Stránka 1 z 1
Vyrobne linky ford po svete
Napsal: 03.07.2009 09:22
od _djproces
Aky je rozdiel medzi vyrobeným focusom vo Španielsku a napriklad v Anglicku? Kamarat mi vravel že Španielsko je tepla krajina a mam tam použite ine materialy v aute a ked s nim budem na Slovensku jazdiť tak take 2-3 zimy a kľakne mi motor. čo je na tom pravdy? Dikeska
Re: Vyrobne linky ford po svete
Napsal: 03.07.2009 09:41
od zirafak
Ako,vacsiu blbost som fakt davno nepocul

.Bud v klidku.

Re: Vyrobne linky ford po svete
Napsal: 03.07.2009 09:44
od killerhammer
jasne, ze je to blbost. fabriky sa presuvaju zo zapadu na vychod postupne kvoli znizovaniu nakladov.
btw. malokto vie, ze ford uz ma montovnu aj v rusku a montuje sa tam tusim c-max ?

skorej sa debatuje o kvalite prace pri montovani, v zmysle aku motivaciu ma pri montovani rusky montaznik co zaraba v rusku na zivotne minimum a aku napr. montaznik v BMW v bavorsku kde mali montaznici este pred 3 rokmi priemerny plat cca 25k eur rocne

Re: Vyrobne linky ford po svete
Napsal: 03.07.2009 09:45
od Quickie
ťažko povedať
ešte za čias kym som jazdil MKD tak mi kolegovia vraveli, že napríklad LKW Scania dodávané pre severské krajiny boli na tom o niečo lepšie práve kvoli chladnému podnebiu. Spomínali tušim silnejšie alternátory, výkonnejšie "bufíky", tušim aj palivový systém bol inak "ošetrený" ako pre južnejšie krajiny. Je otázne či to mali odniekal z oficialneho zdroja, alebo len jedna baba povedala... Bolo to dávno, taže už nepamatam
Ale či sa to vzťahuje aj na osobné autá, ....neviem
Re: Vyrobne linky ford po svete
Napsal: 03.07.2009 10:15
od tchifla
Urcite sa moze menit vybava auta podla krajiny urcenia. Severske krajiny mozu mat zosilenu bateriu, ostrekovace svetiel, el. ohrev motora a pod...
Ale silne pochybujem, ze kvalita materialov sa podla toho rozlisuje... Dnes si automobilka maloco vyraba sama, skoro vsetko je od subdodavatelov a pochybujem, ze maju napr. rozdielne bloky valcov podla krajiny povodu. To mi pride ako dobra blbost...
Re: Vyrobne linky ford po svete
Napsal: 03.07.2009 10:19
od killerhammer
aj subdodavatelia su uz globalny. ked si pozries napr. kablove zvazky, brzdy, klimy atd atd. to dodava par obrovskych firiem setkym automobilkam napriec. a potom sa cudujeme, ze tie auta sa zacinaju podobat jedno druhemu

Re: Vyrobne linky ford po svete
Napsal: 03.07.2009 11:05
od zirafak
Ano.Taketo rozdielne specifikacie su kvoli emisnym normam,ineym technickym shvaleniam a dokonca aj inym klimatickym podmienkam,ale ja som odpovedal na otazku inych pouzitych materialov a klaknutia motora kvoli tomu a to je cista magorina.
Re: Vyrobne linky ford po svete
Napsal: 03.07.2009 11:23
od Culex42
nejde ani tak o cenu montazneho robotnika, ale bohuzial o jeho povod. zavod PSA v Trnave ma najvyssiu kvalitu v koncerne, lebo tu to montuju Slovaci. vo Francuzsku montuju pristahovalci z Afriky... bratislavsky VW montuje kvalitnejsie ako nemecky, lebo tu to montuju Slovaci, v Nemecku Turci... a tak dalej... potom mozeme rozmyslat ci ma vyssiu kvalitu rusky pracovnik alebo pracovnik v Saarlouis zase. tam by som tipol Turkov pre zmenu :o)
Re: Vyrobne linky ford po svete
Napsal: 03.07.2009 14:28
od _djproces
hehheeh s tymy montažnikmi mi to pripomina fínsku Nokiu

i Nokia vyrobena v rusku sa skor pokazi ako vo fínsku
