Stránka 1 z 1
Poruchovost C-Maxa
Napsal: 05.11.2009 18:18
od Hans69
Nazdar.
Mám FF II asi půl roku.Najel jsem s ním cca. 7000 km.Před dvěma měsíci mi kleknul EGR ventil,v pondělí alternátor.Podotýkám,že nemám čas shánět někoho,kdo to doma opraví v garáži za pár kaček.Z toho důvodu jdu rovnou do servisu a tam to neni zrovna levný.Po tý chvále,co jsem slyšel na tohle auto,začínám mít pocit,že to asi nebude úplně pravda.Anebo mám prostě jen smůlu.Počítám,že mi za měsíc odejde turbo a po novém roce řídící jednotka.
Re: Je tohle normální?!
Napsal: 05.11.2009 18:32
od Raada
To zda je to normalni nebo ne taky zalezi na stari auta a kolik ma skutecne najeto kilometru. Co vim, tak FF II patri vetsinou ke spolehlivym vozum. Zajimej se o skutecny stav km - treba mas nalitano 200tis. km a ani o tom nevis...
Re: Je tohle normální?!
Napsal: 05.11.2009 18:42
od Hans69
No,asi takhle.Poslední štempl je z německa (63000 km) a to bylo letos v lednu.Já jsem ho kupoval v červnu s 87000 km.Navíc to bylo i u nás v servisu a taky mi to potvrdili,že km sedí.
Re: Je tohle normální?!
Napsal: 06.11.2009 05:58
od zirafak
Nepozeraj na to tak cierne.Proste mas smolu a veci v dnesnej dobe sa ako si viac kazia a nielen na autach.Drzim palce,lnech su to tvoje posledne poruchy.

Re: Poruchovost C-Maxa
Napsal: 06.11.2009 11:28
od DalinCK
No ja mam C-Maxe taky z Nemecka. Kupoval jsem ho jako trileteho po ukoncenem leasingu. Tam kde jsem ho koupil (dealer Fordu) ho prodali jako noveho, jezdil k nim na prohlidky (zaznamenane v servisce). Vyjeli mi na pozadani i faktury, kde bylo videt, co se na aute delalo. Pri koupi mel najeto 67 000 km. Nyni ho jiz mam pres 2.5 roku a za tu dobu bylo jen nefunkcni cislo teplomeru chladici kapaliny, ktere v servisu vymenili. Ted mam najeto 115 000 km a zaklepu, ale zatim zadne zavady. To, ze jsem menil brzdove desticky a pred 1000 km dva silentbloky na prednich ramenech povazuji za spotrebni zbozi, ktere se vymenit muselo. Tak asi tak zatim k me spokojenosti s C-Maxem. Auto jsem si oblibil a doufam, ze spolu jeste nejaky cas vydrzime, opravdu mi vyhovuje.
Re: Poruchovost C-Maxa
Napsal: 06.11.2009 17:16
od Martin1037
Mám C-Maxe téměř 2 roky, zakoupen v D jako tříletý po leasingu s najetými 100 tis. km, nyní 123 tis. km, za ty dva roky co jej mám tak jsem měnil EGR ventil protože se začal zasekávat (materiál+práce 6.200), měl jsem zkrat na kebeláži ke vstřikovači (diagnostika+oprava 500) a zatékalo mi přes anténu (náklady 0). Brzdové kotouče a destičky jsou na 20-ti procentech tak ještě něco vydrží a náplně a filtry nepočítám. Jinak s autem nemám sebemenší problém a šlape jako hodinky a neměnil bych ani za nic.
Re: Poruchovost C-Maxa
Napsal: 09.11.2009 10:50
od DalinCK
Jo vidis na ten EGR ventil jsem zapomel. Vzdy je pri kontrole diagnostiky chyba EGR ventilu (jiz 2x), ale zatim jsem ho neresil, protoze se to nijak negativne neprojevuje. Takze uvidime dale. Jak se porucha EGR ventilu projevovala tobe?
Re: Poruchovost C-Maxa
Napsal: 09.11.2009 11:18
od Martin1037
Ahoj, stávalo se, že po nastartování běžel motor nepravidelně a cukal, až po několika vteřinách se sám vypnul a nereagoval při tom na plynový pedál. Z výfuku šel šedý nebo i bílý kouř. Toto se stávalo i občas za jízdy v nižších otáčkách při akceleraci že začal motor cukat, začal točit na podvolnoběžné otáčky až vypnul. Při tomto se na palubním PC vždy rozsvítilo varování Engine system fault (nebo něco takového, nevím už přesně). Stačilo vždy motor vypnout, případně když byl už vypnutý tak jen nastartovat, a vždy se to chytlo a jelo zpravidla normálně, někdy sice na podesáté, někdy na poprvé, ale jelo. Vyřešil jsem to výměnou za nový, to mě stálo u kamaráda garážníka 6.200 včetně práce. Od výměny nemám žádný problém. Byl opotřebovaný vychozený ten excentr co vytlačuje pístek, fotky jsou myslím na fóru. A kterákoliv diagnostika Ti to vypíše jako chybu - Zaseklý ventil recirkulace výfukových plynů. Zaslepení nedoporučil.
Re: Poruchovost C-Maxa
Napsal: 09.11.2009 11:35
od ErikCartmen
já kupoval Maxe necelé tři roky stáří, najeto 98tis. Zatím jsem vyměnil dvakrát olej a všechny filtry včetně pylového a naftového. Bohužel mě před měsícem doběhli brzdy které při brždění z 180-200 km/h nepříjemě vybrovali. Oprava se vešla do 10tis za kompletní přední,zadní kotouče a oboje destičky od firmy ATE. Prý se dají sehnat i řádově lacinější ale chtěl jsem kvalitu.
Re: Poruchovost C-Maxa
Napsal: 10.11.2009 07:27
od DalinCK
Aha, diky za vysvetleni, toto se mi nastesti jeste nestava, ale protoze ten EGR ventil je bolest tehle motoru, zrejme se tomu casem take nevyhnu ...
Martin1037 píše:Ahoj, stávalo se, že po nastartování běžel motor nepravidelně a cukal, až po několika vteřinách se sám vypnul a nereagoval při tom na plynový pedál. Z výfuku šel šedý nebo i bílý kouř. Toto se stávalo i občas za jízdy v nižších otáčkách při akceleraci že začal motor cukat, začal točit na podvolnoběžné otáčky až vypnul. Při tomto se na palubním PC vždy rozsvítilo varování Engine system fault (nebo něco takového, nevím už přesně). Stačilo vždy motor vypnout, případně když byl už vypnutý tak jen nastartovat, a vždy se to chytlo a jelo zpravidla normálně, někdy sice na podesáté, někdy na poprvé, ale jelo. Vyřešil jsem to výměnou za nový, to mě stálo u kamaráda garážníka 6.200 včetně práce. Od výměny nemám žádný problém. Byl opotřebovaný vychozený ten excentr co vytlačuje pístek, fotky jsou myslím na fóru. A kterákoliv diagnostika Ti to vypíše jako chybu - Zaseklý ventil recirkulace výfukových plynů. Zaslepení nedoporučil.
Re: Poruchovost C-Maxa
Napsal: 10.11.2009 07:29
od DalinCK
Ja jsem tam pri vymene take daval ATE a naprosta spokojenost. Snad ATE by mela dodavat pro Ford do prvovyroby. Spise me prekvapila zivotnost zadnich brzdovych desticek, ktere se sjely snad drive nez ty predni ...
ErikCartmen píše:já kupoval Maxe necelé tři roky stáří, najeto 98tis. Zatím jsem vyměnil dvakrát olej a všechny filtry včetně pylového a naftového. Bohužel mě před měsícem doběhli brzdy které při brždění z 180-200 km/h nepříjemě vybrovali. Oprava se vešla do 10tis za kompletní přední,zadní kotouče a oboje destičky od firmy ATE. Prý se dají sehnat i řádově lacinější ale chtěl jsem kvalitu.