Problem pri starte tdci
- cole
- Nováček
- Příspěvky: 187
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Linz AT
Problem pri starte tdci
Tento tyzden sa mi to stalo uz druhy krat. Pri otoceni klucikom do polohy 2 sa rozsvietia kontrolky ale ako by sa vsetky rozsvecovali-blikali, zhavenie stale svieti, rele v motorovom priestore stale cvaka, na kilometrovniku su len pomlcky. Doposial sa mi to podarilo vzdy odstranit po pomixovani baterkovymi kablami dneska som vytiahol a dal spat relatka 5,6,7,8 - sa mi zdalo ze to bolo niektore z nich... Otazka: je mozne ze to ma nieco spolocne s baterkou, napr. je slaba alebo zly kontakt? Minus kontakt na baterke mi dost silno stale oxiduje...
dik
dik
Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
- Nesco
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Žilina SR
- Kontaktovat uživatele:
- cole
- Nováček
- Příspěvky: 187
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Linz AT
to mi je jasne, to poznam, ale rucicky nikam nestrilaju
este to aj tak divno startuje v poslednom case, uz ako keby naskocil potom sa na sekundu udusi a znova naskoci ak stale tocim starter..

Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Kdyz jsem mel vybitou baterku, tak mi to udelalo taky. Trosku to potoci motorem, pak se to zastavi, zacnou cvakat relatka a kontrolky na palubovce se rozsviti znova. Pokud ti to pak startuje normalne, tak budes mit nekde volny kabel nebo zkus ocistit kontakty. Pokud ti kvetou, tak ta baterka neni v moc dobrem stavu.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Poslední dny je moc horko. Kontroloval jsi hladiny elektrolytu ve článcích v baterce?
Další samozřejmost je udržovat kontakty baterky v čistotě. Lehce smirkem očistit kontaktní plochy na baterce i na svorkách, tenoučce potřít vazelinou, svorky jemně narazit a s citem dotáhnout.
Pokud elektrolyt na některém místě mokvá, může být obal článku prasknutý a stačí, když jeden článek u baterky je vadný nebo má nedostatečnou kapacitu - lze nepřímo změřit hustoměrem. Hustota všech článků by měla být zhruba stejná.
Další samozřejmost je udržovat kontakty baterky v čistotě. Lehce smirkem očistit kontaktní plochy na baterce i na svorkách, tenoučce potřít vazelinou, svorky jemně narazit a s citem dotáhnout.
Pokud elektrolyt na některém místě mokvá, může být obal článku prasknutý a stačí, když jeden článek u baterky je vadný nebo má nedostatečnou kapacitu - lze nepřímo změřit hustoměrem. Hustota všech článků by měla být zhruba stejná.
- cole
- Nováček
- Příspěvky: 187
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Linz AT
noo tak to skusim cez vikend prevrtat
a uvidime co zistim, dufam, ze to bude len tou baterkou..
Dik

Dik
Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
- cole
- Nováček
- Příspěvky: 187
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Linz AT
no tak cez vikend som sa teda v tom "dovrtal"
v piatok som ostal vysiet na prostred cesty, pocas jazdy mi zhasol motor a viac ani skrt, otocim klucikom a ....tma... baterka vobec nereagovala.. asi po hodine merania a skusania sme zistili, ze baterka odisla nadobro... pricina neznama, ale nedobijalo ju kvoli totalne zoxidovanemu kontaktu (ako keby vodny kamen, ani zoskrabat to skoro neslo) teraz jazdim na druhu baterku o polovicu slabsia ale ako tak startuje.. ale takisto vcera som ostal stat lebo ocisteny kontakt bol znovu totalne po jednom dni zaneseny.. neviete cim to je? 


Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Baterkoucole píše:no tak cez vikend som sa teda v tom "dovrtal"v piatok som ostal vysiet na prostred cesty, pocas jazdy mi zhasol motor a viac ani skrt, otocim klucikom a ....tma... baterka vobec nereagovala.. asi po hodine merania a skusania sme zistili, ze baterka odisla nadobro... pricina neznama, ale nedobijalo ju kvoli totalne zoxidovanemu kontaktu (ako keby vodny kamen, ani zoskrabat to skoro neslo) teraz jazdim na druhu baterku o polovicu slabsia ale ako tak startuje.. ale takisto vcera som ostal stat lebo ocisteny kontakt bol znovu totalne po jednom dni zaneseny.. neviete cim to je?


- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Dej tam novou správnou baterku, vybírej tu, která má maximální odběrový proud téměř 10xkapacita v Ah. Očisti kontakty a s citem utáhni. Já "bezúdržbovým" baterkám nevěřím a vždy si pořídím takovou, u které mohu kontrolovat elektrolyt - mají šroubky nebo zátky. Alespoň 2x/rok kontroluji hladinu elektrolytu a před zimou jeho hustotu.
- cole
- Nováček
- Příspěvky: 187
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Linz AT
no baterka bude nova, najprv som myslel ze origo, ale ako som zistil tak stoji okolo 4 tis. Sk. a v nemeckom teste dopadla nie zrovna najlepsie.. Dokonca som sa docital, ze na bezne dieslove motory uplne bohate staci 500A (na bezny focus benzin 250A).. takze nakoniec to bude exide po zlavach za 2600 Sk a novy plusovy kontakt, nakolko ten stary by som cistil asi 2 tyzdne..
Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
- Nesco
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Žilina SR
- Kontaktovat uživatele:
- cole
- Nováček
- Příspěvky: 187
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Linz AT
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Tomu vůbec nevěř. Musíš myslet na zimu. Údaj o maximálním proudu je prakticky údaj o maximálním výkonu, který baterka může krátkodobě dávat. V zimě roste vnitřní odpor baterky i plně nabité a hodnota maximálního proudu se snižuje. Diesel potřebuje v zimě při startování také rychle otáčet a ne jen se ploužit. Všimni si cen baterek s prakticky shodnou kapacitou, ty s nižším max. proudem jsou levnější. Správná startovací baterie má mít vysoký max. proud.cole píše:...... Dokonca som sa docital, ze na bezne dieslove motory uplne bohate staci 500A (na bezny focus benzin 250A)......
Podobně to platí i pro benzínové motory, ale baterku s 250A bych nedal ani do Š105.
Značka Banner je také dobrá.
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Tak ode dneska mam taky novou baterku, znacku uz si nepamatuju, ale je to taky nejaka z tech levnych. V servisu mi rekl, ze vydrzi stejne, jako ta original Motorcraft a ze kdyz mi behem dvou a vice let odejde, tak mi ji vymeni. Proudy a kapacitu ma stejnou, tak se uvidi. Stala me 1350,- Stara jeste nebyla uplne k.o., takze jsem si ji nechal na pripadne zimni startovani, protoze se to moc nestiha dobijet pri to mojem drkotani po meste.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů