Stránka 1 z 2

Nouzový režim-akutní

Napsal: 26.07.2010 19:16
od Sobull
Ahoj všem. Určitě toho bylo popsáno spousta, ale jsem na dovolený a nemám možnost to pročítat. Proto kdyby mi mohl někdo sesumírovat co to může být případně co dělat. Díky.

Při sjíždění serpentýn, ale fakt brutální skopec, se rozsvítila kontrolka motoru. Auto netáhne od 2000 ot nahoru. Na displeji se nic neukázalo.

Co to mohlo způsobit? Může to souviset s tím sjezdem a bržděním motorem?

Při nouzáku se odpojí turbo nebo to je nějak elektronicky udělaný. Vím o tom prd, zdá se mi že turbo neslyším.

Je mi jasný, že mi to řekne jen dia, ale nevím jak tady někoho seženu.

Tak za každou radu děkuju.

Re: Nouzový režim-akutní

Napsal: 26.07.2010 20:20
od Dav
Pokud ti kontrolka sviti i po nekolika vypnuti a nastartovani motoru, ( min 5 pokusu, kde RJ porovnava zmeny a pokud se chyba neobjevi znovu, tak ji sama smaze ), tak zkus odpojit baterku aspon na 1hod, nebo i dyl. Mozna to vymaze pamet zavad, ale pak ti chyba muze vyskocit znovu. Nastartuj, podivej se na vyfuk jestli nedymy, pripadne jake barvy je dym, klidne i turuj. Taky si zkontroluj hadice od turba. Treba staci dotahnout spony nebo ji zalepit, pokud fuci. Tezko radit, muze to byt cokoliv :nixw:
Slozitejsi veci si sam asi neopravis, poptej se po servise v okoli, urcite tam nejake budou.

Re: Nouzový režim-akutní

Napsal: 26.07.2010 22:02
od Sobull
Dík. Startovat jsem zkoušel, vždycky naskočil v pohodě ale kontrolka nezhasla. Dal sem si dvě piva a dva rumy nechal ho vychladnout a teď naskočil bez kontrolky. No ale už to nemůžu zkusit projet, to až zítra. Tak uvidím. Když to jelo, žádnej dým se nekonal. Když mi jednou ulítla hadice od turba na 407 tak to hulilo jak stará avie, tak v tom to teď asi nebude.
Ach jo, navíc jsem tady se dvěma ženskejma, to je hysterie...
Baterku zkusim kdyžtak zítra, jestli se zas rozsvítí. Ale kód k radiu mám samozřejmě doma...
Jinak je tady prý 20km Ford origo servis, tak kdyžtak tam.
Držte mi palce ať aspoň domů dojedu.

Re: Nouzový režim-akutní

Napsal: 26.07.2010 22:23
od junior
a kdepak jsi na dovolený??? mě na dvojce focusu profukovala hadice mezi vzduch filtrem a turbem a žádný kontrulky se nekonaly :nixw: nebo odpojený samotný vzduchový filtr může mít vliv, ale to se mi ukázalo na okamžité spotřebě (navíc to bylo u octáfky) :nixw:

Re: Nouzový režim-akutní

Napsal: 27.07.2010 07:37
od Sobull
Jsem ve Slovinsku. Ať se podívám kam se podívám, budu odsud muset jet serpentýnama. To jestli se neopraví, tak snad ani nevyjedu... Po obědě to projedu.
Ten dvoulitr má turbo kdesi vzadu, tam člověk ani kloudně nevidí natož aby tam něco utahoval a hledal.
Právěže když jsem měl problém s tou hadicí, tak se kontrolky taky nekonaly...

Re: Nouzový režim-akutní

Napsal: 27.07.2010 13:22
od Sobull
Tak jsem to byl projet. Bylo to jen krátce, ale nic sem nepozoroval, jelo to teď normálně.
Zkusím poslat obrázek. Může mi někdo říct co je to to zakroužkovaný? Na té přírubě je olej.
Ta hadice vede dolů k chladiči a z toho zakroužkovanýho pak dolů kovová trubička, jako snad na olej nebo co. Ach jo, ten motor je tam tak napasovanej, nic nevidím.
A dotaz, zůstává v paměti několik posledních závad? Jako že kdybych teď šel na dia, tak by se ukázalo co mu vadilo? Dík

Re: Nouzový režim-akutní

Napsal: 29.07.2010 09:02
od horis
to je zajimavy, mam r.2005 a mam to jinak..
DSCN4186.JPG

Re: Nouzový režim-akutní

Napsal: 29.07.2010 09:18
od stand
horis píše:to je zajimavy, mam r.2005 a mam to jinak..
Mám taky 2005 a mam to stejné jako ty..

Re: Nouzový režim-akutní

Napsal: 29.07.2010 09:19
od Komi
z fotky vidiet ze ty nemas DPF a Sobull ma DPF

Re: Nouzový režim-akutní

Napsal: 29.07.2010 13:42
od Sobull
No to je zajímavý, nic jinýho než ten DPF mě nenapadá jako rozdíl.
Takže když to tam nemáte asi mi neporadíte co to je, že?

Nevíte jak je to s tou diagnostikou? Zůstávají zapsaný chyby, který už odpadly?

Re: Nouzový režim-akutní

Napsal: 29.07.2010 13:47
od spanel
Jen jsetli to nebyl nějaký rozmar toho DPF? Jinak teoreticky, pokud se neodpojí baterie, tak by ta chyba v paměti závad měla figurovat jako záznam, ale 100% si nejsem jistý.

Re: Nouzový režim-akutní

Napsal: 29.07.2010 15:50
od Sobull
Rozmar DPF by to být neměl, mám ho asi 3 týdny vykuchaný. Proto bych se k té chybě chtěl dostat, pokud by to bylo něco kolem toho, mám na ten zákrok záruku...
No hlavně se teď dostat domů. Zítra jedu. Dneska jsem dal asi 50km a nic.

Re: Nouzový režim-akutní

Napsal: 29.07.2010 17:21
od spanel
No, skoro bych to tak viděl na souvislost - něco bylo přehlédnuto, či opomenuto. Je spousta povolaných, ale málo vyvolených. Je to jako s chiptuningem. Ale je možné, že to bylo něčím jiným, nejsem děda vševěda. :nixw:

Re: Nouzový režim-akutní

Napsal: 29.07.2010 20:03
od Sobull
Dělali mi to v fapoff, zdálo se že vědí co dělají. Je teda pravda, že se jim změna softu povedla až asi na počtvrtý. Pořád jim nechtělo auto startovat. Jsem prý výjimka. Už mě nebaví být pořád výjimka. Když jsem si v 407 nechal počeštit navigaci, tak jsem taky byl výjimka, které u toho odešlo rádio... :nixw:

Proto bych chtěl tu závadu zjistit, abych věděl jestli to mám reklamovat nebo je to jinde.
No ale dát 1000,- jen tak a třeba nic nezjistit... :dih:

Re: Nouzový režim-akutní

Napsal: 29.07.2010 20:37
od spanel
No, systémy ŘJ automobilů neznám, ale odvozuji, že se mohou chovat podobně jako některý SW na PC, nebo SW pro průmyslové aplikace. Ze zkušenosti s PC vím, že opakované nedokončené reinstaly některého SW bez restartu celého systému se po konečném "úspěšném" dokončení tváří jako O.K., ale při jiném režimu použití, či připojení HW se mohou začít chovat nestandardně. Stajně tak u průmyslových aplikací nemusí být nejnovětší SW nejlepší pro upgrade či úpravy FW, nebo naopak. Ono z popisu "řešení" DPF tady někde na fóru vyplývá, že to není zrovna jednoduché a bez rizika, a kromě "hrubé" a jemné mechaniky je nutné i dobře upravit všechny relevantní parametry. Na druhou stranu, co je to 1000 za DG oproti repasi celého DPF. :wink: