Jak Drahův aquamarin NEzůstal na Slovensku
Napsal: 29.12.2008 19:20
Mám za sebou perný den a rád se s vámi podělím o zážitky. Dneska jsem se z Banské Bystrice měl přemístit zpátky do Prahy spolu se dvěma rodinnými příslušníky. V ranním horském mrazu jsem oškrábal fíka a jen tak tak nastartoval. Po nastartování a ujetí ani ne pár stovek metrů se začal z větráků linout smrad, jako když se pálí guma nebo tomu hodně podobný. Zastavil jsem a za vyděšených pohledů spolujezdců jsem otevřel kapotu a co jsem mohl, to jsem prohlédl. Nikde nic viditelnýho nebylo, tak jsem nasedl zpátky, nastartoval a jel... Smrad se vyvětral, tak jsem se trochu uklidnil...
Po ujetí pár km za Banskou Bystrici jsem si všiml, že stoupá ručička teploty a bylo mi divný, že auto pořád netopí (venku -10, takže supr pocit).
Zastavil jsem na krajnici dálnice, oblékl reflexní vestu a další kontrola... Teplota asi i díky mrazu hned klesla. Po chvilce jsme ve vymrzlém fíkovi pokračovali dál. Pochopil jsem, že jinak než při nízkých otáčkách a rychlosti (max 60km/h) jet nemůžu. Docoural jsem se do Zvolena, tam mě z jednoho servisu poslali do Peugeota, že jinde není otevřeno a z Peugeota mě odkázali na servis zpátky v BB (pro znalé Euromotor). Tak mi nezbylo nic jiného, než pomalu dojet po staré Zvolenské cestě do BB a přistavit auto k servisu. K ochotě zaměstnanců se snad zmíním tolik, že jsem si připadal, jako že je obtěžuju, že mám problém s autem... Nakonec jsem se po delší debatě dohodl, že zítra v 11 dopoledne se na fíka někdo z techniků mrkne a (snad) pomůže. Tak uvidím... 
Po ujetí pár km za Banskou Bystrici jsem si všiml, že stoupá ručička teploty a bylo mi divný, že auto pořád netopí (venku -10, takže supr pocit).