Stránka 1 z 1

Demontáž vysokotlakého palivového čerpadla(2.0TDCI)

Napsal: 12.05.2010 16:19
od hanskans
Zdravím všechny,chci sundat vysokotlaké palivové čerpadlo u motoru 2.0tdci 96Kw,ale nevim přesně jak na to.To budu muset shodit celej ten kryt řetězu,řetěz a ozubené kolečko na čerpadle abych se dostal ke šroubům,nebo to de i jinak? Koukal sem že je na tom krytu řetězu víčko,přes které vidím na to ozubené kolečko čerpadla,šlo by to přes něj??
Jde mi jen o demontáž z již nefunkčního motoru,nemám tedy v úmyslu nic opravovat.

Re: Demontáž vysokotlakého palivového čerpadla(2.0TDCI)

Napsal: 21.05.2010 21:54
od aWe
No ak sa chsytas potom neskor aj to cerpadlo po oprave nahodit naspat a aby ti motor aj fungoval tak ako mal, potrebujes pripravok na zafixovanie polohy. Bez toho sa ti rozhadze nastavenie a mas postarane o robotu naviac :dih:

A uplne najlepsie spravis ked si stiahnes Ford TIS , alebo novsiu verziu FORD ETIS a tam mas komplet navody,ze co a ako, a na co si davat pozor aby si neodbornostou daco nepokazil. :totlsmile:

Re: Demontáž vysokotlakého palivového čerpadla(2.0TDCI)

Napsal: 24.07.2013 18:48
od Jarunka
zdravim, popíšu jednoduchý postup na výměnu čerpadla. Odpoj baterii + pól. Sundej pravé přední kolo a plastový kryt, ať máš přístup ke klikové hřídeli. Podlož motor heverem. Demontuj držák motoru, máš ho vlevo když stojíš proti motoru čelem a lehce heverem zvedej aby si měl volnější přístup k tomu plastovému víčku na krytu rozvodů. Povol šrouby na expanzce na vodu a odkloň ho. Pak na motoru demontuj plastové sání. Dál demontuj zadní držák čerpadla, je ze tří částí. Odpoj dva konektory modrej a hnědej. Demontuj trubku na přívod a odvod nafty. Sundej na prsou ten plastový kryt otáčením po směru hodinových ručiček. Pak si vem přípravek který koupíš ve fordu a vlož do otvoru v krytu a zajistit ho otočením. Pak s klikovou hřídelí dole u kola otáčej po směru hodin tak dlouho až budeš mít na ozubeném kole v těch venkovních otvorech tři díry, které pasují do přípravku. Na šrouby uvnitř se dostaneš torxem T55. Ty povol. Pak odmontuj čtyři šrouby, které drží ozubené kolo čerpadla. Pak má čerpadlo volné, a mužeš ho vyndat. Montáž je potom opačně ve stejném pořadí. Nic se nemusí kódovat nebo načítat. Pro zručného mondeáka otázka tří hodin s dobrým nářadím. Takže hurá do toho. :perfect:

Re: Demontáž vysokotlakého palivového čerpadla(2.0TDCI)

Napsal: 04.05.2016 06:36
od Fastr
Ty torxy co se povolí tam zůstávají? Nebo se přes ty díry vyndají. To asi přes ty díry neprojde, ne?
Nemůžou spadnout dolů za to kolečko? To by byl asi průser.

Re: Demontáž vysokotlakého palivového čerpadla(2.0TDCI)

Napsal: 14.11.2021 09:48
od Land
Ahoj chci se zeptat.
mám 2.0 TDCI MK3,necal jse repasovat vstřiky i čerpadlo,při demontáži jsme čerpadlo přípravkem zaaretovali,ale při hledání těch 3 otvorů jsme točili klikovou hřídelý po směru hodinových ručiček,ale pak jsme to přejeli tak jsme se vraceli nepatrně zpátky.Mohlo dojít k přeskočení rozvodů,protože teď po montáži zpět to nechce chytnout.Děkuji za radu