zvuk motoru 1.8 TDCI 85 KW

Odpovědět
2sexy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 21.06.2010 18:24

zvuk motoru 1.8 TDCI 85 KW

Příspěvek od 2sexy » 21.06.2010 18:42

Dobry Den

Jsem tu novej a nenasel jsem nikde tema kde by lidi rozebirali klady a zapory 1.8ky TDCI 85Kw

Tak prosim lidi co maji zkusenosti ohledne Motoru / Cerpadla / Vstriku / Turba

Mam v planu koupit FF 2 Kombi rv. 2006+++ a schanim informace ..

popripade odkazat na tema ktere se o to zajima ..

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.8 TDCI 85 KW

Příspěvek od V12 » 21.06.2010 22:10

Ten motor je konstrukcne stara prisera, to ale neznamena, ze je zly. Ak sa dobre pamatam, ma liatinovu hlavu, takze sa v zime zohrieva dlhsie, nez modernejsie motory. A je tu este jeden rozdiel - pochadza od Fordu. Vsetky ostatne naftove Focusy (obe 1.6 aj 2.0) maju motory PSA. Ci je to vyhoda alebo nevyhoda, neviem posudit.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1.8 TDCI 85 KW

Příspěvek od tomason » 21.06.2010 22:31

http://ford-team-st.com/forum/viewtopic ... 7c36ff7628
Turbo má velké a odolné narozdíl od 1,6 samozřejměza předpokladu,že mu nějaký debo nedá kouř.
Vstřiky sou kvalitní piezo Siemens/VDO vydrží hodně a čerpadlo taky tenhle motor má vydržet 300 tisíc je jen otázka v tom ,že nemáš záruku že vždy natankuješ to co máš v tomhle státu se šidí a podvádí všude.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

2sexy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 21.06.2010 18:24

Re: 1.8 TDCI 85 KW

Příspěvek od 2sexy » 22.06.2010 11:29

V12 píše:Ten motor je konstrukcne stara prisera, to ale neznamena, ze je zly. Ak sa dobre pamatam, ma liatinovu hlavu, takze sa v zime zohrieva dlhsie, nez modernejsie motory. A je tu este jeden rozdiel - pochadza od Fordu. Vsetky ostatne naftove Focusy (obe 1.6 aj 2.0) maju motory PSA. Ci je to vyhoda alebo nevyhoda, neviem posudit.

Precetl jsem par Temat ohledne motoru 1.6 80KW od PSA a docetl jsem se ze maji DPF "filtr pevnych castic" a jsou stim poradne problemy takze jsem se rozhodnul a jedine 1.8 nebo 2.0.. jenze 2.0 je uz jinaci financni skupina..Delsi zahrivani bych nevidel jako problem a vaznej nedostatek .. Ale dekuji za Komentar ..
Naposledy upravil(a) 2sexy dne 22.06.2010 11:32, celkem upraveno 1 x.

2sexy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 21.06.2010 18:24

Re: 1.8 TDCI 85 KW

Příspěvek od 2sexy » 22.06.2010 11:31

tomason píše:http://ford-team-st.com/forum/viewtopic ... 7c36ff7628
Turbo má velké a odolné narozdíl od 1,6 samozřejměza předpokladu,že mu nějaký debo nedá kouř.
Vstřiky sou kvalitní piezo Siemens/VDO vydrží hodně a čerpadlo taky tenhle motor má vydržet 300 tisíc je jen otázka v tom ,že nemáš záruku že vždy natankuješ to co máš v tomhle státu se šidí a podvádí všude.

Nedavno jsem cetl clanek kde skupina lidi testovala vsechny benzinky v CR a to same tankovali i v Nemecku a nejhure dopadl vsema chvalenej Shell V - Power
takze jak rikas tady si neni clovek nicim jistej co kupuje/Tankuje ..

Míra
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 30.06.2008 13:55
Bydliště: České Budějovice

Re: 1.8 TDCI 85 KW

Příspěvek od Míra » 22.06.2010 11:45

Tankování u nás je podle mého kapitola sama pro sebe. Dokud nebude z našich daní placená ČOI zveřejňovat jmenovitě své výsledky kontrol /a to by zase neměli kam si jít příště pro pokutu/ tak to asi moc neovlivníme.
Co se týká motoru, bude to vždy co člověk, to názor. Ale pročti si fórum a udělej si obrázek sám - co u kterých motorů se řeší a také hlavně při jakých kilometrech. Osobně souhlasím s tomasonem, raději mám 1,8 i s těmi popsanými neduhy /delší ohřev a tvrdší chod - ne o moc proti 1,6/.
FoFo II, 1,8 TDCi, 4/2006, jeansblue

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1.8 TDCI 85 KW

Příspěvek od tomason » 22.06.2010 11:59

Doporučení je tankovat u členů ČAPPO.Já věřim Benzině nejvíc.
http://www.cappo.cz/cappo-o-asociaci/clenske-firmy/
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.8 TDCI 85 KW

Příspěvek od V12 » 22.06.2010 13:10

tomason píše: Vstřiky sou kvalitní piezo Siemens/VDO vydrží hodně a čerpadlo taky
Si si isty ? Pretoze v dokumente z http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 18#p429718 sa pise, ze ma riadiacu jednotku DELPHI. A pokial viem, DELPHI ma svoje cerpadla aj vstrekovace. Siemensy su iba v 2.0 TDCi. Okrem toho, nieco na tuto temu sa pise aj na http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=15340, je tam aj Tvoj prispevok.
Ak sa mylim, prosim o upresnenie.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1.8 TDCI 85 KW

Příspěvek od tomason » 22.06.2010 13:12

FII má siemens/VDO ten motor mám tak vím ne.Dephi má FI do 2004.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.8 TDCI 85 KW

Příspěvek od V12 » 22.06.2010 13:14

2sexy píše: Precetl jsem par Temat ohledne motoru 1.6 80KW od PSA a docetl jsem se ze maji DPF "filtr pevnych castic" a jsou stim poradne problemy..
Myslel som samozrejme na motory PSA bez DPF. O tych s filtrom tu uz je hooodne dlhe vlakno.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
pipin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hranice

Re: 1.8 TDCI 85 KW

Příspěvek od pipin » 22.06.2010 19:58

Hodně už bylo řečeno ale přesto sem přilepím svůj názor na 1,8 tdci. Mám ho zcela čerstvě v c maxu. Najel sem prozatím přibližně 7000 km.
Hodně se píše v recenzích o vyšší hlučnosti motoru. V mém případě je motor zcela jistě tišší než motor předchozí 1,6 TDCI. Je to ale jednoznačně způsobeno lepší protihlukovou izolací protože když sundám protihlukový kryt a nastartuju , je projev motoru tvrdší . No ale v motoru zavřený nejezdím a v interiéru je motor překvapivě tichý. Síly má motor i na c max dostatek. Záběr motoru je sice vláště při zařazených nižších rychlostech (1-2) poněkud překotný a je potřeba opravdu opatrně manipulovat s plynem jinak to cuká. Pokud si na to ale člověk dá pozor není to až takový problém. Ve středních otáčkách se cítí motor nejlépe a jeprakticky neslišitelný zvláště při klidnější jízdě. Na spotřebu kolem 4 l na kterou jsem byl zvyklý z 1,6 ale mohu zapomenout. Tenhle motor vezme kolem 5,5l. Ale max je těžší a vyšší než fokus a navíc ty koně v motoru navíc tam prostě jsou takže něco za něco. Celkově vzato spokojenost.
Ford C Max 1.8 TDCI

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.8 TDCI 85 KW

Příspěvek od V12 » 22.06.2010 23:07

pipin :
Ako je to s turbodierou ? Reaguje na plyn ihned, alebo je nejake oneskorenie ? Dvojliter ma do 2000 otacok oneskorenie cca pol sekundy az sekundu. Cim nizsie otacky, tym dlhsia odozva na plyn. No po prekroceni 2000 je reakcia okamzita a dost drsna.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
pipin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hranice

Re: 1.8 TDCI 85 KW

Příspěvek od pipin » 23.06.2010 06:03

Turbodíra tam nejaká je jako u většiny turbodieslů ale pokud to porovnám z 1,6 rozdíl není příliš velký. Můj názor je ten, že se na to bez problémů dá zvyknout a po pár stovkách km už o tom ani nevíš.
Ford C Max 1.8 TDCI

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

Re: 1.8 TDCI 85 KW

Příspěvek od zuntak » 25.06.2010 19:28

Tak já mám 2.0tdCi a mám dpf,nevím co všichni maj že ho tam nedávaly,chtěl jsem Eolis a dealer mi řekl že u 2.0 to nejni tak jsem mu poslal vim a byl překvapenej,kůly spalinám a euro 4,jinak tam mám vstřiky VDO,Siemens a nebál bych se znovu jít do 2.0 akorád je pojištění dražší a cenově u ojeteho auta je to par tisíc

Uživatelský avatar
risomas
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 703
Registrován: 21.05.2008 14:14
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 TDCI 85 KW

Příspěvek od risomas » 25.06.2010 22:18

V12 píše: Si si isty ? Pretoze v dokumente z http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 18#p429718 sa pise, ze ma riadiacu jednotku DELPHI. A pokial viem, DELPHI ma svoje cerpadla aj vstrekovace. Siemensy su iba v 2.0 TDCi.
Delphi vstreky sa montovali do 1.8TDCI na FoFo I. Pri zaciatku vyroby FoFo II (2005) ich nahradili za lepsie Siemensy.
Honda Shadow 130dB
toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373
ObrázekObrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 7 hostů