Upravy karoserii modelov ST a RS

3dvéř , 5ti dvéř či kombi ? není to u ST a RS jedno ?
Moderátor:foki
Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Marťas » 09.10.2009 10:16

Diky :!: Zrovna jsem premyslel, jak pojmenovat tema :D
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Bob Wolf » 09.10.2009 10:50

Super, díky za vytvoření nového tématu - jsi jako blesk :roll:
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Marťas » 09.10.2009 10:52

Zatim jsem nasel jen par fotek :
- dalsi moznost nechat SPZ na puvodnim miste a vyrezat jen ty trojuhelniky po stranach
- vyrez u mlhovky (kvuli sani od DSCi, ktere je v planu)
- vrchni maska (kvuli jine kapote, ktera je taky v planu)
Přílohy
th_DSC00765.jpg
th_DSC00765.jpg (2.42 KiB) Zobrazeno 4164 x
th_DSC00712.jpg
th_DSC00712.jpg (3.33 KiB) Zobrazeno 4165 x
dsci12.JPG
focus001.jpg
grill2.JPG
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Marťas » 09.10.2009 10:57

Kazopadne mame vyrazny lak oba, tak bude treba vyztuhu striknout nacerno, at to nekazi vzhled. Ale hlavni bude funkcnost :wink:
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Bob Wolf » 09.10.2009 11:02

Fotky super, pro inspiraci bezva - jsi šikovný - kam na to chodíš .... ???? :?:


Ty trojúhelníky po stranách RZ bych samostatně nevyřezával - je tam za tím ten nosník a upřímně -myslím si, že o tolik víc vzduchu tam takto, jen tím trojúhelníčkem - zase nedostaneš.... :|


Mnohem větší "překážka" je podle mně celá tato horní část grilu s připevněnou RZ - tam je třeba dle mého to kompletně uříznout.... :twisted:


A jak potom s přední plechovou RZ, co zbyde - policajti malé značky (přední), vyrobené např. ze samolepek tolerují - alespoň tady v Čechách - a mám link na firmu v Pardubicích, která umí na objednávku udělat RZ v cca 15ti rozměrech - buď jako "čistou" samolepku, nebo přímo jako kus plastu s reflexní fólií (a vzadu to potom má samolepící vrstvu a dáš to přímo na spojler). Ten link na ně odpoledne dohledám a dám ho sem.... :idea: Hlavní je tu origoš přední RZ vozit s sebou třeba v kufru a kdyžtak jim to při kontrole ukázat, že jí máš :P oni potom dají pokoj a neřeší to /teda pokud jsi před tím ale nejel na 50 v obci třeba 130 :oops: )
Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 09.10.2009 12:17, celkem upraveno 2 x.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Marťas » 09.10.2009 11:07

Mam par kamaradu u PČR, tak se jeste na SPZ radeji preptam. Taky mam v planu riznout celou masku a hodit jen samolepku. Napady beru odtud :

http://www.fordstownerssa.co.za/forums/

staci se v tom jen stourat :D. Na tomto jihoafrickem foru je hooodne dobrych napadu..
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Bob Wolf » 09.10.2009 12:02

Ta South Africa je tedy věc - to bych si nemyslel, že zrovna tam je bude bavit "vymazlování" Fordíků.... :roll: Ale věci to jsou super - teď jsem tam na ten link mrknul a je to výborné, nápady slušné :P

Slíbený link na Pardubice na ty RZ je :

http://www.aluramecky.cz/e-shop/spz-rz/ ... :878.eshop

a dělají jak "samolepkové", tak plastové. Navíc k těm nabízeným rozměrům - podle mne, když člověk objedná rozměr jen o cca 15% menší než je standardní rozměr ofiko RZ, tak to ...cajti.. ani nepoznají.

Já, pokud toto dotáhneme do úspěšného konce a ten spodní gril dokážeš zrobit tak, jako na té fotce z Anglie, půjdu jednoznačně tou cestou, co tam má toto bílé ST - malá samolepka přesně mezi spodním grilem a horní mřížkou, nalepená buď uprostřed, nebo na straně, cca zhruba nad mlhovkou (obdobně tak, jako to mívají standardně například Mitsubishi Eva IX. nebo X. - ti tam mají přidělanou oficiální plechovou variantu RZ, většinou je to ta čtvercová, a je to tam takto bokem právě kvůli tomu, aby to tam intercooleru nezavadzalo a mohlo do něj jít maximum vzduchu :idea: )
Přílohy
Evo X. - RZ.jpg
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Marťas » 09.10.2009 13:19

SPZ na boku se mi nelibi :? . Zaclo to u Alfy Romeo, ikdyz u Eva to ma sve opodstatneni prave kvuli proudeni vzduchu. Ja pujdu jednoznacne do samolepky uprostred a v kufru budu mit pro jistotu pripravenu normalni plechovou znacku s oboustrannou paskou, kdyby pri kontrole zlobili :mrgreen:.
Zitra pujdu vyzkouset, jak se tento typ plastu vari - zustala mi jeste jedna nalomena maska po stretu se srnkou....pak poinformuji :wink:
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Bob Wolf » 09.10.2009 13:52

Marťas píše:SPZ na boku se mi nelibi :? . Zaclo to u Alfy Romeo, ikdyz u Eva to ma sve opodstatneni prave kvuli proudeni vzduchu. Ja pujdu jednoznacne do samolepky uprostred a v kufru budu mit pro jistotu pripravenu normalni plechovou znacku s oboustrannou paskou, kdyby pri kontrole zlobili :mrgreen:.
Zitra pujdu vyzkouset, jak se tento typ plastu vari - zustala mi jeste jedna nalomena maska po stretu se srnkou....pak poinformuji :wink:

Souhlasím s tebou - RZ na straně místo uprostřed je taková...no prostě divná. Ono obecně všechno asymetrické na věci, která má jinak vše v symetrii, je na nic. :x

To s tou samolepkou zezadu na standardní plechové RZ, aby se to dalo kdyžtak jen nalepit, je super nápad ! :!:

Až budeš mít výsledky sváření - dej vědět.

( nebo napíšeme tomu majiteli toho bílého, do Anglie, ať nám udělá 2 exempláře, že se nám to líbí, jak to má udělané :mrgreen: ----- joke only :lol: )
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Macmiro
.
.
Příspěvky: 492
Registrován: 30.03.2009 19:44
Bydliště: Praha - Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Macmiro » 09.10.2009 22:24

Marťas, škoda že nejsi nekde v okolí Prahy, hned by ti jel pomoc a šel bych to toho také.
FOCUS ST 2.5 Duratec 225 HP, 3 door, blue, Dreamscience mapy - Mod C, Dreamscience sání, kompletní 3" výfuk (downpipe Magnex + sportcat Cobra + catback Bluflame), podložky Eibach Pro-Spacer 15mm, pružiny Eibach Pro Kit Springs 25 mm.

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Bob Wolf » 10.10.2009 06:29

Tak včera mi vyrazila dech fotka upraveného STčka, je to z toho jihoafrického fóra - jen nevím, zda to není nějaká PC fotomontáž (minimálně ty plameny vzadu by tomu nasvědčovaly.... 8O )

Jinak je to nádherně upravený bodykit, a ta kola jsou bez chyby.....

Dávám to sem kvůli naší aktuální diskuzi - ten spodní gril je v tomto provedení takto více než dostačující pro volný přístup vzduchu k IC, nemyslíte ? :mrgreen:

Každopádně je vidět, že nejen my tady, ale i soudruzi až z dalekého afrického jihu přemýšlejí jak tuto část vylepšit tak, aby se účinnost funkce intercooleru co nejvíce zvýšila :roll:

A pokud by to náhodou opravdu bylo reálné foto, pak je to neuvěřitelná bomba - nic hezčího jsem zatím u ST neviděl :o
Přílohy
Australian ST.JPG
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Marťas » 10.10.2009 11:42

Uz jsem na to taky koukal, ale je to jen virtual tuning :wink:. A v realu by to bylo uz asi trochu moc. Mam radeji vzhled blizici se originalu, ale hlavne vse funkcni...
Macmiro: Pomoc mozna nebude treba :wink:. Vyrezat by to nemel byt problem a svarovani jdeme vyzkouset dnes. Jinak jako alternativu bych videl toto lepidlo : http://www.autodily-skalka.cz/lepidlo-p ... ni-plastu/
Kamarad ho ma doma a drzi perfektne. Myslim, ze pokud clovek netrefi treba srnu :roll:, tak myska musi vydrzet...
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od kasi » 11.10.2009 10:45

taky něco přihodím ať vidíte real ..když už se aktivně snažím toto mít :D
Přílohy
Bild1.jpg
Bild2.jpg
Bild4.jpg
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od Marťas » 11.10.2009 11:25

Dik kasi :!:
Takze jedno je jiste - znacka na bok rozhodne nepujde :D.
Jeste k tomu svarovani - slo to celkem blbe, takze se bude lepit 8). Zitra objednam masky...
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Upravy karoserii modelov ST a RS

Příspěvek od kasi » 11.10.2009 12:44

já bych to volil takhle :idea:
jinak SPZ na stranu fakt nee :?
Přílohy
st.jpg
st.jpg (28.47 KiB) Zobrazeno 3974 x
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Karoserie“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti