Stránka 7 z 25
Napsal: 10.03.2007 17:44
od Ahmed
mar_tin píše:tak som toto vlakno presiel, a mam niekolko otazok...
ake vyhody ma zaslepeny erg ventil okrem toho, ze auto menej dymi?
a hlavne, co na to emisna kontrola? vy, ktori ste ventil zaslepili, planujete ho pred emiskou dat do povodneho stavu? dakujem za odpovede...

Uz se to tu myslim psalo ze zacatku. Emise by o moc horsi byt nemely. Motor ma i o neco malo lepsi zatah od nizsich otacek. Ten mechanik, co mi to zaslepoval, rikal, ze to dela se vsema EGR, nez jde auto na emise.
Napsal: 13.03.2007 20:36
od carlos1
cau kluci nezkousel nekdo zaslepit egr ventil u novejsich vozu nez je 1999? Ja mam ff 11\2000 ale myslim si ze kdyz zaslepim ventil tak me muze system hlasit poruchu a ridici jednotka preprogramuje cerpadlo do nahradniho rezimu a to by asi nebylo dobre.FF 1.8 TDDI 66kw stribrna metal.
Napsal: 13.03.2007 20:55
od David 1
Jestli ti to nekouří,tak ho nezaslepuj.
A jestli jo,tak je ucpaný,tuďíž nefunkční a klidně ho zaslep,ale jestli má tddi 2001 jinou ř.j. než 99 a bude něco hlásit,tak to netuším.
Napsal: 13.03.2007 21:24
od carlos1
me to zase nejak moc nekouri.Jenom pri rozjezdu za studena kdyz na to dupnu tak trochu udymuje.Pak uz nic.Ajestli maji stejne ridici jed. nevim.Nemam s tim zkusenost jenom jsem slysel nazor automech.
Napsal: 13.03.2007 22:24
od Ahmed
carlos1 píše:cau kluci nezkousel nekdo zaslepit egr ventil u novejsich vozu nez je 1999? Ja mam ff 11\2000 ale myslim si ze kdyz zaslepim ventil tak me muze system hlasit poruchu a ridici jednotka preprogramuje cerpadlo do nahradniho rezimu a to by asi nebylo dobre.FF 1.8 TDDI 66kw stribrna metal.
A ja nemam 2000? Ridici jednotka nic nepreprogramuje a chybu nic hlasit nebude. Protoze jedina vec, co udelas je, ze ucpes privod vyfukovych plynu zpatky do motoru a pokud si jednotka mysli, ze otevrela EGR, tak nema jak poznat, ze tam jde jenom cisty vzduch.
to all
Napsal: 14.03.2007 12:29
od toro
Jj, jak píše Ahmed, řídící jednotka v tej trubce spalin nemá oko, aby to zjistila a žádné z čidel v místech EGRu nejsou.Takže je to takovej milostivej švindl, jak motoru přivést chladnej a čistej vzduch.Až půjdu na emise, tak tady sdělím, jaký bude rozdíl proti starému měření.
Napsal: 14.03.2007 19:17
od carlos1
cau uz jsem slysel dost nazoru na egr ventil a co nazor to jinaci rada ale ktery je zpravny.I mechosi se v nazorech rozchazeji.Ale kluci co uz to maji zaslepene tak to kazdy chvali.takze to musi byt dobre.
Napsal: 14.03.2007 20:59
od David 1
Já myslím,že rady na zaslepení egru jsou tady na foru vesměs stejné s kladným účinkem.Mechanik co mi dělá auto mi to navrhnul v době,kdy jsem o tomhle foru neměl ani ponětí.Ale jak říkám,pokud ti to extrémě nehulí při prudké akceleraci,tak ho nech tak.
Napsal: 14.03.2007 21:04
od Ahmed
Ono to nejspis bude hlavne kvuli tem prisnym EURO normam, aby v tech vyfukovych plynech nezustavaly skodlive latky, tak se to prozene znova motorem, pokud to neni spravne spalene.
Napsal: 14.03.2007 21:35
od pelen
Jj je to pro dodatecne spaleni skodlivin. Muze to mit ale nejake dalsi abrasivni ucinky na motor.
EGR Ventil
Napsal: 23.04.2007 13:03
od t_gener
Musím vám tu všem moc poděkovat, podle návodu jsem zaslepil vstup do EGR ventilu a motor najednou šlapal o 100% líp. Byl jsem ten případ, kdy už ventil nefungoval vúbec a všechno do sání šlo z výfufku. Po vaší pomoci to bylo super. Jenže teď mám problém možná horší. Týden focusek šlapal jak hodinky, ale teď v sobotu jsem ráno nastartoval a byl jsem rád, že jsem se vyškrábal do kopečka na dvojku, motor 2000 otáček a víc ani ťuk a to mám pedál na tvrdo na podlaze. Jenže, v neděli ráno už bylo zase všechno v pohoďě, ale jen do odpoledny, pak už to bylo zase stejné!!!!! Fakt už si nevým rady, kontroloval jsem ucpávku před ventilem a ta je v pořádku ..... ještě jednou m oc prosím o pomoc. předem děkuji
Napsal: 23.04.2007 15:38
od Ahmed
Myslim, ze neco podobneho se tady uz resilo, tak zkus pohledat. Napis si do podpisu typ auta a motor...
to t_gener
Napsal: 23.04.2007 17:57
od toro
Já bych to na EGRu teď nehledal, zkontroluj těsnost hadic od turba, ale daleko před tím vyměň palivový fitr.Tohle. když se ti dá do souběhu a ještě s vodnatou naftou, tak je to na mozek.
to all
Napsal: 23.04.2007 18:09
od toro
Ještě takový postřeh k EGR ventilu.Peugeoty pro F na starých modelech 309/ r.v. 91-93/ neměly EGR a deklarovaný korig. souč. měly 1,1. Souběžně s tím se vyráběly pro D s EGR ventilem a ty měly korig. souč. 2,3. Po 5 - 6 letech provozu při emisích první dosahovaly 0,8 -0,9 a ty s EGRem, který musel být funkční 1,2-1,3.Když nebyl EGR funkční, tak auto jelo jako, když turbo sepne, kdy si vzpomene a bylo to doprovázené zadýmením.Nepotřeboval jsem u Foca zaslepovat, ale provedl jsem to. Argumentů pro je řada.
Re: EGR Ventil
Napsal: 23.04.2007 19:59
od Rudyshock
Měl jsem podobný problém.Auto přestalo táhnout,jako bez turba,horší jak holý diesel.Jednak byl hodně zanesený vzduchový filtr a současně jedna z malých hadiček..v motorovém prostoru..myslím k podtlakové regulaci turba.
Profouknuto,vyměněn filtr a dalších 20tis. km v pohodce.Zkus to prověřit u tvého vozítka...