Stránka 63 z 279
Re: Baterie
Napsal: 09.01.2010 14:20
od sabre
Díky, silnější alternátor ale bude dobíjet větším proudem, napětí musí být samozřejmě stejné.
Re: Baterie
Napsal: 09.01.2010 14:49
od silverine
sabre píše:Díky, silnější alternátor ale bude dobíjet větším proudem, napětí musí být samozřejmě stejné.
Jo to máš recht, altík třeba z 1.8 nebo 2.0 nebo diesla by mohl mít větší nabíjecí proud, je otázka jestli bude pasovat do 1,6
Re: Baterie
Napsal: 09.01.2010 14:58
od sabre
Já ho měnit nebudu, jenom jsem chtěl vědět, jak to řeší ti, co si na radu z fóra tam dají větší akumulátor. Doposud jsem měl 43Ah aku a stačilo mi to. Tak si nechci zbytečně přidělávat starosti, ale zajímalo mě to.
Re: Baterie
Napsal: 09.01.2010 20:00
od pelen
1) altik a baterka jsou dva zdroje zapojene paralelne energie pro palubni site auta
2) palubni sit je zatizena zapnutymi spotrebici (svetla, zapalovani, radio, vyhrivani oken atd.)
3) cim je palubni sit zatizena vice, tim vice klesa jeji napeti
4) cim ma baterka vice Ah, tim je tvrdsi zdroj a napeti v siti klesa s vetsim zatizenim pomaleji
5) cim je altik vykonnejsi, tim je tvrdsi zdroj a napeti v siti klesa s vetsim zatizenim pomaleji
6) altik ma regulator nastaven cca na 14,6 V a pri poklesu napeti palubni site se snazi napeti zvetsit tim, ze do site dodava vetsi proud, ktery jde castecne na dobijeni baterky a castecne na pokryti spotreby zapnutych spotrebicu
7) konstrukteri voli kombinaci altiku a baterky tak, aby byla optimalne navrzena na predpokladane zatizeni palubni site podle elektrickeho vybaveni auta
8 ) pro posileni zdroje energie je nejlepsi zvetsit baterku i altik
9) protoze vymena altiku je narocnejsi, je vyhodne alespon zvetsit baterku
10) altik je schopen do site dodat nekolikanasobne vyssi proud, nez je normalovy nabijeci proud baterky
11) nabijeci proud baterky je vetsi jen pri nizsim palubnim napeti
Re: Baterie
Napsal: 11.01.2010 09:17
od tramin
Tak jsem po více než 10 letech byl nucen vyměnit baterii.Dal jsem novou,krásně jsem nastartoval a vyjel.Jenže po pár kilometrech zařadím neutrál o on vypnul motor.To se mi stalo pak cestou ještě párkrát.Normálně to šlo za jízdy zase nahodit,ale ono to není to pravé ořechové,když třeba najíždím do zatáčky a servo nefachá.Neví někdo,čím by to mohlo být,dík.
Re: Baterie
Napsal: 11.01.2010 09:22
od zirafak
To asi s bateriou nić spolocne mat nebude.
Re: Baterie
Napsal: 11.01.2010 10:35
od tramin
Tak to je divné,protože před výměnou baterie se mi to za více jak 10 let nestalo ani jednou

Re: Baterie
Napsal: 11.01.2010 10:56
od matys
tramin.............baterie je elektrická část , servo je část mechanická .....můj dojem .
Re: Baterie
Napsal: 11.01.2010 11:08
od gargulakj
matys.............nevíš o čem točí

když to zdechne tak servo nefunguje

Re: Baterie
Napsal: 11.01.2010 13:07
od matys
gargulakj............máš pravdu , ale pokud jde motor , jde i servo . ( s baterií to nemá nic společného ). Co tak zkontrolovat náplň oleje posilovače ? Je ho dost i při náklonu do zatáček ?
Re: Baterie
Napsal: 11.01.2010 13:44
od richisan
fuuu, no tak to by sa ti ako muselo auto naklanat do zataciek, keby sa ti mala hladina kvapaliny takto menit

Re: Baterie
Napsal: 11.01.2010 14:04
od matys
richisan.....třeba nám dá tramin hlášku , v čem byl problém .
Re: Baterie
Napsal: 11.01.2010 14:26
od gargulakj
No kdyby ste si to přečetli tak mu servo nešlo protože mu to zdechlo

a řeší proč mu to zdechlo a ne proč mu nešlo servo

Re: Baterie
Napsal: 11.01.2010 14:47
od tramin
gargulakj:dík za podporu

.Jinak na příčinu jsem zatím nepřišel

Re: Baterie
Napsal: 11.01.2010 14:49
od gargulakj

to je zvláštní že ti ty otáčky začaly padat po vyměně baterie... to si neumím vysvětlit.. mě to dělá při dobrždování od doby co jsem focuse koupil a taky jsem to ještě nevyřešil... naštěstí ještě nezdechl ale bojím se toho
