ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Uživatelský avatar
janohe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 23.11.2009 10:54
Bydliště: humenné

ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Příspěvek od janohe » 23.11.2009 11:35

zdravim, som tu novy, mam auto asi mesiac len... precital som forum, ale rovnaky problem som tu nenasiel...
moj problem - auto islo dva tyzdne ako hodinky, tichucko, pohodicka - potom som vymenil vsetky filtre a olej. Po par dnoch mi motor na parkovisku na neutrali z nicoho nic zhasol, pristrojovka svietila akoby nic, nerozsvietila sa ziadna kontrolka. Po chvili som normalne nastartoval, dosiel som vsak len asi 1km a pocas jazdy zacalo cukat a zhasol opat. Musel som pockat par min, zas som nastartoval a pohoda. Dalsi den islo normalne, az nasledujuci den cestou do prace po 25 km cukalo a zhaslo, zas par min cakania a islo dalej asi tri km, zas zhaslo, este raz slo a potom aj po nastartovani na volnobeh po chvili zhaslo. Vecer po praci som sa k nemu vratil a auto slo 15 km v pohode zas az na diagnostiku, tam ukazalo DPF filter, ten regenerovali, auto zas slo, ale opakuje sa to stale... nahle cukanie a zhasnutie motora bez nejakej chybovej signalizacie na pristrojovke. Na diagnostike uz neukazuje filter ale chybu P 1551-4 vstreky. Ale teraz som presiel 20 km a auto ide uplne v pohode zas? Stretol sa niekto s niecim takym?
Ford Focus Combi 1,6 TDCi, 80 kW, 5/2006 DPF off

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Příspěvek od BobTDCi » 24.11.2009 08:52

Čítaj vlákno o vstrekovačoch...
Tak sa asi nevyhneš ich vybratiu a odskúšaniu na testovacej stolici - prípadne potom chemickému čisteniu - a potom buď repas na niektorých, alebo new? Nechcem ti maľovať na stenu - ale inak to nevidím.
Odkiaľ si?
Firiem na repas vstrekov je pomerne dosť - daj si to všetko v servise urobiť pred tebou - teda vybratie z auta + test prípadne cyklus chemického čistenia a potom sa uvidí.
Aby si niekto neodložil tvoje trysky a nedal ti nejaké celkom mŕtve - ak ti auto ide, celkom mŕtve nie sú. Bolo by minimálne v núdzáku alebo nešlo...
Vyhľadaj repasníkov a opýtaj sa na záruku na repasované trysky, cenu...lebo sú rozdiely a veľké. :roll: :idea:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
janohe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 23.11.2009 10:54
Bydliště: humenné

Re: ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Příspěvek od janohe » 24.11.2009 16:06

som z HE, vcera som este presiel po meste 10 km uplne v pohode a nahle motor zhasol a koniec, uz som nenastartoval... Teraz je vo Ford servise v HE ale poobede som tam volal a zatial nevedia prist na chybu :cry:
Ford Focus Combi 1,6 TDCi, 80 kW, 5/2006 DPF off

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Příspěvek od BobTDCi » 24.11.2009 19:04

janohe píše:som z HE, vcera som este presiel po meste 10 km uplne v pohode a nahle motor zhasol a koniec, uz som nenastartoval... Teraz je vo Ford servise v HE ale poobede som tam volal a zatial nevedia prist na chybu :cry:
To je práve to!!!
Kamoš mal pred rokmi problém s Xsarou 2.0HDi a 19dní mu v Citroene v NR zisťovali závadu a nevedeli - že zložité! Cestoval kamsi a zastavil sa opýtať v Citroene v ZnH a tam po opise hneď povedali, že najbežnejšia závada - odídený VT regulačný ventil na čerpadle - tak štartoval 60sekúnd... A to keď im to povedal si pýtali 14tis.SK za "identifikáciu závady"!!!!!! Hoci im ju povedal on cez telefón... Proste mali málo zákaziek a naťahovali anaťahovali...
V normálnom servise - skontrolujú - vstreky ak im to píše diagnostika. Mal si ísť radšej rovno do nejakého diesel servisu... tu si vypýtajú z ahľadanie kopec prachov pravdepodobne...
V Renaulte som kedysi videl občana čo diniesol auto že demontáž prevodovky a on ide po druhú... Ke´d mechanik prišiel k prijímací technikovi, že už to má vymontované - že či je prevodovka už tam? A ten vraví, že nemám pre teba robotu - rozoberaj tú starú prevodovku! Mechanik, že - ale veď donesie inú. A prijímací: " - nepočul si!? Rozoberaj!!! Kým neprídu s druhou rozoberaj, nemám ti čo účtovať!"
No comennt!!!
:idea: :idea: :idea: 8O :? :mrgreen:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
janohe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 23.11.2009 10:54
Bydliště: humenné

Re: ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Příspěvek od janohe » 24.11.2009 19:35

noo, je to asi loteria s nimi, ale inu moznost som uz nevidel, auto mi doslo priamo v meste, len 1 km od Fordu a o inych fakt dobrych servisoch v okoli ani neviem, nikto nevedel fundovane poradit. A tahat auto niekde x km na lane.. tiez nic moc.
Ford Focus Combi 1,6 TDCi, 80 kW, 5/2006 DPF off

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Příspěvek od BobTDCi » 25.11.2009 17:40

janohe píše:noo, je to asi loteria s nimi, ale inu moznost som uz nevidel, auto mi doslo priamo v meste, len 1 km od Fordu a o inych fakt dobrych servisoch v okoli ani neviem, nikto nevedel fundovane poradit. A tahat auto niekde x km na lane.. tiez nic moc.
Tak držíme palce - nech ťa nevyžmýkajú celkom pred sviatkami...a daj vediať... :idea: :roll: 8)
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
janohe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 23.11.2009 10:54
Bydliště: humenné

Re: ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Příspěvek od janohe » 25.11.2009 18:31

dnes cistili palivovy system, nadrz, dali inu naftu - a nic, stale zhasina... asi to budu vstreky vraj, po zahriati nefunguje zrejme, oni ale nemaju na ich diagnostiku pristroje, tak by to mali poslat zajtra do Agat diesel servisu v Penzinku - ma niekto s nimi skusenost??
Ford Focus Combi 1,6 TDCi, 80 kW, 5/2006 DPF off

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Příspěvek od BobTDCi » 26.11.2009 17:12

janohe píše:dnes cistili palivovy system, nadrz, dali inu naftu - a nic, stale zhasina... asi to budu vstreky vraj, po zahriati nefunguje zrejme, oni ale nemaju na ich diagnostiku pristroje, tak by to mali poslat zajtra do Agat diesel servisu v Penzinku - ma niekto s nimi skusenost??
Sú známi - mali by byť dobrí...ale z HE do pezinka? Neverím že u Vás bližšie nie je nič...
Takých servisov je v SR minimálne 30-50...
Na diagnostiku vstrekovačom dokonca má aparatúru - tester omnoho viac firiem - aj môj servis tu 5km odo mňa. Na repas vstrekovačov aj v NR, v PD...a našiel by som i viac.... :roll: :idea:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Příspěvek od Komi » 26.11.2009 19:14

servisov je sice plna ri. ale Bosch s vybavou pre CR2 cize nas typ je na SR len Agat - bohuzial a pochybujem ze by mal niekto taku diagnostiku origo Bosch ako ma tento servis, mozno sa mylim ale nie je to lacna zalezitost a Bosch robi podporu v prvom rade pre svoje servisy vratane tovarenskz repasovanych dielov (cerpadlo, tryska)... takze janohe kto iny by ti to mal dobre urobit ked nie Agat...drzim palce....daj potom prosim vediet ako to prebehlo urcite to bude zaujimat viacerych, lebo v Agate diag.techniku sice maju najlepsiu, ale ako s nou ludia dokazu robit to je ina vec
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
janohe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 23.11.2009 10:54
Bydliště: humenné

Re: ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Příspěvek od janohe » 26.11.2009 22:31

Jasne, ze dam vediet, len dufam, ze to nebudem stat cely majetok :(
Ford Focus Combi 1,6 TDCi, 80 kW, 5/2006 DPF off

Uživatelský avatar
cole
Nováček
Nováček
Příspěvky: 187
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Linz AT

Re: ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Příspěvek od cole » 26.11.2009 22:34

takisto mozem agat odporucit, su fakt dobry a da sa s nimi dohodnut aj na cene.. asi jediny ozaj odborny servis na Com. Rail diesle v sr. ak by som nieco mal s motorom alebo cerpadlom idem uz len tam...
Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002

Uživatelský avatar
richisan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1534
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Příspěvek od richisan » 26.11.2009 23:07

janohe: O Agate panuju velmi dobre chyry...Fakt neni servis ako servis, oni su jediny autorizovany servis pre CR Delphi, Bosch v SR. Ja osobne s nimi zatial (chvalabohu) :mrgreen: ako so servisom nemam skusenosti, len som ich kontaktoval, ci maju origo filter Delphi a boli celkom fajn, myslim, ze to stoji za to riesit cez nich. No jedno mi nejde do hlavy, ze vam chlapci ochadzaju vstreky po 2-3 rokoch :roll: :? Drzim palce, nech sa to poriesi.

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Příspěvek od BobTDCi » 27.11.2009 06:47

richisan píše:janohe: O Agate panuju velmi dobre chyry...Fakt neni servis ako servis, oni su jediny autorizovany servis pre CR Delphi, Bosch v SR. Ja osobne s nimi zatial (chvalabohu) :mrgreen: ako so servisom nemam skusenosti, len som ich kontaktoval, ci maju origo filter Delphi a boli celkom fajn, myslim, ze to stoji za to riesit cez nich. No jedno mi nejde do hlavy, ze vam chlapci ochadzaju vstreky po 2-3 rokoch :roll: :? Drzim palce, nech sa to poriesi.
No podľa mňa sú iba dve možnosti - nafta alebo kilometre....
To druhé je pravdepodobnejšie....žiaľ.
To Janohe:
Máš auto mesiac - časť ceny za tú opravu - a to minimálne polovičku by mal niesť predávajúci...či už je to bazár alebo autíčkár - ten čo ho doviezol mal na ňom minimálne 1000evri (inak by ho nedoviezol) a tak či tak sa zodpovednosti nevyhnú - otázkou je iba ich prístup (či to budú odkopávať až povedzme po súdne konanie /a či tebe to stojí za to/, alebo budú mať kožu na ksichte a ako vyzerá tvoja kúp-predajná zmluva!
Je tu zopár skúseností, keď aj bazár v pohode uhradil polovičku opravy...ale tuším čo som zatiaľ čítal, tak iba z česka.
Nenechaj sa odkopnúť - každopádne to stojí i za zvedenie menšieho boja... Obvykle sa začínajú inak chovať už keď sa im ozve právnik - ale možno u teba to bude čestné hneď...ktovie?
A ak ho tu už niekto mal dlhšie v SR, tak je to úplne bez debaty...
Drž sa! :roll: :idea: :idea: :!:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
richisan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1534
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Příspěvek od richisan » 27.11.2009 11:32

No neviem, nepise kolko ma najazdene, ale neverim, ze viac ako ja napriklad...
Myslim, ze to je otazka kvality paliva+udrzba+vymeny oleja+styl jazdy :wink:

Uživatelský avatar
janohe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 23.11.2009 10:54
Bydliště: humenné

Re: ZHASINANIE MOTORA 1.6TDCi 80 kW

Příspěvek od janohe » 27.11.2009 15:55

Na tachaci je oficialnych 83500 km, ale v skutocnosti kto vie, servisnu knizku nemam - aj ked kazdy kto ho videl, aj mechanici, vravia, ze je ako nove, havarovane nebolo... Bolo dovezene chlapikmi (dvaja spolocnici vo firme) z Nemecka, oni na tom nejazdili. Mam od nich fakturu. Priebezne ich informujem o aute s tym, ze budem od nich ziadat polovicu nakladov na opravu.
Ford Focus Combi 1,6 TDCi, 80 kW, 5/2006 DPF off

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů