Stránka 1 z 3

kontolka paliva a palivoměr

Napsal: 05.06.2006 15:09
od Skubi
zajímalo mě, jestli se taky někdo setkal s tímto problémem.
v sobotu jsem vyrazil na první dálkovou jízdu ( vzal jsem rodinu ke tchýni do Brna :lol: ) a natankoval jsem plnou nádrž. budík ukazoval plnou, kontrolka nesvítila. asi po 15 km jsem zastavil na semaforu, palivoměr spadnul na nulu a rozsvítila se kontrolka paliva. říkal jsem si, tož to teda je spotřeba, plná na 15 km, skoro jako ruský KRAZ :lol: vypnul jsem motor, zkontrovloval auto, pod autem a nikde ani náznak úniku benzínu. jelikož pršelo, tak se mi nechtělo šaškovat venku, tak jsem nastartoval a vyrazil k Brnu. palivoměr stále na nule, kontrolka rozsvícená a tak to bylo až do Brna. Na zpáteční cestě už bylo vše O.K. a zatím se to neobjevilo.
že by špatný kontakt?

Napsal: 05.06.2006 19:36
od Ahmed
Zkus dat vyhledat tady na foru. Uz se tady podobne veci resily.

Napsal: 05.06.2006 23:52
od boss99
Stane se ni to temer vzdy kdyz se snazim jeste neco do nadrze nacpat potom co pistole poprve vypne.

Napsal: 06.06.2006 15:14
od Ahmed
Ma se mackat uz jenom jednou po prvnim vypnuti. To ze tam narves vice dela spise bordel a navic mas mit v nadrzi kousek mista.

Napsal: 06.06.2006 15:58
od boss99
Joto je možný, jen píšu že se mi to stává když to takhle "přetankuju"...

Napsal: 06.06.2006 15:59
od Skubi
tož diky za radu ogaři, uvidíme jestli to udělá i příšte, když přestanu tankovat po druhém vypnutí pistole :wink:

Napsal: 06.06.2006 19:04
od pelen
Proč neskončit tankování hned po prvním vypnutí?
Úplně plná nádrž může být výhodná v parných létech, pak je odpar z menší plochy hladiny menší nebo v případě, že jedete několika set kilometrové vzdálenosti do oblastí, kde je palivo dražší a navíc s plnou nádrží se vozí zbytečná kila navíc.

Napsal: 06.06.2006 19:47
od Ahmed
Po prvnim vypnuti tam stejne nedas vice jak 0,2l do dalsiho vypnuti. Ale nekdy to muze treba hodne penit (nafta) a do druheho vypnuti nalijes treba nekolik litru.

Napsal: 06.06.2006 20:50
od vlko
Tak takový problém mám taky. :( Jednou to funguje normálně a jindy se ručička sekne a časem pomalu stoupá. :twisted:

Napsal: 06.06.2006 23:16
od Focusini
Mně to dělá taky, natankuju, ujedu dva kilometry, svítí rezerva, pak zhasne...pak svítí....a když něco vyjedu, je to v pohodě.

Napsal: 06.06.2006 23:49
od pelen
Ahmed píše:Po prvnim vypnuti tam stejne nedas vice jak 0,2l do dalsiho vypnuti. Ale nekdy to muze treba hodne penit (nafta) a do druheho vypnuti nalijes treba nekolik litru.
Nafta hodně pění, když se tankuje naplno, já tankuji jen s pootevřenou pistolí a do prvního vypnutí.

Napsal: 07.06.2006 16:36
od Ahmed
Shell V-Power Diesel nepeni :wink: :P

Napsal: 07.06.2006 19:32
od Skubi
Focusini píše:Mně to dělá taky, natankuju, ujedu dva kilometry, svítí rezerva, pak zhasne...pak svítí....a když něco vyjedu, je to v pohodě.
no tak vidím, že v tom nejsem sám a je to všeobecný problém :wink:
tímto to pouštím k vodě :lol:

Napsal: 12.06.2006 15:05
od Michal_Ford
Je to urcite vseobecny problem. Mam to taky. Vzdycky kdyz pretankuju, tak se mi to stane.
Ponauceni pro priste - staci jedno cvaknuti :D :D

Napsal: 15.06.2006 20:34
od hide
Tak dnes se mi to stalo taky. Rucicka spadla, kontrolka svitila, pak se to samo opravilo, pak zas. Koukam nekde udelali soudruzi z NDR chybu. :roll: