Geometrie - hodnoty na první straně
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Geometrie
To presne neviem, kazdopadne ziadne zvuky ani problem pri riadeni. Cize neriesim,dik
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 25.08.2014 13:49
Re: Geometrie
Ahoj. Mám dotaz. Jaká může být příčina sjeté pouze jedné pneumatiky a to cca o 50 % více než u ostatních tří? Sjetá je rovnoměrně. Momentálně je na zadní nápravě, není vyloučeno, že byla dříve i na předku. Objevil jsem to u focuse, kterého jsem měl vyhlídlého ke koupi, ale dost mě toto zjištění odrazuje. Všechny gumy jsou stejný typ,.
Díky .
Díky .
Naposledy upravil(a) Choseee dne 16.01.2015 18:02, celkem upraveno 1 x.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6703
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Geometrie
Při výměně dal někdo na jedné straně zadní dopředu, zatímco na druhé straně to zůstalo. A ta co zůstala vepředu a je teď vzadu, má nižší vzorek
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Geometrie
Ak je to z bazaru, tie kolesa mozu byt z viacerych aut. Pozri na rok vyroby pneu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 25.08.2014 13:49
Re: Geometrie
Ano, auto je z bazaru. Na rok výroby pneu jsem nekoukal. Díky za reakce, ale mne spíš zajímá, zda to může být nějaka mechanická závada auta, popřípadě projev bouraného auta atd. Auto mám v užším výběru o koupi a nerad bych koupil kostlivce ve skříni.
Auto jsem projel, netluče, netáhne do strany, při brzdění drží směr, nekope do volantu atd., nechal jsem si ho zvednout, žádné závady jsem vizuálně nenašel. Lak nevykazuje známky opravy.
Auto jsem projel, netluče, netáhne do strany, při brzdění drží směr, nekope do volantu atd., nechal jsem si ho zvednout, žádné závady jsem vizuálně nenašel. Lak nevykazuje známky opravy.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Geometrie
Ak by boli krive napravy, boli by ohoblovane aspon dve pneu.
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Geometrie
Chystám se nechat na autě seřídit geometrii. Kde mám začít aplikovat WD, aby se to pak dalo ladit?
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 415
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Geometrie
Nwm to přesně ale v zadu se to šteluje asi jenom na 2 excentrech pro každou stranu jeden.Jsou to ty 2 šrouby uprostřed na nápravnici každý šroub je pro jedno rameno na každé straně.Ale pokud jsou silentbloky v háji tak nemá moc cenu geometrii nastavovat.Se to nastaví v klidu ale během jízdy se to všechno v silentblokách hýbe a hodnoty jsou úplně jinde.A největší sranda je ze když to začneš rozebírat, tak zjistíš že skoro všechny šrouby jsou v silentblocích nejenom zarezlí ale že je tam slušná dávka lepidla na závity.Ve fabrice s ním rozhodně nešetřili a někde to zateklo až do silentbloků a šrouby jsou tam přilepený že nejdou ven.A buď se to utrhne nebo ukroutí i se silentblokem ale šroub ven nejde.A při vyšroubovávání se akorát ku**í ty domky v kterých je silentblok ramene uložen.Musí se to řezat vrtat atd.Pěkná pakárna.Vlastní zkušenost.....
FOFO 1.5 110kw 134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact
FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold -byl
9let sloužil bez zaváhání
FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold -byl
9let sloužil bez zaváhání
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12873
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Geometrie
Johny: Ano, davaju tam lep. Ale sroby su v silenblokoch zadnej napravy zaoxidovane/zahrdzavene. Ono 15 rokov urobi svoje. A hlavne vzadu, kde sa trebe vsetok bordel. Nie nadarmo auta hrdzaveju odzadu.
Neper: Ano. Vzadu treba obstriekavat excentre, ako pisal Johny. Ked ale uz budu poriadne zahrdzavene, nepomoze im nic. Vpredu si najdi klb na konci tycky riadenia. A ked sa poriadne pozries, tak klb/cap je o tycku riadenia dotiahnuty kontra-matkou. Tak ju ocisti, aj klb, aj zavity naokolo, a cele to obstriekaj.
Neper: Ano. Vzadu treba obstriekavat excentre, ako pisal Johny. Ked ale uz budu poriadne zahrdzavene, nepomoze im nic. Vpredu si najdi klb na konci tycky riadenia. A ked sa poriadne pozries, tak klb/cap je o tycku riadenia dotiahnuty kontra-matkou. Tak ju ocisti, aj klb, aj zavity naokolo, a cele to obstriekaj.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Geometrie
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Geometrie
S řídícími tyčkami jsem nikdy neměl problém, spíš se bojím té zadní nápravy.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
-
- Nováček
- Příspěvky: 73
- Registrován: 19.05.2008 11:56
- Bydliště: Plzeňsko
Re: Geometrie
Ahoj, mám na Focusu najeto jen něco přes 60.000 km, na podzim jsem nechával měnit zadní silentblok levého předního ramene. Důvodem bylo to, že z něj tekla voda (olej vytekl a dostala se tam voda), jinak se auto chovalo normálně. Teď jsem zjistil, že olej kape lehce i ze silentbloku druhého ramene... Je samotný únik náplně indikace na výměnu silentbloku? Nebo počkat na zaregistrování nějakých problémů? Mám pocit, že únik oleje většina majitelů možná ani nezaregistruje.
FF II kombi 2008, 1.6 74 kw, stříbrná moondust
- rofek
- Nováček
- Příspěvky: 102
- Registrován: 05.11.2011 10:31
Re: Geometrie
unik hydraulic.oleja je urcite dovod na vymenu - silentblok uz vlastne neplni svoju ulohu a skor-neskor sa "vyzvejka" a bude robit problemy.
typicky to byva akoby plavanie pri prejazde cez zelez. alebo tramvajove kolaje, no a urcite to neprospieva ani geometrii na prednej osi.
velke zadne silenty ramena prednej napravy sa daju ostestovat este aj takto : pri zaradenej 2-ke, vytocit motor (samozrejme predtým riadne zohriaty jazdou) prudkym pridanim z cca 1500-2000 ot. na 4 - 5 tis. ot. Ked sa po pridani plynu cely voz nakloni, akoby zaklakne na jednu stranu a typicky po ubrati naopak povoli a nakloni na chvilu na druhu stranu, tak su silenty nacate alebo uz v haji.
toto mam vysvetlene aj predvedene od fachmana - Jurda Milan - http://www.jurda.sk
typicky to byva akoby plavanie pri prejazde cez zelez. alebo tramvajove kolaje, no a urcite to neprospieva ani geometrii na prednej osi.
velke zadne silenty ramena prednej napravy sa daju ostestovat este aj takto : pri zaradenej 2-ke, vytocit motor (samozrejme predtým riadne zohriaty jazdou) prudkym pridanim z cca 1500-2000 ot. na 4 - 5 tis. ot. Ked sa po pridani plynu cely voz nakloni, akoby zaklakne na jednu stranu a typicky po ubrati naopak povoli a nakloni na chvilu na druhu stranu, tak su silenty nacate alebo uz v haji.
toto mam vysvetlene aj predvedene od fachmana - Jurda Milan - http://www.jurda.sk
4dv_12-2008_he-2.0-107kw_strieborno-hrdzavy_ghia
-
- Nováček
- Příspěvky: 73
- Registrován: 19.05.2008 11:56
- Bydliště: Plzeňsko
Re: Geometrie
Díky za názor. Já to pocitově taky spíš vidím na výměnu, nechci čekat třeba na zjištění, že jsem zničil gumy ... Na ty stránky mrknu, aktuálně mají nějaký problém a nefungujou. Jinak představa, jak vytočím mojí 1.6 tak, že se auto nakloní, mi přijde docela zajímavá )).
FF II kombi 2008, 1.6 74 kw, stříbrná moondust
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti