Než něco napíši, tak malé přirovnání.
V jednom vlákně píše dotyčný, že by do huby kuře nevzal, že ho nejí.
V jiném vlákně ten samý dává rady, jak on připravuje kuře na více způsobů.
Nyní to převedu do Fordí řeči.
- jestli motor točím do omezovače za 1 , 2, 3, tak v čem je problém jít přes 6000 ot.když mám gumy a podvozek OK, na nejvyšší převod. První důvod je, že jedině z mírného kopečka, protože na rovině slabší motor strácí dech a na těch 6 tis. ot se nedostane.
- v druhém případě jsou to bobky u prdele, každý je Niki Lauda , všechny gumy jsou šunty, na hraně to nedrží, plavou, nemohu se na ně spolehnot, jen ty mé značkové jsou ty nejlepší.
Pak najednou je připosraný, když mu líže ručička tacháču 160 , a dál již odvahu nemá, že by i těm supr značkovým nevěřil. Jestli má kára maximálku třeba 200km/ tak bez problému se musí kolem této rychlosti pohybovat. V případě že zde jen tlacháte, jak jezdíte na hraně a vaše rychlost nepřesáhne 140, tak ani Forda nepotřebujete, kupte Fábku, ta vám bude stačit.
Nikokoho nenavádím aby porušoval rychlostní limity, stačí když ohledně ostrého svezení na hraně raději bude držet hubu.
Z vlastní zkušenosti mohu napsat že můj 2,0L/ 13 let starý/ , když jedu sám , tak dostat se na 200km/hod je otázkou polechtání trochu více plynu a ve čtyřech osobách na rovince jít o dosti za dvoustovku taky není problém, tam to již leze pomalu, na kolik, ani psát nebudu/. Horší je v tak naloženém autě začít brzdit z této rychlosti , to se zdá být nekonečné - brzdy vadnou.
Takový je můj postřeh z této diskuse.
