Stránka 1 z 2
sání
Napsal: 27.12.2005 19:48
od dave728
mam F 1,8 TDIntercoled. chtěl bys si tam dat prímé sání a nevim jak nato (včetně koupě)

Napsal: 27.12.2005 20:04
od driver
Na TDI ,je zbytečné dávat přímé sání,stačí když vyměníš obyčejný filtr za sportovní,jo kdyby to byl turbobenzin tak to je o něčem jiném.
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
Napsal: 27.12.2005 21:09
od dave728
na kolik to vyjde
Napsal: 27.12.2005 22:09
od driver
tak musíš si změřit průměr hadice k filtru a podle toho si ho koupit,pohybuje se to kolem 2500kč,přímé sání tak 4000kč.
Tady je adresa na filtry tak se podívej
http://www.autodoplnky.cz/index.php?typ ... 364&page=3
Ford focus r.v.99 2.0i 16v Trend
Napsal: 27.12.2005 22:12
od driver
ještě k tomu přímému sání,jsou tam hodně problémy s váhou vzduchu,může se ti stát,že tito pojede hůř.
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
Napsal: 27.12.2005 23:40
od foki
jeden z prispevku , kterej nebudu upravovat , protoze sice inzerce ale v dobrem slovasmyslu - ktera pomuze .

Napsal: 28.12.2005 19:25
od dave728
tak zatim dik uvidime co stim nakonec vyvedu

Napsal: 28.12.2005 22:23
od driver
tak to se omlouvám Foki,že jsem tam dal inzerci.
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
Napsal: 28.12.2005 22:40
od foki
driver píše:tak to se omlouvám Foki,že jsem tam dal inzerci.
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
to se nemusis omlouvat , ja jsem to myslel ale dobre , podivej se na smajliky .
To DRIVER a spol....
Napsal: 02.01.2006 12:20
od Honza
Už mám vybraný to sání-GREEN kit TWISTER.Teď mám tedy dotaz k té váze vzduchu,jak jsi psal.Co stím dělat,když to nebude dělat dobrotu?Hodit zpátky orig.airbox???To by byly vyhozený peníze,ne?Nebo to jde nějak vychytat???Je to pravidlo,nebo se to stane jen někdy?Strašil mně s tím jeden prodavač v tuning shopu...
Napsal: 02.01.2006 12:40
od Honza
Ještě něco,Foki,koukal jsem v Tuningu na Tvýho FF-krasavec.Chci se zeptat na ten výfuk.systém layting,to je komplet se svodama?Jak jsi to řešil,nemůžu nějak najít pořádnou nabídku od Laytingu,jaký tam máš kat.,rezonátor a střední díl?Našel jsem ceník jen od Supersprintu a to je palba....Koncový díl cca 15000,- Ještě zkouším sehnat info od Remusu,tak uvidím.
Napsal: 02.01.2006 20:35
od foki
mam jen koncovky , pokud myslis kombika , na TDCI mam supersprint na benzina .
Napsal: 02.01.2006 22:38
od driver
For Honza:s tou váhou vzduchu je to docela složité,obejít je so dá,alé musíš správně udělat délku sání,aby tito nedělalo problémy.Prakticky když ten kit tam budeš dávat,tak včechno musíš stejně dát pryč včetně váhy airboxu,a nezapomen že musíš vyřešit odvětrání klikové skříně,ale na to je myslím kit už přizpůsobený.
Mi to máme třeba udělané na focusu WRC tak,že je filtr ve speciálním air boxu na kterém je nahoře udělaný otvor,který je sladěn s otvorem v kapotě a tama si to nasává vzduch.Tady žádný kit není použit.
Chce to vyzkoušet co to bude dělat jak to tam dáš,takhle ti moc nevystvětlím,musel bych u toho být,svést se s normálním filtrem a pak vyzkoušet kit.Je to jenom o tom to sladit s motorem.
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend
Napsal: 04.01.2006 16:33
od Honza
No ten kit asi někomu raději svěřím,pokud někoho najdu.
Ještě k tomu výfuku,mám pozjišťovaný ceny od Sebringu,Remusu a Supersprintu,ten je nejdražší,ale jako jediný dělá i střední tlumič.
Tak se ptám,má význam dávat za střední tlumič 8500,-,nebo tam dát originál a laděný jen poslední díl???
A co sportovní kat a rezonátor???
Je to asi tak,chci aby to mělo nějaký význam,když už za to mám dát tolik peněz,takže si rád přečtu rady zkušených.
Mám udělat komplet výfuk

-(sport,kat.,rezonátor+střední a zadní tlumič)
nebo -sport kat.+rezonátor+zadní díl a střední nechat origo
nebo prostě jen ten zadní
Jednak chci auto začít upravovat a jednak mi připadá,že výfuk začal divně drnčet a jakoby "prdět" (při nižších otáčkách a při rozjezdu)Takže se tak jako tak bude dělat,proto chci vědět,kterou variantu zvolit.Snad neotravuju

Napsal: 04.01.2006 21:12
od driver
For Honza:k tomu výfuku,aby to mělo nějaký význam,tak určitě udělej komplet celý laděný od motoru až po koncovku,určitě bych začal laděnýma svodama,katalizátor by musel uplně pryč,protože svody jsou dost dlouhé,a tudíž by kat neplnil svoji funkci takže by tam byl zbytečný,ponechal bych tam originální střední tlumič,aby to nebylo tak otevřené,a do zadu bych dal laděnou koncovku,to uplně postačí,hlavně ty svody ti tam udělají nejvíc.
Sportovní katalizátor je pěkně drahá záležitost,pohybuje se to v několika desítkách tisíc.obyčejný stojí ke třiceti tisícům.
Ale za ty svody musíš dát pletenec,aby to bylo pružné a nepraskalo by ti to ve spojích(dá se to koupit v každé prodejně z dílama,jeto taková pletená ohebná trubka,samozřejmě nepropustná).
Kdyby jsi dal jen zadní laděnou koncovku,tak budeš mít jen zvuk,ale na výkonu to nepoznáš.
Kdybyjsi potřeboval poradit z nějakýma úprava,tak stačí napsat.
____________________________
Ford focus r.v.99 2.0i 16V Trend