Příspěvek
od zeli » 21.02.2013 21:24
@jenda
jak mas stary auto, kolik mas najeto?
EGR u SCI by mel byt relativne neznicitelny. Asi bude ucpana trubka, ktera vede od EGR a usti v sani. Bejva to ucpany na tom vylezu v sani, kde je studenej vzduch a to svinstvo se v ty trubce lepi.
Sundat hadici do sani, skrtici klapku a odsroubovat trubku od EGR a od sani, vyndat, vycistit, vratit.
Jeste se da teoreticky vyzkouset jestli EGR vubec neco dela...odsroubuje se elektromotor (ta cerna vec)...4 sroubky, muze se zahejbat s drikem motorku, po nastartovani motoru by se mel ten EGR ventil "nakalibrovat", zahejbe se a mel by se myslim zasunout ten drik.
Neuskodi prostriknout kontakty konektoru a radne prohybani a prostrikani vlastniho ventilu...pokud mozno zevnitr, az budes mit tu odchozi trubku pryc. Nebo jestli se ti chce, tak cely ventil odmontovat, ale je pripojen na vodni okruh, tak aby to pak neteklo, nevim jestli jde zvlast sehnat nove tesneni.
Po operaci neni treba resetovat ECU, kontrolka zhasne sama bud hned, nebo po par desitkach km, cimz si overis, ze jsi udelal, co bylo treba.
Jo a prosim vypln "anketu SCi", kdyz das hledat, tak urcite najdes...najdes zajimave info a rovnez tvuj prispevek pomuze. Diky.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza