Stránka 1 z 3
Ktereho FOFO
Napsal: 03.09.2006 21:17
od Romano
Chci koupit novou karu a veber jsem zuzil na dva motory 1.6 benzin nebo tdci. Momentalne mam eskorta TD a jsem s nim docela spokojeny. O tdci uz jsem neco slysel a taky se vnem svezl,svezeni je to teda krasne. Jen mne uz par lidi postrasilo ze vstriky stoji 16tis kus a podobne. Tak nevim jestli nejit radsi do benzinu. Mate nekdo zkusenosti s problemy na tdci? zatim diky vsem
Napsal: 03.09.2006 21:34
od pelen
A kolik stoji vstriky na eskorta? Menil jsi je uz?
Napsal: 03.09.2006 21:44
od Romano
Pravě ze escort je z roku 97 a začina točit třeti stovku. Ja ho mam 3 roky a krom nafty,oleje a rozvodu jsem do motoru nestčil ani haliř. Když už ses ptal tak do vstřiku se da kupit Bosche jehla,kus 700kč a serizeni 200kč za všechny čtyři.
Napsal: 03.09.2006 21:45
od hape
Pokud najezdíš denně víc kilometrů, jdi do TDCI, já, který ráno nastartuji ujedu 2 km a jsem v práci je optimální 1,6 benzín ! Je to super motor, tichý, spolehlivá, nenáročná, pružný ...... ! Ale pokud chceš mermomocí diesela pak nezbývá než TDCI.
Napsal: 04.09.2006 07:10
od Dany
Souhlas!! nejvyhledávanějšími motory jsou 1,6 16V. Kupříkladu ten co mám já

Napsal: 04.09.2006 09:03
od hide
Na studený starty a skákačky po městě je lepší benzin.
Napsal: 04.09.2006 15:37
od Ahmed
Ty striky snad nebudou tak zhave a pokud do toho nebudes lit nejakou bzundu z traktoru, tak si je neodrovnas.
Napsal: 04.09.2006 15:47
od EL
Myslím, že starší TDCI jsou v ČR v bazarech v lepším stavu než benzíňáky. Pokud dáváš do TDCI kvalitní naftu /SHELL/, měly by vstřiky vydržet.
Napsal: 04.09.2006 17:09
od hide
EL píše:Myslím, že starší TDCI jsou v ČR v bazarech v lepším stavu než benzíňáky. Pokud dáváš do TDCI kvalitní naftu /SHELL/, měly by vstřiky vydržet.
No a pokud ne (a to v bazaru nepoznáš), tak pánbůh a spořitelna s tebou.

Napsal: 04.09.2006 17:17
od Skubi
hide píše:EL píše:Myslím, že starší TDCI jsou v ČR v bazarech v lepším stavu než benzíňáky. Pokud dáváš do TDCI kvalitní naftu /SHELL/, měly by vstřiky vydržet.
No a pokud ne (a to v bazaru nepoznáš),
tak pánbůh a spořitelna s tebou. 
pánbůh se na něj vys... , takže to zbude spíš na té spořitelně
ještě ovšem aby tam měl účet a s patřičným obnosem

Napsal: 04.09.2006 17:35
od Romano
Takze nejake velke probemy s tema vstrikama asi nejsou,problem nebude asi v aute ale v majiteli a hlavne nafte.
Napsal: 04.09.2006 18:46
od petulka
Někde jsem tady na fóru četl, že nafta patří do kamen

Nech si tady od kolegů poradit. Pokud nejezdíš dlouhé štreky, nebo nemáš nějaký šikovný zdroj nafty, tak jdi raděj do benzínu. Soused jezdí u firmy štreky, ale padesátkrát denně startuje a zhasíná motor, rozváží zboží. Majitel mu kupoval nový auto a že by jako v naftě. Šel ale do benzínu, protože to zná a ví, že by s tou naftou byly při jeho ježdění potíže. A majitel firmy byl nakonec ještě spokojenej, že ušetřil.

Napsal: 04.09.2006 19:00
od Ahmed
Jeste je varianta nechat motor bezet, pokud nezastavujes na dlouhou dobu nebo nechodis od auta pryc

Ale zase kdo s dieselem nejezdi po meste? Ja myslim, ze jezdi vsichni. Ale cim dele jedes, tim je to lepsi a levnejsi. Pokud chces naftaka, tak do toho urcite jdi, litovat nebudes, aspon teda ne pri plneni nadrze

Napsal: 04.09.2006 19:10
od petulka

Taky jedna varianta, ikdyž zabouchlý klíče v nastartovaným autě jsou lahůdka

Jinak to bude asi o zvyku, jinej soused má s Escortem v dieselu naježděno 350000 ( původní motor) a nedá na naftu dopustit. Myslím, že tím jazýčkem na vahách by měla být ta tvrdá realita v podobě ekonomiky. Vzít kalkulačku a počítat a počítat......

Napsal: 04.09.2006 19:18
od pavelk
benzín je benzín , ale na naftě taky něco je.