Vstřiky 1.8 tdci
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 31.08.2008 09:26
- Bydliště: Rychvald
Vstřiky 1.8 tdci
Nazdar Focusáci!
Vlastním FOFO 1.8 tdci-85kw a doslechl jsem se,že u těchto motorů vydrží vstřiky něco kolem 100 000 km a pak výměna za nové (80 000 kč), nebo repase (20 000kč). Moc tomu nevěřím-zkuste napsat ,kolim máte najeto s tímto motorem Vy. Já tankuju střídavě Shell a Hypernova.Dík Palko.
Vlastním FOFO 1.8 tdci-85kw a doslechl jsem se,že u těchto motorů vydrží vstřiky něco kolem 100 000 km a pak výměna za nové (80 000 kč), nebo repase (20 000kč). Moc tomu nevěřím-zkuste napsat ,kolim máte najeto s tímto motorem Vy. Já tankuju střídavě Shell a Hypernova.Dík Palko.
- santyr
- Junior
- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Moravské Budějovice
Re: Vstřiky 1.8 tdci
Vstřky měnily bývalému majiteli. Prý tam nalil špatnou naftu.
Bylo to v 78000km.
Cena byla 34755Kč.
Vstřiky, filtr, WDS..
Měněno TIPA F Jihlava
Bylo to v 78000km.
Cena byla 34755Kč.
Vstřiky, filtr, WDS..
Měněno TIPA F Jihlava
Ford Focus Combi 1,8 TDCI, 5/2OO4, 85kW, šedá magnum

Ford Focus HB 1,6 1998 aquamarine


Ford Focus HB 1,6 1998 aquamarine

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Vstřiky 1.8 tdci
to je asi blbost, měli by vydržet cca.150000km někomu víc někomu míň záleží asi jak se to honí a co se tankuje a taky vstřiky máš různý značky někdo má Delphi já mam Siemens ty se zatim ani nerepasujou 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky 1.8 tdci
Ja mam 120000 a zatim v pohode. Zatim se mi nekde kolem 100000 km zacla zapisovat zavada vstrikovace 3. valce, ale chyba byla v krajni poloze chodu jehly v urcitem rezimu. V tomhle pripade stacilo pres WDS nastavit vstrikovace do tovarniho nastaveni (prepise se asi 20ti mistny hexadecimalni kod, ktery je na vstrikovaci).
Jinak, co jsem zatim slysel, tak u 1,8 TDCi nejsou vstrikovace uplne castou zavadou. Mnohem citlivejsi je 2,0 TDCi v Mondeu. Ale vyjimky jsou asi taky.
Vzhledem k cene za opravy vstrikovani se snazim chovat se k tomu, jak to jen jde. Takze jen proverene pumpy a pravidelne vymeny fitru.
Vitut
Jinak, co jsem zatim slysel, tak u 1,8 TDCi nejsou vstrikovace uplne castou zavadou. Mnohem citlivejsi je 2,0 TDCi v Mondeu. Ale vyjimky jsou asi taky.
Vzhledem k cene za opravy vstrikovani se snazim chovat se k tomu, jak to jen jde. Takze jen proverene pumpy a pravidelne vymeny fitru.
Vitut
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- Lesi
- Nováček
- Příspěvky: 126
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: 7S9....
Re: Vstřiky 1.8 tdci
V pátek jízda kámoše služebním Focusem 74KW, 210 000km
Kromě údržby, byly jediné závady a to prasklá hadice u intercoleru a zadní ložisko. Tak jsem zvědavej na toho mého 


Naposledy upravil(a) Lesi dne 08.09.2008 16:26, celkem upraveno 1 x.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Vstřiky 1.8 tdci
do Hypernovy pro rohlíky ne pro naftu 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 31.08.2008 09:26
- Bydliště: Rychvald
Re: Vstřiky 1.8 tdci
Nazdárek!
Tak děkuju za odpovědi. Pro tu naftu asi budu raději jezdit na Shellku. Hodně ujetých kilometrů bez nehod a poruch všem přeje Palko! .
Tak děkuju za odpovědi. Pro tu naftu asi budu raději jezdit na Shellku. Hodně ujetých kilometrů bez nehod a poruch všem přeje Palko! .
-
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 19.10.2008 13:56
Re: Vstřiky 1.8 tdci
Zdar najeto 165000 zatím vše v pořádku co se týče motoru.18TDCI85KW.Tankuji všude dokonce i Černé hoře
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Vstřiky 1.8 tdci
Zdarec všichni,
na naftu u Shell se vykašlete, jsou to vyhozený love. Já tam taky tankoval, najel jsem zhruba 20t. km a pak se rozhodl tam ještě přidat aditivum TDA od Castrol. No a za ňákejch 300 km se mi ucpal naftovej filtr, jak pustily všechny ty sračky asi i v nádrži. Jěště že jsem před tím dával novej filtr originál Delphi, jinak by tu ozdravnou kůru vstřiky asi neustály!
Kdyby v naftě od Shell aditiva byly, tak se mi to nestalo, palivový systém by byl už dávno vyčištěnej po těch 20t. km. Krom toho jsem četl na i-dnes o tom, jak dělali test nafty V-power diesel u nas a v Německu. Tady normalní nafta jak každá jiná, v Německu to, co se Shell o ni tvrdí. Je ten odkaz na ten článek hozenej taky tady někde na fóru. Jsou tam aditiva tak max. proti pěnivosti, tod' vše.
Po této zkušenosti tankuju lacinou naftu u Tesca (maj pečet' kvality - to zn. pravidelně testováno ústavem paliv a maziv, jak třeba Benzina) a leju si tam sám VIF do každého tankování a to hlavně z důvodu dodání vyšších mazacích schopností, žádná jiná je nemají, krom nových od TAD Praha.
Najeto 180 000 a vše ok, škoda jen, že mám auto po dvou majitelích, pač jinak věřím tomu, že s aditivama daj tyto vstřiky v poho 300 t., protože problém není ani tak ve vstřicích, ale v čerpadle, je tam konstrukční chyba, to se vydírá víc než je běžné a ty mikrošpony prochází i filtrem a ucpávají vstřiky. S naftou s vyšší mazací schopností k tomu nedochází tolik a samozřejmě líp i pro vstřiky.
Základ je kupovat jen origoš filtr Delphi, kterej byl ve Fordu až někdy do léta - měl filtrovatelnost 2 mikrony, jsem se taky dočetl na fóru, ost. mají 5 mikronů. No a ted' Ford přešel na Bosh, tak nevím, jak to s tou filtrovateností zrovna je, ve Fordu mi to neumí říct nikdo
na naftu u Shell se vykašlete, jsou to vyhozený love. Já tam taky tankoval, najel jsem zhruba 20t. km a pak se rozhodl tam ještě přidat aditivum TDA od Castrol. No a za ňákejch 300 km se mi ucpal naftovej filtr, jak pustily všechny ty sračky asi i v nádrži. Jěště že jsem před tím dával novej filtr originál Delphi, jinak by tu ozdravnou kůru vstřiky asi neustály!
Kdyby v naftě od Shell aditiva byly, tak se mi to nestalo, palivový systém by byl už dávno vyčištěnej po těch 20t. km. Krom toho jsem četl na i-dnes o tom, jak dělali test nafty V-power diesel u nas a v Německu. Tady normalní nafta jak každá jiná, v Německu to, co se Shell o ni tvrdí. Je ten odkaz na ten článek hozenej taky tady někde na fóru. Jsou tam aditiva tak max. proti pěnivosti, tod' vše.
Po této zkušenosti tankuju lacinou naftu u Tesca (maj pečet' kvality - to zn. pravidelně testováno ústavem paliv a maziv, jak třeba Benzina) a leju si tam sám VIF do každého tankování a to hlavně z důvodu dodání vyšších mazacích schopností, žádná jiná je nemají, krom nových od TAD Praha.
Najeto 180 000 a vše ok, škoda jen, že mám auto po dvou majitelích, pač jinak věřím tomu, že s aditivama daj tyto vstřiky v poho 300 t., protože problém není ani tak ve vstřicích, ale v čerpadle, je tam konstrukční chyba, to se vydírá víc než je běžné a ty mikrošpony prochází i filtrem a ucpávají vstřiky. S naftou s vyšší mazací schopností k tomu nedochází tolik a samozřejmě líp i pro vstřiky.
Základ je kupovat jen origoš filtr Delphi, kterej byl ve Fordu až někdy do léta - měl filtrovatelnost 2 mikrony, jsem se taky dočetl na fóru, ost. mají 5 mikronů. No a ted' Ford přešel na Bosh, tak nevím, jak to s tou filtrovateností zrovna je, ve Fordu mi to neumí říct nikdo

Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky 1.8 tdci
Milano: ono je otazka, co za sr...cky tam lili majitele pred tebou...
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1720
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Traplice - Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky 1.8 tdci
Milano :: Vpower asi zase tak normalni nebude, kdyz ti pri nem klesne dlouhodoba o pul litru. A co jsem tak slysel, tak do tdci nelit nic jineho nez naftu - zadne aditiva, ale jak rika zewl, kdo vi co tam ladovali ti pred tebou. A s tim tescem, to nevim, kazdopadne bych se obloukem vyhybal treba benzinkam u Makra 

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Vstřiky 1.8 tdci
proč u Makra ,myslíš že tam podváděj
.Aditiva můžeš dávat s DPF se nedávají

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1720
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Traplice - Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky 1.8 tdci
proc u makra ne? protoze mam tdci a mam dost citelny pud sebezachovy...temto benzinkam neverim ani trochu
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Vstřiky 1.8 tdci
u makra je taky AGIP a Benzina tady v Praze měl si namysli tu Makro pumpu asi teda tam taky nejezdim 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřiky 1.8 tdci
hosi, nepletme si benzinku Makro a benzinky okolo Makra, pak je v tom zmatek



Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host