Stránka 7 z 16
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 05.03.2008 18:35
				od Pasmo
				Drzim palce. Mne do odoslania kontajnera ostava 15dni 

 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 05.03.2008 18:37
				od Boban
				Tak to je super !!!!!
			 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 06.03.2008 22:29
				od Konik
				
To máš štěstí 
 
  
 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 24.04.2008 11:07
				od kachnak
				na nete som pozeral zo zaujimavosti nejake turbo kity a pohybuju sa okolo 3000-3500 dolarov 
http://www.xiosmotorworks.com/focus_tur ... _kits.html .. co sa mi nezda nejak velka suma..  niekde som tu cital ze na 1.8 ani netreba pritom vymenit vela veci.. neviete ako sa pohybuje spotreba po pridani turbo kitu?  ci klesne stupne alebo zostane..
 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 24.04.2008 11:23
				od pbjun
				Vzdycky stoupne... Defakto kazde zvyseni vykonu je za cenu vyssi spotreby...
			 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 24.04.2008 14:47
				od Boban
				
			 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 24.04.2008 14:53
				od pbjun
				Nevim no... Kdyz je vic vykonu je i vetsi spotreba 

 je to tak vzdycky... Stejne jako mas dve octavky jedna ma 2,0TDI 103kW a druha ma 2,0TDI 113kW tak ta silnejsi ma vyssi spotrebu - vlastni zkusenost... Pri chipu sice spotreba klesne, ale kdyz dodelavas turbo tak spotreba vzdy nahoru 

 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 24.04.2008 14:55
				od chmelko
				a čo tak si postavit otazku...
1.8D a 1.8TDCi, jak na tom budu zo spotrebami a výkonom? 
nemožeš to tak brat..je to neustalý vývoj...
			 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 24.04.2008 19:58
				od pbjun
				Jj to jo, ale ja mluvim o prestavbe na turbo motor... A ne o jinem motoru... Toto je stejny motor bez a s turbem a tam je situace jinaci....
			 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 24.04.2008 20:02
				od Boban
				
			 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 24.04.2008 20:13
				od kasi
				pokud vím tak motory benzínové s turbem by měli být se spotřebou na tom líp než bez turba 

 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 24.04.2008 20:45
				od chmelko
				nie nie, u benzínoch to tak neplatí ako u vas ropakoch...
			 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 24.04.2008 20:49
				od pbjun
				Prave ze vic vzduchu samo o sobe moc nepomuze a dava se tam i vic paliva aby to jelo... Co vim tak tu mame borca co daval turbo do una 1,4 a spotreba mu sla nahoru na skoro dvojnasobek, ale taky to muze byt stylem jizdy to nepopiram, ale myslim si ze pokud jde o prestavbu motoru tak vzdycky umerne s vykonem musi stoupat spotreba... Si vem takovou 1,4TSI co dela vw taky ma spotrebu 10 - 11l a bezna 1,6FSI ma spotrebu 8 takze si myslim ze kdyz nekam narves turbo tak vzdycky spotreba pude nahoru...
			 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 25.04.2008 07:17
				od Stehnak
				Je to asi diskutabilni, ale
- kdyz si pridam turbo do "ne-turbo" motoru, spotreba pujde nahoru uz z principu... nedavam si preci turbo do auta kuli snizeni spotreby, ne??   
 
 
- nove technologie, benzinove turbomotory. Tady bych spis porovnaval vykon a kroutak motoru. Najdi kombinovanou spotrebu "nejake" "doma oturbovane" 1,4ky s 
125 k / 200 Nm a porovnej to napriklad s (mojim malym snem  

   ):  
Audi A3 1.4 TFSI (92 kW)  Kombinovaná spotřeba činí 6,5 l benzinu na 100 km (i kdyby 8 litru)...
Dle me ta "doma oturbovana" bude mit spotrebu urcite vetsi...
 
			
					
				Re: Extrémní úpravy motorů
				Napsal: 25.04.2008 07:22
				od Boban
				doma oturbený auto má větší spotřebu na 100%, ale jen díky tomu, že tomu víc šlapeš na krovky.