Škrtící klapka
- gargulakj
- Junior
- Příspěvky: 461
- Registrován: 30.04.2009 17:05
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtící klapka
Zdravím,
přilepoval se mi pedál, tak jsem vyčistil klapku. Byla řádně zasraná a nezbylo nic jiného než očistit i hranu na které má být udajně tmel. Ten tam nebyl jen černá špina která utěsnovala klapku.. Klapka ted tedy 100% netěsní což se projevuje zvýšeným volnoběh cca 800 RPM.
Ten volnoběh je . Řekl bych že se mi náhodou podařilo vyřešit všechny trable s volnoběhem na které tu všechny focusy trpí
Nicméně trochu mě trápí že za chvíli mam jít na technickou, tak mě napadlo jestli to nebude vadit na emisích že to má vyšší volnoběh?
přilepoval se mi pedál, tak jsem vyčistil klapku. Byla řádně zasraná a nezbylo nic jiného než očistit i hranu na které má být udajně tmel. Ten tam nebyl jen černá špina která utěsnovala klapku.. Klapka ted tedy 100% netěsní což se projevuje zvýšeným volnoběh cca 800 RPM.
Ten volnoběh je . Řekl bych že se mi náhodou podařilo vyřešit všechny trable s volnoběhem na které tu všechny focusy trpí
Nicméně trochu mě trápí že za chvíli mam jít na technickou, tak mě napadlo jestli to nebude vadit na emisích že to má vyšší volnoběh?
Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
- Zizass
- Pokročilý
- Příspěvky: 552
- Registrován: 13.11.2008 16:51
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Re: Škrtící klapka
Neboj emise se teď prý na STK neměří.
Ford Focus II FL kombi 1.8 16V Duratec HE ,92kw, r.v.2009
byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836
byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13080
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Škrtící klapka
No , ale než jdeš na technickou, tak musíš mít udělané emise.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- gargulakj
- Junior
- Příspěvky: 461
- Registrován: 30.04.2009 17:05
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtící klapka
No a jak to tedy je? Je nutné mít volnoběh přesně 750 RPM?
Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: Škrtící klapka
pokud máš v cajku kat tak si myslim že můžeš bejt vklidu vždyt při plně otevřené klapce za jízdy to furt musí splnovat emisní limity jinak by to nesmělo na silnice
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
- bajeluk
- Nováček
- Příspěvky: 98
- Registrován: 01.08.2013 18:23
- Bydliště: Liberec, Praha
Re: Škrtící klapka
Taky mam volnobeh cca 800 rpm (lita to tak 780-830) a na emisich jsem prosel, pravda, s novym katalyzatorem, v pohode.
V protokolu mam predepsane otacky 670-730, nicmene skutecne namerene 770, resp. 820 na LPG. V kazdym pripade nic nerikali a stempl mi dali.
Emise se meri jednak na volnobeh, jednak pri vyssich otackach (2500-3000).
V protokolu mam predepsane otacky 670-730, nicmene skutecne namerene 770, resp. 820 na LPG. V kazdym pripade nic nerikali a stempl mi dali.
Emise se meri jednak na volnobeh, jednak pri vyssich otackach (2500-3000).
FF1 1.8i 16V 2004 LPG stribrna combi
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škrtící klapka
jj zavodni motory mivaj volnobeh az 2 tisice...a taky musej prijit urcitou emisni kontrolou...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Škrtící klapka
tak som cez vikend cistil klapku na red devil (2003)...
neviem ako sa vam podarilo steteckem to vycistit, ale ja som to musel vydrhnut handrou a hrubsou silou
vysroboval som samotnu klapku a poriadne ju cistil benzinom, ale ani to moc neslo, proste boli na tom dost hrube nanosy. kazdopadne som poriadne precistil hranu, kedze sa mi lepil plynovy pedal...
kazdopadne som musel poriadne precistit aj samotny tunel, pretoze na stenach boli drazky od usadenin, uplne dolu to ale neslo.
samotna klapka je z nejakeho porezneho materialu (silikon?), takze sa mi to po aplikovani benzinu celkom zasieralo, ale tak samotne pleochy nevadia, najdolezitejsa je asi dosadacia plocha.
cele to nezabralo moc casu, najhorsie bolo nasadit potom hadicu nasavania vzduchu, pretoze na tu stahovaciu pasku nemam klieste. nabuduce vymenim za klasicku srobovaciu.
by ma zaujimalo, preco je na telese klapky napisane, ze sa nema cistit...co tym mozem pokazit, ked uz je spinava a nefunguje ako ma...teraz mi pedal slape paradne a zdalo sa mi, ze aj otacky uz tak nekolisu...to ale zistim az behom tyzdna, ked budem jazdit.
mam este blby dotaz
ako je ociachovany otackomer do 1000 otacok? su tam len dve male ciarky...dalej su uz tri, kazda po 250 rpm.
aktualne mam volnobezne otacky malinko pod poslednou malou ciarkou pred 1000 rpm
neviem ako sa vam podarilo steteckem to vycistit, ale ja som to musel vydrhnut handrou a hrubsou silou
vysroboval som samotnu klapku a poriadne ju cistil benzinom, ale ani to moc neslo, proste boli na tom dost hrube nanosy. kazdopadne som poriadne precistil hranu, kedze sa mi lepil plynovy pedal...
kazdopadne som musel poriadne precistit aj samotny tunel, pretoze na stenach boli drazky od usadenin, uplne dolu to ale neslo.
samotna klapka je z nejakeho porezneho materialu (silikon?), takze sa mi to po aplikovani benzinu celkom zasieralo, ale tak samotne pleochy nevadia, najdolezitejsa je asi dosadacia plocha.
cele to nezabralo moc casu, najhorsie bolo nasadit potom hadicu nasavania vzduchu, pretoze na tu stahovaciu pasku nemam klieste. nabuduce vymenim za klasicku srobovaciu.
by ma zaujimalo, preco je na telese klapky napisane, ze sa nema cistit...co tym mozem pokazit, ked uz je spinava a nefunguje ako ma...teraz mi pedal slape paradne a zdalo sa mi, ze aj otacky uz tak nekolisu...to ale zistim az behom tyzdna, ked budem jazdit.
mam este blby dotaz
ako je ociachovany otackomer do 1000 otacok? su tam len dve male ciarky...dalej su uz tri, kazda po 250 rpm.
aktualne mam volnobezne otacky malinko pod poslednou malou ciarkou pred 1000 rpm
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12933
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Škrtící klapka
Spusti si diagnosticky mod pristrojovky, preklikaj to na otackomer a budes mat presne cislo
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Škrtící klapka
ok, aj ked nemam palubak tak to zobrazuje? a ten mod je rovnako ako na FF2?
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12933
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Škrtící klapka
Ano. To zobrazuje na budikoch, kde mas pocitadlo km. Zobrazi ti presne ciselne hodnoty (rychlost, otacky, teplota, palivo), podla ktorych potom ukazuju rucicky. Myslim, ze sa stlaci nulovaci gombik na tachometri, drzat, otoci sa klucik aby rozsvietilo kontrolky, stale drzat az pokym vyletia rucicky. Potom nastartujes a preklikavas. Daj si do guglu diagnosticky mod pristrojovej dosky focus 1999. Najde ti to na nejakom inom fore. Neviem ci slovenske alebo zelene.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13080
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Škrtící klapka
Nebo to najde i tady, že? http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... D+m%C3%B3d
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Škrtící klapka
jj, nasiel, uz citam, zajtra zistim
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Škrtící klapka
tak som skontroloval...otacky uz pekne drzali, po zahriati boli na urovni 800 rpm, takze parada, vycistenie zabralo
co ma ale prekvapilo je, ze otackomer ukazuje nie uplne presne...to znamena, ze pri vytoceni na 2000 podla otackomera, displej ukazoval cca 2150.
a ako ceresnicka...mam hlucny otackomer, ako keby rucicka zadrhavala
co ma ale prekvapilo je, ze otackomer ukazuje nie uplne presne...to znamena, ze pri vytoceni na 2000 podla otackomera, displej ukazoval cca 2150.
a ako ceresnicka...mam hlucny otackomer, ako keby rucicka zadrhavala
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: Škrtící klapka
můžete mi zopakovat postup jak se dostat do toho diagnostického modu na budíkách? prvně mi to šlo a od tý doby postupuji stejně a už to nejde.
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host