TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
- Robertilos
- Pokročilý

- Příspěvky: 965
- Registrován: 10.02.2008 21:38
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Přes den, když se oteplilo na -6°C jsem nalil do nádrže(z 1/2 plná) ještě jeden škopek VIFu. Pak jsem skákal několik koleček kolem baráku, ať se to natáhne, párkrát při tom zase zdechnul motor. Teď večer při -9°C to chytlo jak nic, auto táhlo bez škubání, prostě pohoda. Nádrž jsem dotankoval vervou a ráno uvidím
Ale když s tím jedu, nemůžu se zbavit nepříjemného pocitu, že mi to zdechne na každé křižovatce při rozjíždění 
Ford Focus Combi 2.0i Titanium r.v. 2008, 107kW, Black Panther
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
-
kodl1232
- Nováček

- Příspěvky: 29
- Registrován: 10.05.2009 18:50
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Zdravím.Vidím že máme všichni stejné problémy se starty v zimě.Vidím jen jedno řešení prodat a diesel od Fordu už nechci vidět 
Focus 1.8 TDCi combi 74 kW r.v.2003
- jv
- Nováček

- Příspěvky: 30
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Osobní zkušenost. Auto mám již celkem 4 roky najeto 65tis + 45tis a až do letošní zimy jsem neměl jediný problém se zimním startováním. Auto mám celoročně venku. V létě motor chytí na první převalení, při teplotách +5°C až cca -15°C někdy až na druhý pokus (po prvním převalení motor někdy zhasne) a pod -15°C někdy až na třetí pokus (těch starů ale během těch 4 let moc nebylo). Nikdy jsem při startu nemusel (a ani nechtěl) přidržet startér, vždy jen cvrknutí a motor šlapal. Žádné kolísání otáček, žádné chcípání za jízdy (za ty 4 roky snad 2x co pamatuji). Naftu beru stabilně u Shellu. Tolik k bezproblémové minulosti. Letošní zimu však začaly problémy se startováním i při teplotách lehce pod nulou a při -18°C jsem nenatočil vůbec. Startér točí, ale motor nenaskočí. Zkusil jsem dát auto přes noc na nabíječku a i když byl ráno slušnej mráz, start byl úplně bez problémů. Už to tady někde zaznělo. Diesel není benzín. Benzínu stačí aby strtér pohnul motorem, ale diesel i když točí, tak při špatné baterce prostě špatně chytá.
Ford Focus combi, ghia, 1,8 TDCI, 85kW, 09/2004
- M.P
- Nováček

- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Moje slova ... dávám mu do prvního jarního dne , jak to neodhalíme a za relativně přijatelnej peníz neopravím , tak půjde z baráku ... nehodlám to další zimu řešit znova . Bohužel jsem v neděli prodal Xsaru , tak se už poohlížím po dalším z koncernu PSA ...kodl1232 píše:Zdravím.Vidím že máme všichni stejné problémy se starty v zimě.Vidím jen jedno řešení prodat a diesel od Fordu už nechci vidět
Jak tak čumím na teploměr .... -17,8°C ... tak si myslím že ráno se do práce nepojede .... to bude trápení .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
- Noah
- Junior

- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Tak rano -19 C start sice trosku horsi ale vzhledem k tomu ze mam jeste original baterku je to vic nez super.Po trapeni, ktere jsem mel s rannimi starty jsem vic nez prekvapeny.A to prosim jsem vyhodil pomalu 10 tisic za ruzne testy a diagnostiky aniz nekdo neco opravil.Proste jen pridavam aditivum VIF do nafty a vic neresim.
A po surfovani ruznymi fory,nemyslim ze tohle je jen problem Fordu,preji vsem Focusakum super zimni starty.Snad uz ta potvora zima mele z posledniho
))
A po surfovani ruznymi fory,nemyslim ze tohle je jen problem Fordu,preji vsem Focusakum super zimni starty.Snad uz ta potvora zima mele z posledniho
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
- globe
- Test driver

- Příspěvky: 4985
- Registrován: 23.03.2008 12:57
- Bydliště: Nový Bor / Česká Lípa
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
tak rano -21°C .. prvni nastartovani = kolisani otacek - chcipnuti, na druhej pokus uz v pohode, hodne pomohl VIF 
- SilverGhost
- Junior

- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Která OMV (Ostrava?) to byla (abych se jí vyhnulopicak píše:... Tankuju z 99% na LukOil (bývalá JET). Minulý týden jsem dostal z kooperativy poukaz v hodnotě 500,- Kč na OMV. Tak jsem tam natankoval naftu. Do té doby auto startovalo i v -16 po 2-3 žhaveních v pohodě do 5 sekund a standartně s výše uvedeným kolísáním otáček. ...
Já právě tankuju jen OMV (firemní karta) a bez aditiv a zatím super, dneska -21.5st a jede to ! Startuje na poprvé, pouze předevčírem s nějakým 5s vynecháváním, ale pak standard...
BTW zde jsou další zimní úvahy:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
- M.P
- Nováček

- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
-20,8°C ... nastartoval , trochu se cukal , ostatně jak je jeho zvykem . Chvíli trvalo než se dostal na provozní teplotu , a pak šlapal dobře . Jenže najednou začal jako vynechávat , rozblikalo se žhavení ( poprvé , doposud jsem to nezaznamenal , i když vynechával častěj ) , chcípl . Nastartovat šel , při neutrálu se nechal ochotně vytočit na 4000 ot/min , ale za jízdy to nešlo přes dva tisíce ( zhruba ) . Tak jedna , dva , a trojku jsem už nedal , opět blikalo žhavení a chcíplo to . Posledních 20 kiláků jsem jel hodinu , pak ho nechal v Třebíči a nechal se odvézt domů do JI .
Třeba konečně na diagnostice bude nějaká zapsaná chyba ( doteď tam nic nebylo ) a bude se od čeho odrazit . Do teď se dala jiná váha vzduchu , čidlo teploty nasávanýho vzduchu , čištění vstřiků a palivové soustavy , palivovej filtr , zaslepení EGR , vyčištění snímače otáček .... bez výsledku .
Třeba konečně na diagnostice bude nějaká zapsaná chyba ( doteď tam nic nebylo ) a bude se od čeho odrazit . Do teď se dala jiná váha vzduchu , čidlo teploty nasávanýho vzduchu , čištění vstřiků a palivové soustavy , palivovej filtr , zaslepení EGR , vyčištění snímače otáček .... bez výsledku .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
- SilverGhost
- Junior

- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Diagnostika se obecně moc přeceňuje, zvláště ve značkových servisech, které si ji musely koupit
Pak ti řeknou, žes to neměl vypnout, jinak tam tu hlášku nemají
A když tam ani potom není hláška, tak je vše v pořádku.
Jsou to jenom čidla a jenom počítač, třeba to bude chtít spíše někoho, kdo tomu opravdu rozumí
, ale chápu, kde ho dneska sehnat. To je kapku problém.. 
Jsou to jenom čidla a jenom počítač, třeba to bude chtít spíše někoho, kdo tomu opravdu rozumí
- M.P
- Nováček

- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Neboj , do značkovýho servisu nechodím , mám někoho kdo tomu rozumí a diagnostiku má .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
- Robertilos
- Pokročilý

- Příspěvky: 965
- Registrován: 10.02.2008 21:38
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
M.P>mám v těch mrazech úplně stejné problémy 
Ford Focus Combi 2.0i Titanium r.v. 2008, 107kW, Black Panther
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
- M.P
- Nováček

- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
...no ale s tím já se nechci smířit . Byl jsem u všech předchozích aut , že kdykoliv jsem si vzpoměl , tak bez problémů nastartovali a dovezli mě kam jsem potřeboval .Robertilos píše:M.P>mám v těch mrazech úplně stejné problémy
...teď jsem mluvil s mechanikem a říkal že dnes bude mít na svědomí blikání žhavení a chcípnutí pravděpodobně ten mráz . I když beru u Benziny a dávám VIF tak v těch tenkejch trubičkách od nádrže nafta asi tak "zhoustla a netekla" že čerpadlo nebylo schopný dát potřebnej tlak . A já se těšil že se vysr... něco co už dlouho zlobilo . Uvidím zejtra , ráno tam jedu .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
-
salino76
- Nováček

- Příspěvky: 10
- Registrován: 03.02.2008 11:21
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Ahojda, ranní start v poho. Koupil jsem si solární článek do auta, který se strká do zapalovače a dobíjí ztráty samovybíjení. Pak jsem si udelal z protisluneční stříbrné folie obal na baterii aby nepromrzala. Chci se zeptat jak tady píšete že dáváte do nafty VIF? co to je a k čemu to je dobré a jak to vypadá a jak se to ředí?? Máte někdo obrázek?? dik
- globe
- Test driver

- Příspěvky: 4985
- Registrován: 23.03.2008 12:57
- Bydliště: Nový Bor / Česká Lípa
-
salino76
- Nováček

- Příspěvky: 10
- Registrován: 03.02.2008 11:21
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Děkuji za odkaz. Obal pomáhá určitě, jelikož baterie nepromrzne. Tím, že promrzne tak ztrácí potřebnou kapacitu u těch našich chrochtoňů. Určitě pomáhá ta solární dobíječka! Mám vyzkoušené a doporučuju ji! Stála 450kč. Maj jí v GME.CZ.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host




