Stránka 7 z 7

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Napsal: 01.10.2012 10:25
od V12
Standa.64 píše:S automatama jezdí celá amerika,tam manuální řazení je rarita nebo výsadou sport.aut.
Pozri sa ale, co su to za automaty - 90% hydromenice, 9% variatory a zvysok dvojspojky.
Standa.64 píše:Pokud ti automat spravili a funguje tak jak má ,tak nevidím sebemenší důvod se auta zbytečně zbavovat.
Prave toto je kamen urazu. Spravili to, ale bohvie ako. Pretoze tieto prevodovky sa neopravuju, ale menia. Najdu sa sice manici, co ju dokazu repasovat, ale stoji to nehorazne prachy. Neverim, ze to ten predajca riesil takto, skor si myslim, ze to polepil aby to ako tak jazdilo. Ani srnka netusi, co s tym urobili a ani pan Boh netusi, kolko to este najazdi. Dalsiu opravu / vymenu uz bude cvakat DJ. A palka to bude poriadna. Prave preto sa toho treba extremne rychlo zbavit, kym to jazdi. Je to tikajuca casovana bomba. Tu sa nejedna o otazku, Ci sa to pokazi, ale Kedy sa to pokazi. Z dobre informovanych zdrojov mam info, ze tie PowerShifty lubia po cca 120 - 150k km klaknut. Z toho isteho zdroja su ale informacie o PowerShiftoch, ktore urobili viac ako 200k km. Ked tento drbol po 120k a bol bohvie ako opraveny, pre majitela to nevesti nic dobre.
Keby dostal zbrusu novu prevodovku, bola by situacia uuuplne ina. Takto s tym rychlo do Aciek.

FUGAS :
:perfect:

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Napsal: 01.10.2012 16:32
od Standa.64
Nejrozšířenější automaty v Usa jsou v součastnosti tzv.tiptroniky mají 5 až 8 stupňů,následují je dvojspojky.Oba dva typy ovládá hydraulika.Těch systémů je víc ,třeba další rozšířená je robotická .Variátory se vyskytují už jen na vrakovištích nebo u zemědělského nářadí.

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Napsal: 01.10.2012 16:55
od FUGAS
Standa64: Nemáš pravdu, hned několik japonských automobilek nabízí variátory u aktuálních modelů....

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Napsal: 01.10.2012 18:13
od Standa.64
Sory,trochu jsem pozapoměl na automaty CVT co jsou v Toyotách a ještě se hojně používají na skůtrech.No,ale žádný zázrak,spíš problém s životností.Ale abych se vrátil k tématu, powershiftu nebo s DSG bych se nebál.Výdrž údajně přes 200 tis.km.(Možná)

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Napsal: 01.10.2012 19:53
od V12
DSG ? Skus sa spytat v servisoch. VW tlaci na servisy, aby ich pri akomkolvek podozreni na nespravnu funkciu ihned menili. Je to ich zlate dieta, tak si ho hyckaju. Toto info mam priamo z VW. Co sa tyka PowerShiftu, mna predajca od jeho nakupu odradzoval - vraj s oblubou zacnu blbnut po 120 - 150k km. Vraj ak by som to ale kupoval na firmu, nie je problem - prvy naznak problemov a auto predat. Opat - taketo info mam z viacerych zdrojov. Samozrejme neznamena to, ze ziadny DSG / PS neurobi 200k km. Prave preto mna na jazdeny automat nenahovori nikto, na pofiderne opraveny uz duplom nie. Takeho by som sa zbavoval aj cez mrtvoly.

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Napsal: 01.10.2012 20:01
od HonzaK72
Jednu radu: Nikdy nevěř prodejcům aut (dělal jsem v tom šest let, vím o čem mluvím). Jestliže tohle říkal, tak bych za tím neviděl nespolehlivost převodovek, ale snahu nejít cestou objednávky auta, ale prodat pokud možno skladovku buď svou nebo importéra. A automaty na sklad v ČR kupuje málokterá značka......

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Napsal: 01.10.2012 21:08
od pLd
Ve firme mame nekolik DSG octavek s najetyma km okolo 250 tisic a zatim drzi..

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Napsal: 01.10.2012 22:21
od Nicco
Podla najazdu tipujem, ze jazdia iba dialnice - 1,2...6 a ideme 250km bez prestavky. Skus s tym jazdit cisto mesto.

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Napsal: 01.10.2012 22:47
od pLd
Jasne, ze jezdi hlavne dalnice a dlouhy trasy. Jen jsem se podelil o svoji zkusenost s DSG.. : )

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Napsal: 02.10.2012 16:51
od Standa.64
Dvojspojkové převodovky jsou spolehlivější než klasické mechanické.Komfort jízdy je oproti mechanické neporovnatelný.Jak k ní někdo přičuchne,klasiku už nechce.Znám několik lidí s automatem a ti už by neměnili.Pro ně by to byl návrat do doby kamenný.

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Napsal: 02.10.2012 16:58
od HonzaK72
Taky už si neumim představit kvrdlání robertkem v autě :mrgreen:

A bude líp: http://magazin.e15.cz/auto-moto/ford-a- ... cem-919146

Jen pevně doufám, že to nebude kombinace s 3Valve Turbo 1.0 HE :mrgreen: