nucena regenerace DPF

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

nucena regenerace DPF

Příspěvek od spoofan » 29.10.2010 22:08

Ahoj,
rozsvitila se mi kontrolka motoru. Diagnostika ukazala problem s DPF, proto bylo odstaveno i turbo. Predpokladam tedy problem s vypalovanim DPF. Jezdim jak ve meste, tak i po dalnici a nikdy jsem na chovani auta nepostrehl, jestli regenerace probiha. Mechanik mi doporucil nucenou regeneraci (neni to mechanik Fordu, takze mi nevedel rict, jak presne toho docilit).
Proto bych se chtel zeptat, ma nekdo zkusenost s tim, jak donutit DPF, aby se vypalilo? Staci treba dlouhodobe drzet otacky kolem 3000 a jezdit tak cca pul hodiny? Nebo se to da udelat nejak pres diagnostiku? Predem dekuji.
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: nucena regenerace DPF

Příspěvek od V12 » 30.10.2010 15:02

Treba ist do Fordu a cez diagnostiku urobit tu regeneraciu. A hned po nej vymenit olej. Inak zabijes turbo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: nucena regenerace DPF

Příspěvek od spoofan » 30.10.2010 15:22

V12:
diky za odpoved. S vymenou oleje jsi me moc nepotesil, protoze jsem ho menil pred 4000km.
Takze v diagnostice by mela byt funkce na vyvolani regenerace? Diky
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: nucena regenerace DPF

Příspěvek od BobTDCi » 31.10.2010 09:08

Áno, ale vedia ju spustiť iba cez IDS, WDS diagnostiky - žiadna iná to podľa všetkého nevie - nedostane sa do tých úrovní menu.
Ale vážne - ten olej vymeniť okamžite po ukončení tej regenerácie - neprejsť ani km!!!
PS: I tak ostane na stenách motora plno bordelu, ktoré pojme až ten nový olej(neodtečú s vypusteným olejom) - takže osobne by som to poňal po svojom a olej vymenil...ale na vymenenom iste neodjazdil viac ako 2.000-5.000km a vymenil ho zas. Napokon origo olej je za 30E/5L, alebo nejaký ešte lacnejší VAT či podobný so špecifikáciou Ford pre daný motor a vymenil ho okamžite po 500-1.000km.
Filter samozrejme zakaždým tiež - bezpodmienečne. :idea: :roll:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: nucena regenerace DPF

Příspěvek od spoofan » 31.10.2010 09:14

ok, diky za rady. Pripravuju penezenku :bebng:
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: nucena regenerace DPF

Příspěvek od foki » 31.10.2010 18:10

to jsou ty vase naftaky :huraa:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: nucena regenerace DPF

Příspěvek od V12 » 01.11.2010 10:39

foki :
Nebyt nasich dieslov, nemas robotu :totlsmile:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: nucena regenerace DPF

Příspěvek od spoofan » 01.11.2010 11:00

to je spis EU...stejne si myslim, ze casem se prijde na to, ze velke castice, ktere DPF zachytava jsou mene skodlive, nez ty male, ktere to ted propousti.
Asponze se da za rozumnou cenu DPF vykuchat a clovek ma klid. Jinak jsem s dieslem naprosto spokojen :palec_nahoru:
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: nucena regenerace DPF

Příspěvek od V12 » 01.11.2010 18:28

spoofan :
Kolko mas najazdene ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: nucena regenerace DPF

Příspěvek od spoofan » 01.11.2010 20:01

cca 105 000
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: nucena regenerace DPF

Příspěvek od foki » 02.11.2010 08:55

spoofan píše:to je spis EU...stejne si myslim, ze casem se prijde na to, ze velke castice, ktere DPF zachytava jsou mene skodlive, nez ty male, ktere to ted propousti.
Asponze se da za rozumnou cenu DPF vykuchat a clovek ma klid. Jinak jsem s dieslem naprosto spokojen :palec_nahoru:

pockej az se prijde na to ze se to vykuchava a neprojde to technickou , stejne jako se vyhazovaly katíky u benzinu .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: nucena regenerace DPF

Příspěvek od spoofan » 02.11.2010 09:58

U rodinneho benzinu 1.6 (koncernovy motor VW) byl problem s katem. Mechanik ho vyndal a ze srandy s nim zajel na EK, jestli projde. Zmerili tam hodnoty a s prehledem je splnoval i po tom, co mel motor nalitano vic jak 150 000km. Jeste reknu, ze auto melo vyndany i EGR ventil (ne kvuli vykonu, ale odesel do vecnych lovist).
Navic hodne lidi uz bez DPF proslo technickou bez problemu. Dokonce firma, ktera DPF vyndava dava zaruku, ze auto projde pres EK. Proto si myslim, ze v aute by toho muselo "chybet" vic, aby byl problem s EK.
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
el_Barto
Junior
Junior
Příspěvky: 412
Registrován: 17.01.2010 19:21

Re: nucena regenerace DPF

Příspěvek od el_Barto » 02.11.2010 19:34

Projde to na ME, ptz to ve velkem mnozstvi pripadu meri ne uplne detailne a predpisove ... ono namerit diesla je nekdy vcelku problem ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: nucena regenerace DPF

Příspěvek od spoofan » 02.11.2010 20:56

Taky kdyz se clovek podiva, co vsechno jeste jezdi a ma to technickou i emisku :bebng: Hodne lidi resi, jestli projde, nebo ne, pritom staci znamost, nebo 500 Kc do kapsy.
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
finalgon
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: nucena regenerace DPF

Příspěvek od finalgon » 19.01.2011 12:45

Ahoj , mně regenerovali přes diagnostiku a prasklo ssací potrubí. Myslil jsem,že mne trefí,potřeboval jsem odjet a prd. ˇFrajer říkal, že je to normální,hrůza,opravili to na vlastní náklady i když se cukali. Auto pak jelo o 100% lépe a klesla spotřeba o 2,5 litru. Fin


spoofan píše:Ahoj,
rozsvitila se mi kontrolka motoru. Diagnostika ukazala problem s DPF, proto bylo odstaveno i turbo. Predpokladam tedy problem s vypalovanim DPF. Jezdim jak ve meste, tak i po dalnici a nikdy jsem na chovani auta nepostrehl, jestli regenerace probiha. Mechanik mi doporucil nucenou regeneraci (neni to mechanik Fordu, takze mi nevedel rict, jak presne toho docilit).
Proto bych se chtel zeptat, ma nekdo zkusenost s tim, jak donutit DPF, aby se vypalilo? Staci treba dlouhodobe drzet otacky kolem 3000 a jezdit tak cca pul hodiny? Nebo se to da udelat nejak pres diagnostiku? Predem dekuji.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti