Stránka 1 z 1
Focus ST LPG (5 cylinder)
Napsal: 04.11.2010 14:20
od bee
Re: Focus ST LPG (5 cylinder)
Napsal: 08.11.2010 08:15
od Devilstorm
Když už je řeč o LPG... má někdo zkušenosti s přestavbou ST225 na LPG? Myslím, jako jestli to někdo používá. V Německu jsem na nějaké s přestavbou na LPG v inzerátech narazil. Tak by mě zajímalo jestli je to v pohodě, nebo se tomu radši velkým obloukem vyhnout.
Re: Focus ST LPG (5 cylinder)
Napsal: 08.11.2010 09:28
od karel_st170
Vím o člověku kterej ho tam má.....a zda to funguje nevím...
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... us/8456635 Jeden známej má v mondeu 2,5 v6 a nějak to moc nefunguje....pořád tam něco zlobí a stále to něco stojí....

Re: Focus ST LPG (5 cylinder)
Napsal: 10.11.2010 08:12
od HmerX
Sou lidi, co jim to u 2,5 V6 funguje ... já ale zastávám názor, že kdo chce jezdit úsporně nemá kupovat cokoliv ve verzi ST nebo RS

Tam LPG nepatří

Re: Focus ST LPG (5 cylinder)
Napsal: 10.11.2010 08:41
od karel_st170
Přesně tak....chceš jezdit tak musíš zaplatit
A ty tam máš plyn v tom mondie??

Re: Focus ST LPG (5 cylinder)
Napsal: 10.11.2010 08:43
od HmerX
Ne, a nikdy ho tam nedám ...
Re: Focus ST LPG (5 cylinder)
Napsal: 10.11.2010 08:54
od karel_st170
Re: Focus ST LPG (5 cylinder)
Napsal: 10.11.2010 08:59
od bee
Dovolím si DORAZNE nesuhlasit
LPG/CNG je buducnost power tuningu, nakolko zasoby plynu su Xkrat vacsie ako zasoby ropy, a ze to ide dokazuju prave clanky v prvom prispevku, ukazujuce krasne sutazne auto na LPG...
...len vyrobcovia motorov to maju zatial na haku.... (preco asi "Oil lobby"?)
Re: Focus ST LPG (5 cylinder)
Napsal: 18.11.2010 19:48
od Lubak
Nevím jelsti je to budoucnost tuningu, ale do sportovního auta žádný LPG ani jiný sračky nepatří prostě.
A ono na když už LPG tak na to musí bejt motor připravený. Ono vidět rozebranej motor např. z focuse 1.8 16 V nalítanejch 150 tis. na LPG a motor celkem 205 tis.a motor KO, tak nevím zda se to vyplatí.
Re: Focus ST LPG (5 cylinder)
Napsal: 07.01.2011 07:55
od zdraza
Tak já jsem ten, co to koupil a můžu říct, že provoz na plyn celkem funguje! Teda akorát když to člověk chce kroutit přez 6000 ot., tak pak už to začne ptošku pocukávat, takže při fakt ostrý jízdě to chce přepnout na bezín..
Jinak to je systém s přimícháváním aditiva na ochranu ventilů, tak by to prý mělo bejt bez ztráty výkonu a bez újmy na motoru. Pak to má taky automatický spínání a sepne to na plyn až když se motor ohřeje aspoň na 60°C takže to chce k 40l plynu tak 15l benzinu, ale to záleží jestli s tim budete přiskakovat nebo jezdit
Každopádně jezdim se spotřebou 17 a tak jsem za ten plyn hodně rááádd
Re: Focus ST LPG (5 cylinder)
Napsal: 07.01.2011 08:14
od karel_st170
To ono to není špatný ale všechno to příjde....prostě do těhlech aut plyn nepatří a když chce někdo jezdit na spotřebu tak ať si koupí tdci..
Já jen znám tři lidi co do toho dali 40tisíc za montáž a rok to fungovalo a pak to začlo...a byla by náhoda že u všech tří....a montovala to velká firma v liberci..která má velice dobré jednání když ptáčka lapají a když je problém tak se otáčí zády a jejich arogance je fakt vostrá!
No nic a jak jsi vyřešil tu kliku bez tlačítka keyfree?? Byla sleva alespoň??
Re: Focus ST LPG (5 cylinder)
Napsal: 07.01.2011 08:23
od zdraza
A od jakýho výrobce to měly? Já to tam mam od tarini a je to tam už asi 3 rokem... tak uvidim jak to pošlape! Kliku jsem ani neřešil hlavně, že je u řidiče

A slevičku taky ne, jelikož to byla výměna s mým doplatkem a vyšlo mě to sakumprásk na 235, což de ne?
Re: Focus ST LPG (5 cylinder)
Napsal: 07.01.2011 08:36
od karel_st170
Výrobce bych musel zjistit,ale není problém pro zajímavost

A ten kluk ti říkal co s tím autem všechno bylo?? že tam není ta klika atd.??
Re: Focus ST LPG (5 cylinder)
Napsal: 07.01.2011 08:48
od zdraza
Co by s tím asi bylo

jako 90% aut to bylo bouraný nebo spíš, že se to opřelo o svodidla a dveře tam jsou z jinýho auta a ten kdo to dělal, tak to prostě odflák a nepředělal to