C5 stratila novou generaciou hydraulicky podvozok ako standardnu vybavu.. myslim ze je to skoda, otec jazdi (teda vela krat aj ja

)na C5 predoslej generacie a s tym hydraulickym podvozkom je to naozaj luxusne zvezenie.. da sa ist aj ostro do zatacky, kedy dofukuje vonkajsie tlmice a vo vysokych rychlostiach znizuje predok.. ale samozrejme ziadny sportak, cisto pohodlie.. obyvacka na kolesach

velka vyhoda je vysoka priechodnost, kedy sa da auto zdvihnut podvozkom na 40cm svetlej vysky (ale len do 10km/h

)
ale citroeny (mame ich ako firemne) maju od berlinga cez C4 az po C5 priserne prevodovky, velke vole v radeni a velakrat sa stane ze zle zaradim rychlost kvoli voli a to aj na takmer novych autach. taktiez posilovac je velmi jemny, nema ziadnu spatnu odozvu a dost to vadi, tak isto ako velmi agresivny brzdovy posilvac, ktory je skor na reklamu bezp. pasom, keby som ich nemal, rozbijem predne sklo pri tuknuti do brzdy
Ford ma velmi dobre rieseny posilovac a prevodovku, tak isto ako aj vyvazene jazdne vlastnosti, to sa neda poriet
