palubni deska - diagnostika palubni desky
Napsal: 21.10.2010 13:46
Nazdarek lidi, cetl jsem tu vse mozne a snad toto tema nebude uplne zbytecne.
V poslednim mesici se mi zacalo stavat, že kdyz je auto studene a stoji treba 2 dny a pak kdyz chci nastartovat tak v momente kdy otocim klickem do polohy kdy se zacina tocit motor tak mi palubni deska skoci do testovaciho rezimu, vsechny rucicky vystreli na maximum a vsechny kontrolky se rozsviti. Jelikoz jsem mel pred casem zarovky tak jsem si po sobe i peclive zkontroloval zapojeni konektoru v zadu du palubni desky a vse je tam v poradku. Vsechny budiky ukazuji jak maji a i kontrolky sviti jak maji pouze na zacatku probehne test palubky. Vypozoroval jsem ze kdyz necham motor trebas jenom 5 minut bezet a potom chcipnu a nastartuji znovu tento jev uz se neopakuje a vse je v poradku.
Co jsem nasel tady ruzne po foru tak jsem jiz zkontroloval u spolujezdce za kaslikem ten velky svazek kabelu a vsechny konektory poradne domackl.
Baterku mam cca 3 roky a problem se startovanim neni. Baterku jsem promeril mlutimetrem a pred tim nez nastartuji studene auto ma baterka 12,51 V potom jsem najel cca 10 km po Praze a motor vypnul. Baterku zmeril znovu a mela 12,54 V. Kdyz mam nastartovano tak na svorkach baterky mam napeti cca 14,5 V.
Myslite ze baterka je na vymenu ?
Nasel jsem zde ze muze byt problem nekde na urovni palubniho napeti 9 V, ale to nevim jak bych a kde mohl promerit.
Prosim poradte veru jakekoli navrhy...
Predem dekuji moc kenny_com
V poslednim mesici se mi zacalo stavat, že kdyz je auto studene a stoji treba 2 dny a pak kdyz chci nastartovat tak v momente kdy otocim klickem do polohy kdy se zacina tocit motor tak mi palubni deska skoci do testovaciho rezimu, vsechny rucicky vystreli na maximum a vsechny kontrolky se rozsviti. Jelikoz jsem mel pred casem zarovky tak jsem si po sobe i peclive zkontroloval zapojeni konektoru v zadu du palubni desky a vse je tam v poradku. Vsechny budiky ukazuji jak maji a i kontrolky sviti jak maji pouze na zacatku probehne test palubky. Vypozoroval jsem ze kdyz necham motor trebas jenom 5 minut bezet a potom chcipnu a nastartuji znovu tento jev uz se neopakuje a vse je v poradku.
Co jsem nasel tady ruzne po foru tak jsem jiz zkontroloval u spolujezdce za kaslikem ten velky svazek kabelu a vsechny konektory poradne domackl.
Baterku mam cca 3 roky a problem se startovanim neni. Baterku jsem promeril mlutimetrem a pred tim nez nastartuji studene auto ma baterka 12,51 V potom jsem najel cca 10 km po Praze a motor vypnul. Baterku zmeril znovu a mela 12,54 V. Kdyz mam nastartovano tak na svorkach baterky mam napeti cca 14,5 V.
Myslite ze baterka je na vymenu ?
Nasel jsem zde ze muze byt problem nekde na urovni palubniho napeti 9 V, ale to nevim jak bych a kde mohl promerit.
Prosim poradte veru jakekoli navrhy...
Predem dekuji moc kenny_com