mokrá asi děravá hadice !!!!
- Lukysek
- Pokročilý
- Příspěvky: 823
- Registrován: 19.01.2009 20:17
- Bydliště: Kamenička (Vysočina)
- Kontaktovat uživatele:
mokrá asi děravá hadice !!!!
Ahoj jelikož nejsem automechanik ale jsem řezník tak se vás ptám na blbou radu viz. foto jak je šipka na te hadici tak ta hadice je mokra asi někde dírka prosím kam ta hadice vede a orientační cena nové díky moc
Naposledy upravil(a) Lukysek dne 09.09.2010 20:35, celkem upraveno 1 x.
- Lukysek
- Pokročilý
- Příspěvky: 823
- Registrován: 19.01.2009 20:17
- Bydliště: Kamenička (Vysočina)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 04.05.2009 16:25
Re: mokrá asi děravá hadice !!!!
myslim ze je to hadica od turba do intercooleru. Ta hadica je "mokra" od oleja ktorym je chladene turbo. Ja som menil uz obidve hadice spodnu aj vrchnu.
Focus C-Max Ghia 1,8 TDCI r.v.2006
- zuntak
- Junior
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: mokrá asi děravá hadice !!!!
minimálně dát novou sponu a kouknout na hadici jinak i tu,pak ti hrozí že při vysokých otáčkách ti bude pískat a ztrácet i výkon motoru,a olej ten je od turba to má většina naftáků
- Lukysek
- Pokročilý
- Příspěvky: 823
- Registrován: 19.01.2009 20:17
- Bydliště: Kamenička (Vysočina)
- Kontaktovat uživatele:
Re: mokrá asi děravá hadice !!!!
jj už jsem byl v servise a že ji vymontovat a a nechat zavařit CO prý je kovová a dírka je u toho držáku že se prý občas těmy otřesy motoru uklepe tak že ji po neděli vymontujem a zavaříme



- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: mokrá asi děravá hadice !!!!
Tá kovová tenkostenná trubka praská pomerne často najmä pri tom zvare.
Zvarenie ale obvykle znamená nové pnutie materiálu - osobne by som to potom ešte "popúšťal" - teda nahrial plameňom do červena a nechal veľmi pozvoľne chladnúť - dokonca ani nie dal preč horák, ale postupne ho odďaľoval...lebo je to málo materiálu a vychladne to relatívne dosť rýchlo i tak...
Prípadne to urobil 2x za sebou...či minimálne s dlhšou dobou ohrevu -pár minút na približne jednej "červenej" teplote...
Zvarenie ale obvykle znamená nové pnutie materiálu - osobne by som to potom ešte "popúšťal" - teda nahrial plameňom do červena a nechal veľmi pozvoľne chladnúť - dokonca ani nie dal preč horák, ale postupne ho odďaľoval...lebo je to málo materiálu a vychladne to relatívne dosť rýchlo i tak...
Prípadne to urobil 2x za sebou...či minimálne s dlhšou dobou ohrevu -pár minút na približne jednej "červenej" teplote...

Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Lukysek
- Pokročilý
- Příspěvky: 823
- Registrován: 19.01.2009 20:17
- Bydliště: Kamenička (Vysočina)
- Kontaktovat uživatele:
Re: mokrá asi děravá hadice !!!!
jj Je zavařena CO a vše je ok.
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: mokrá asi děravá hadice !!!!
Jasné že je - to popúšťanie by len zvýšilo šancu nezopakovania sa udalosti...nothing else. 

Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů