ludsky zasah sa neda osetrit nijak... bohuzial... (presne ako pise silverwolf)
alebo stacanie kilometrov pred servisom a pod... (bohuzial uz asi celoeuropska prax...)
plus EU komisia by bola asi proti takemu niecomu globalnemu lebo by to obmedzovalo konkurenciu... taky Foki by "musel" skrachovat, lebo nie je oficialnym servisom

(myslim to tak, ze do databazy by mohli ukony zaznamenavat iba oficialne uznane servisy... kedze sa chces vyhybat "kotolnikom")
ja som napr. s mojim byvalym favoritom nebol NIKDY v "znackovom" Skoda servise (v TT to bol Autocomodex - zainteresovani vedia) a ked som ho po 15 rokoch predaval tak to bola "voňafka" s poctivymi 90 tis km ale na tom aute to aj bolo vidiet... a podla takejto oficialnej Servis databazy by to bolo nedoveryhodne auto, nehodne nakupu... ja som to vzdy hovoril tak ze keby vsetky 15 rocne auta boli v takom stave ako to moje...
a pritom riesenie je relativne jednoduche (aj ked aj to sa da obist) zabezpecit konecne riadiace jednotky alebo chipy tak aby sa nedalo do nich babrať... resp. babrať sa musi dať, ale extra ošetriť tachometer s blokovanym čipom bez pristupu z nejakeho portu... (samozrejme aj RJ sa da pokazit a vymenit, ale viazal by som to na nejaky specificky kod chipu k vinku a bolo by jasne ze RJ je menena... (aj tak plati že čo nie je prizvarane sa da stopiť, a nakoniec ked mas karbinu tak aj ten zvar nevydrzi

)