Stránka 1 z 2
V poloze II přestanou svítit světla - proč?
Napsal: 09.09.2006 19:25
od hihi
Nikde jsme to tu nenašel....
Když otočím klíč do polohy II světla na levé straně pohasnou (svítí jen tak trochu). Kde mohu hledat chybu? Kraťas bych netipoval, to by přestalo svítit všechno, ne jen levé světlo.
Napsal: 09.09.2006 21:04
od speedy
měl bys to trochu víc specifikovat, to ti zhasnou potkávací světla, či parkovací světla či podsvícení palubky a knoflíků? Či jen jedno světlo a nebo obě? A to ti začlo dělat z ničeho nic? A nebo byla dělaná nějaká změna, třeba automat rozsvěcení světel?
Napsal: 09.09.2006 22:19
od hihi
Pohasne levé přední a to všechno co v něm svítí, (když jen potkávačky, tak jen potkávačky, a když dálkový tak taky). Navíc k tomu slabounce (1%) svítí kontrolka dálkových při samotných potkávacích a přestala svítit levá mlhovka a už nesvítí ani druhá...
takže to bude tam - nějakej "skorokraťásek"
Napsal: 09.09.2006 23:00
od Ahmed
Nebo problem s nejakym rele.
Napsal: 10.09.2006 10:23
od speedy
Já ti nevím, ale na potkávačky (přední i zadní světla)myslím, že to jde od přepínače světel natvrdo a přední potkávavačky přes relé. Ale kdyby bylo v háji relé, tak ti nebude svítit jak levé tak i pravé potkávací světlo.
Koukal jsi na konektory v levým světle jestli nejsou všechny zoxidované?
Je to zajímavý případ

Napsal: 10.09.2006 11:39
od hihi
Koukal a prostříkal WDčkem. Jen opakuji, že světla v poloze klíčku I svítí normálně. Takže se po otočení do II cosi kdesi spojí... Je hezky, jdu se v tom šťourat.
Napsal: 10.09.2006 12:43
od Ahmed
WDcko moc vodive neni

Napsal: 10.09.2006 13:19
od foki
v poloze 1 by ti svetla svitit nemely , a to ze ti vsechno sviti napul je nejaka kostra , zkus si privezt do svetla kostru od baterky a uvidis .
Napsal: 10.09.2006 13:46
od speedy
Jak píše Foki, když dáš přepínač světla do polohy II tak by ti měli svítit jen parkovačky a teprve při poloze klíčku II se ti rozsvítí potkávací.
Vypadá to na špatné ukostření levého světla

...tedy jestli nebyla provedená nějaká jiná změna v zapojení světel...např.Automatické spínání světel.

Napsal: 11.09.2006 02:05
od hihi
Pro přesnost - svítila napůl (načtvrt) parkovačka v poloze II (stejně tak potkávací světlo), v poloze I svítila normálně (potkávačky samozřejmě ne). A to je asi dost divný, protože kostra je v obou případech stejná, ne?
Rozebral jsem to komplet a složil (měl jsem vypadlej motorek naklápění, bylo to třeba) a funguje to.
To že mi mezitím odešly obě mlhovky (a prakticky současně) beru jako náhodu, zítra je budu měnit (jedna měla v háji vlákno, druhá nesvítila bůh ví proč...)
Napsal: 11.09.2006 10:12
od Ferino
hihi píše:Pro přesnost - svítila napůl (načtvrt) parkovačka v poloze II (stejně tak potkávací světlo), v poloze I svítila normálně (potkávačky samozřejmě ne). A to je asi dost divný, protože kostra je v obou případech stejná, ne?
Kostra je stejná, ale když je špatná, tak parkovačky ještě třeba utáhne, ale když tam hodíš potkávačky, tak to už je mnohem více proudu a ta kostra to už nevezme.
Klasika na starších autech - koncová světla: např. blinkr samostatně jede v pohodě, ale když k tomu šlápneš na brzdu, tak začne diskotéka a svítí a bliká vše ostatní, krom blinkru a brzdy

Napsal: 11.09.2006 14:15
od Dany
Ono to zní trochu divně. Kdyby se ti někdo vloupal do auta, tak bych klidně řek, že ti tam někdo přeházel dráty. WDečko na kontakty nepoužívej, obsahuje směsi silikonových olejů které spíš působí jako izolant. Po aplikaci se na povrchu vytvoří tenký voděodolný film. Použij klasický kontaktol ve spreji, není o moc dražší než WD

Napsal: 11.09.2006 15:10
od Ahmed
Ja bych kontakty nestrikal nicim. Jenom poradne ocistil, pripadne odmastil nejakym tech. benzinem ve sprayi. Kontaktol je taky nevodivy, maji se tim strikat akorat kontakty, ktere spinas. Kdyz to soupnes do autokonektoru, tak tim akorat uskodis.
Napsal: 12.09.2006 23:37
od hihi
složeno, zapojeno - i mlhovky jsou OK
Napsal: 13.09.2006 06:54
od Dany
Gratulace

Kde byl problém??