají testy vzorků nafty a říkal, že naše nafta je tragická ( a dokonce i naše prémiové nafty). Uvedl příklad testované nafty, kde je norma 6000 částic velikosti 4 mikrony a větší a ve zkoumaném vzorku jich bylo ke 100 000. A tyto částice projdou přes obyčejný filtr s propustností 5 mikronů a hurá do čerpadla a vstřiků. Na filtru bych rozhodně nešetřil a každopádně bych se prodejce ptal na propustnost.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti