Stránka 1 z 3

Ktereho FOFO

Napsal: 03.09.2006 21:17
od Romano
Chci koupit novou karu a veber jsem zuzil na dva motory 1.6 benzin nebo tdci. Momentalne mam eskorta TD a jsem s nim docela spokojeny. O tdci uz jsem neco slysel a taky se vnem svezl,svezeni je to teda krasne. Jen mne uz par lidi postrasilo ze vstriky stoji 16tis kus a podobne. Tak nevim jestli nejit radsi do benzinu. Mate nekdo zkusenosti s problemy na tdci? zatim diky vsem

Napsal: 03.09.2006 21:34
od pelen
A kolik stoji vstriky na eskorta? Menil jsi je uz?

Napsal: 03.09.2006 21:44
od Romano
Pravě ze escort je z roku 97 a začina točit třeti stovku. Ja ho mam 3 roky a krom nafty,oleje a rozvodu jsem do motoru nestčil ani haliř. Když už ses ptal tak do vstřiku se da kupit Bosche jehla,kus 700kč a serizeni 200kč za všechny čtyři.

Napsal: 03.09.2006 21:45
od hape
Pokud najezdíš denně víc kilometrů, jdi do TDCI, já, který ráno nastartuji ujedu 2 km a jsem v práci je optimální 1,6 benzín ! Je to super motor, tichý, spolehlivá, nenáročná, pružný ...... ! Ale pokud chceš mermomocí diesela pak nezbývá než TDCI.

Napsal: 04.09.2006 07:10
od Dany
Souhlas!! nejvyhledávanějšími motory jsou 1,6 16V. Kupříkladu ten co mám já :oops: :lol:

Napsal: 04.09.2006 09:03
od hide
Na studený starty a skákačky po městě je lepší benzin.

Napsal: 04.09.2006 15:37
od Ahmed
Ty striky snad nebudou tak zhave a pokud do toho nebudes lit nejakou bzundu z traktoru, tak si je neodrovnas.

Napsal: 04.09.2006 15:47
od EL
Myslím, že starší TDCI jsou v ČR v bazarech v lepším stavu než benzíňáky. Pokud dáváš do TDCI kvalitní naftu /SHELL/, měly by vstřiky vydržet.

Napsal: 04.09.2006 17:09
od hide
EL píše:Myslím, že starší TDCI jsou v ČR v bazarech v lepším stavu než benzíňáky. Pokud dáváš do TDCI kvalitní naftu /SHELL/, měly by vstřiky vydržet.
No a pokud ne (a to v bazaru nepoznáš), tak pánbůh a spořitelna s tebou. :lol:

Napsal: 04.09.2006 17:17
od Skubi
hide píše:
EL píše:Myslím, že starší TDCI jsou v ČR v bazarech v lepším stavu než benzíňáky. Pokud dáváš do TDCI kvalitní naftu /SHELL/, měly by vstřiky vydržet.
No a pokud ne (a to v bazaru nepoznáš), tak pánbůh a spořitelna s tebou. :lol:
pánbůh se na něj vys... , takže to zbude spíš na té spořitelně :wink:
ještě ovšem aby tam měl účet a s patřičným obnosem :lol: :lol: :lol:

Napsal: 04.09.2006 17:35
od Romano
Takze nejake velke probemy s tema vstrikama asi nejsou,problem nebude asi v aute ale v majiteli a hlavne nafte.

Napsal: 04.09.2006 18:46
od petulka
Někde jsem tady na fóru četl, že nafta patří do kamen :D Nech si tady od kolegů poradit. Pokud nejezdíš dlouhé štreky, nebo nemáš nějaký šikovný zdroj nafty, tak jdi raděj do benzínu. Soused jezdí u firmy štreky, ale padesátkrát denně startuje a zhasíná motor, rozváží zboží. Majitel mu kupoval nový auto a že by jako v naftě. Šel ale do benzínu, protože to zná a ví, že by s tou naftou byly při jeho ježdění potíže. A majitel firmy byl nakonec ještě spokojenej, že ušetřil. :lol:

Napsal: 04.09.2006 19:00
od Ahmed
Jeste je varianta nechat motor bezet, pokud nezastavujes na dlouhou dobu nebo nechodis od auta pryc :) Ale zase kdo s dieselem nejezdi po meste? Ja myslim, ze jezdi vsichni. Ale cim dele jedes, tim je to lepsi a levnejsi. Pokud chces naftaka, tak do toho urcite jdi, litovat nebudes, aspon teda ne pri plneni nadrze :wink:

Napsal: 04.09.2006 19:10
od petulka
8) Taky jedna varianta, ikdyž zabouchlý klíče v nastartovaným autě jsou lahůdka :lol: Jinak to bude asi o zvyku, jinej soused má s Escortem v dieselu naježděno 350000 ( původní motor) a nedá na naftu dopustit. Myslím, že tím jazýčkem na vahách by měla být ta tvrdá realita v podobě ekonomiky. Vzít kalkulačku a počítat a počítat...... :roll:

Napsal: 04.09.2006 19:18
od pavelk
benzín je benzín , ale na naftě taky něco je.