Stránka 1 z 1

Durashift CVT Focus II 1,6 Tdci

Napsal: 30.01.2009 13:37
od Tford
Zdravím ,
vlastním automat Durashift CVT, najeto 32000 km. Začíná se objevovat tento problémek:
Při studeném startu (okolo nuly nebo v mrazu) a zařazení "R" se buď auto vůbec nerozjede, nebo pomalu rozjedede ale dost přitom hučí převodovka. Neví někdo někdo příčinu ? Při zahřátém motoru se to nikdy nestane. Díky.

Re: Durashift CVT Focus II 1,6 Tdci

Napsal: 05.09.2009 22:09
od gajduso
ja mam tiez CVT to iste auto, a v navode pisu ze ak je teplota okolo nuly tak .. pockaj idem to presne kuknut a napisem ti to.


pisu ze v pripade nizky teplot ma prevodovka problem zaradit R alebo D a preto sa ti na displeji mozu objevovat chybove hlasky. Preto by si mal mat vzdy zosliapnutu brzdu az kym nepreradi, pisu ze niekedy sa jej zaradit ani nepodari ak nebudes dostatocne dlho drzat brzdu. dufam ze ti to pomohlo

aku mas inak vybavu?

Re: Durashift CVT Focus II 1,6 Tdci

Napsal: 07.09.2009 08:40
od Tford
Ahoj,
mám 80kW Trend, vyhřívané čelní sklo a zrcátka, vyhř. sedačky, počítač, jinak normál.
Jsem z tý převodovky trochu nesvůj. Žádný varovný hlášení, nic. Při teplotě nad 6stC se neděje nic, v chladu v garáži párkrát zmatek při couvání. Auto bylo týden v servisu Ford v Dráždanech, cvičili na tom 2 manníci a nenašli nic. Snad nějaký mouchy.

Re: Durashift CVT Focus II 1,6 Tdci

Napsal: 11.09.2009 09:01
od veen
Ahoj,
aj ja mám automat CVT (1,6TDCI, 2006, Ghia), zatial pár mesiacov tak neviem, čo to bude robiť v zime. Len by som chcel vedieť, či ti to robilo aj keď si po naštartovaní nechal motor pár minút bežať. Ešte sa ťa spýtam, či náhodou nevieš, na čo slúži ten druhý spínač pod brzdovým pedálom. (jeden je na brzdové svetlo a "odomknutie" rýchlostnej páky), ten druhý netuším.