Stránka 1 z 2
Služební auto
Napsal: 23.10.2006 13:22
od Radek 1.8 16V
Chlapi, mám dotázek. Kolega tady v práci dostal na starost služební Fábii a kromě toho, že se na ní skoro nikdo nesmí ani podívat, aby jí neublížil, tak vypracoval manuál o 10-ti bodech, jak se k ní ( s ní, v ní, u ní, před ní a za ní ) chovat !!!
Celkem mě tam zaujaly 2 body.
Cituji:
a) parkovat s rovnými koly, maximální rejd na krátkou dobu (max 10-15 sekund)
b) klimatizaci nezapínat (vlastní úkon zapnutí) při vyšších otáčkách motoru (nad 1.5tis/min). Ideální je zapnout ji při volnoběhu.Když je klimatizace již zapnuta, otáčky motoru jsou bez omezení. Snižuje se výkon motoru.
Na dotaz PROČ ??? - že prý to slyšel.
S tou klimoškou, dejme tomu, ale proč parkovat s rovnými koly

???
Rád bych slyšel něčí názor.
Napsal: 23.10.2006 13:47
od Damon
Napsal: 23.10.2006 13:48
od romosch
Napsal: 23.10.2006 13:59
od Radek 1.8 16V
Napsal: 23.10.2006 14:01
od KUTY
A co takto zalozit tema, kto ma ake sluzobne auto...pre tych, ktori to nemaju v podpise...pre zaujimavost, komu sa ako v praci jazdi a v com.
Napsal: 23.10.2006 14:03
od chmelko
KUTAC píše:A co takto zalozit tema, kto ma ake sluzobne auto...pre tych, ktori to nemaju v podpise...pre zaujimavost, komu sa ako v praci jazdi a v com.
Vyrábame komponenty do A/C a ten manual s klimoškou nás tu všetkých velmi pobavil

Napsal: 23.10.2006 14:06
od KUTY
to chmelko: Ja som to myslel vazne...
Napsal: 23.10.2006 14:09
od Dany
Napsal: 23.10.2006 14:09
od chmelko
KUTAC píše:to chmelko: Ja som to myslel vazne...
jasne, ale ja som reagoval na ten manual...
tvoja otázka:
mám vectru 2002, 2.0 DTI..také kludne dialničné auto, nič viac, nič menej..
Re: Služební auto
Napsal: 23.10.2006 14:11
od Tad
Radek 1.8 16V píše:Chlapi, mám dotázek. Kolega tady v práci dostal na starost služební Fábii a kromě toho, že se na ní skoro nikdo nesmí ani podívat, aby jí neublížil, tak vypracoval manuál o 10-ti bodech, jak se k ní ( s ní, v ní, u ní, před ní a za ní ) chovat !!!
Celkem mě tam zaujaly 2 body.
Cituji:
a) parkovat s rovnými koly, maximální rejd na krátkou dobu (max 10-15 sekund)
b) klimatizaci nezapínat (vlastní úkon zapnutí) při vyšších otáčkách motoru (nad 1.5tis/min). Ideální je zapnout ji při volnoběhu.Když je klimatizace již zapnuta, otáčky motoru jsou bez omezení. Snižuje se výkon motoru.
Na dotaz PROČ ??? - že prý to slyšel.
S tou klimoškou, dejme tomu, ale proč parkovat s rovnými koly

???
Rád bych slyšel něčí názor.
Tak takovýho trotla bych chtěl mít v práci. Kdyby to požadoval u svýho osobního auta tak ještě ale služební

Všichni víme jak se jezdí se služebákama,ne?

Napsal: 23.10.2006 14:12
od chmelko
Napsal: 23.10.2006 14:13
od Radek 1.8 16V
Tak to jsem rád, že se nad tím nebavíme jenom tady u nás

.
hadanka
Napsal: 23.10.2006 14:17
od KUTY
Otazka: Ktore je najlepsie terenne auto ?
Odpoved: Sluzobne.
Napsal: 23.10.2006 14:18
od Dany
Re: hadanka
Napsal: 23.10.2006 14:20
od chmelko
KUTAC píše:Otazka: Ktore je najlepsie terenne auto ?
Odpoved: Sluzobne.
v našom prípade by asi otázka znela, na akom aute sa najrýchlejšie skontroluje funkčnost omezovača otáčok?
