Spoločné spúšťanie oboch ostrekovačov

Karoserie, světla, lak ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
ZycaR
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 08.09.2009 11:45

Spoločné spúšťanie oboch ostrekovačov

Příspěvek od ZycaR » 12.08.2010 11:02

Dobrý deň,

Opravoval mi jeden "technik - profesionál" ostrekovanie u mojho červeného FoFo.
Od vtedy sa mi spúšťajú oba ostrekovače súčastne (predný aj zadný spolu) nezávislé na tom, či pustím páčkou ostrek iba zadného skla, alebo čudlíkom ostrek iba predného okna :(

Neviete mi poradiť, či je to vyna chybného zapojenia, alebo mi tam ten "profesionál" namontoval niečo špatne ?

S pozdravom,
ZycaR

ZycaR
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 08.09.2009 11:45

Re: Spoločné spúšťanie oboch ostrekovačov

Příspěvek od ZycaR » 13.08.2010 09:18

EDIT: prešiel som pár schémat a nikde nič také nevidím .. asi bude niečo premostené :o(

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24653
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Spoločné spúšťanie oboch ostrekovačov

Příspěvek od ZaQik » 13.08.2010 10:41

... tezko se radi ... vrtal se Ti "specialista" v pacce? tak pak hledej tam
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

ZycaR
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 08.09.2009 11:45

Re: Spoločné spúšťanie oboch ostrekovačov

Příspěvek od ZycaR » 18.08.2010 12:39

.. ja len ci niekto nema skusenosti s rozvodmi v okruhu ostrekovacov
Zebi mi poradil este predtym ako sa v tom zacnem hrabat sam..

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Spoločné spúšťanie oboch ostrekovačov

Příspěvek od vitut » 18.08.2010 13:02

Trochu mi nejde do hlavy, ze by to bylo packou. Pokud me pamet neklame, tak motorek ostrikovace ma dva piny a funguje reverzne - kdyz se toci jednim smerem, tak cerpa vodu do prednich ostriku, kdyz naopak, tak cerpa vodu do zadniho ostriku. Pokud jdou oba ostriky najednou, tak mi neni jasny, jak to jde zaridit jinak, nez ze propojis hadicky na motorku do jednoho vystupu ... Kazdopadne je jeste otazkou, co vlastne provadi ta packa, kdyz spusti motorek vzdy stejne.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Karoserie“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host