Zdarec,
výměnou auta jsem se těšil, že umístění PF bude jistě lépe řešené než u konkurence, ale ouha - je to ještě horší

Rozhodl jsem se, že na to hned první víkend skočím, abych zjistil, jak byl předchozí majitel pečlivý, ale stejně jsem si ještě připravil nový filtr od Starline.
Odmontování třech šroubů plynového pedálu je dost vopruz vzhledem k tomu, že slisované matky se musí poctivě točit s ráčnou až do posledního závitu, navíc s problematickou konstrukcí přes Tona kloub (hlavně u horní matky). Snad ještě horší je povolování šroubů na krytce, kam je fakt přístup jak "k penězům" a žebra už docela bolí od kolejnice sedadla
Filtr jsem vytáhl - byl to originál Ford uhlíkový, docela ve slušném stavu. Rozhodl jsem se dát tam nový - bílý papírový, ale byla to asi špatná volba, protože tento je měkký a při instalaci se natolik zdeformuje, že už zřejmě nebude dobře těsnit

Zkoušel jsem ho tam vložit x krát, ale nelze aniž by se nezdeformoval - překáží tam hlavně průchodka od brzdového posilovače
Apropos dá se tedy nějak poznat, zda filtr dobře těsní (skla se špiní zevnitř ?)
Tady ještě připojuji video, které posloužilo, jako příprava na tuto operaci (výměna u FoFo Mk.II je v podstatě jako u Mondea 2010):
https://www.youtube.com/watch?v=tby6VeBAle4
u FoFo III už konstruktéři začali používat mozek a dali krytku PF ke spolujezdci:
https://www.youtube.com/watch?v=kfNbsYUnMwA