Stránka 6 z 25
Napsal: 25.01.2007 20:02
od pelen
Davidcalek píše:Dík za odkaz,ale nic jsem tam nenašel. Ale to nevadí,já jsem spíš chtěl vědět,jestli to aditivum vůbec k něčemu je.
Cist neumis?
Start Diesel:
zimní aditiv do nafty: zlepšuje tekutost a filtrovatelnost
nafty v zimě; zvyšuje cetanové číslo; zvyšuje
výkon motoru; optimalizuje spalování; zmenšuje
spotřebu paliva; udržuje čistotu vstřikovacích
trysek a celého vstřikovacího systému; dokonale
chrání palivový systém před korozí; zvyšuje
mazací schopnosti nafty; prodlužuje životnost
vstřikovacího čerpadla a trysek; zmenšuje klepání
motoru; zlepšuje studený start; potlačuje pěnění
nafty; prodlužuje životnost nafty; celoročním
užíváním zlepšuje ekonomiku provozu;
ředění 1:1000

Napsal: 25.01.2007 20:08
od David 1
ˇCíst umím,ale ty údaje jsou na všech aditivech stejné.Mě by spíš zajímalo,který je dobrý.Chci zaplatit za kvalitu a né za kvantitu.

Napsal: 25.01.2007 20:14
od pelen
Chemie bude prakticky u vsech stejna: cca 75% kerosinu a 20% propanolu.
Napsal: 25.01.2007 20:42
od David 1
Jo jo to chápu,spíš mi při dnešní kvalitě uniká důvod používání aditiv.
Napsal: 25.01.2007 20:51
od Ahmed
Pri kvalite ceho??? U nas kvalitni nafta neni. A diky aditivum ti to aspon nezamrzne.
Napsal: 25.01.2007 21:13
od David 1
Nafta je přece do minus 20,tak co by ti tam mělo do té hraniční teploty zamrzat.
Napsal: 25.01.2007 21:20
od Ahmed
Kdyz myslis

Napsal: 25.01.2007 21:22
od David 1
Už mlčím,omlouvám se.
Napsal: 25.01.2007 22:03
od lubec
Ja nelejem žiadne aditivum, tankujem klasický diesel väčšinou na Slovnafte a nemal som ešte žiadny problém. A to ani pri minuloročných mrazoch

Ale raz za čas tam dám EVO diesel, aditivum je zbytočné aspoň pre mňa

Napsal: 25.01.2007 22:09
od pelen
Davidcalek píše:Nafta je přece do minus 20,tak co by ti tam mělo do té hraniční teploty zamrzat.
-20°C je bod tuhnuti zimni nafty, letni ma tak cca -10°C.
Napsal: 28.01.2007 11:53
od Rudla
Nafta shell diesel extra nebo power extra to je nafticka chlapy
Napsal: 28.01.2007 12:00
od Rudla
[vymazano sorry
Napsal: 28.01.2007 18:58
od Gold
Podle mě nejde jen o zimu. Já používám Castrol TDA a používám ho celoročně. Souhlasím s Ahmedem, že u nás kvalitní nafta není a aditiva chrání celý vstřikovací systém.
http://www.castrol.com/castrol/sectiong ... Id=7023008
to all
Napsal: 09.03.2007 18:09
od toro
Po více jak 4 tis. km po zaslepení funkčního EGR vše OK. Olejíček čistý, jak v benzínu. S ohledem na zimní provoz bych spotřebu nechtěl hodnotit, ale do 5,6L/100km se vejdu i s nějakými pojíždkami a nahřejváním motoru.Cu plech se osvědčil a absolutně to těsní, dotahovat se to opětovně nemuselo, nikde žádný průsak oleje ve směru od IC ani sazí od vejfuku.Před demontáži příruby tam drobný průsak špinavého oleje byl.
Napsal: 10.03.2007 17:17
od mar_tin
tak som toto vlakno presiel, a mam niekolko otazok...
ake vyhody ma zaslepeny erg ventil okrem toho, ze auto menej dymi?
a hlavne, co na to emisna kontrola? vy, ktori ste ventil zaslepili, planujete ho pred emiskou dat do povodneho stavu? dakujem za odpovede...
