Začíná ranní chlad
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Odber proudu pri zhaveni je podstatne vetsi nez proud=0,1*kapacita(Ah). Pokles napeti na baterce musi byt. Funkcni zhavice muzes promerit. Staci ti obycejna baterka na sviceni a draty. Misto knofliku na zapnuti sviceni zapojis draty - jeden na maticku M4 na zhavici a druhy na teleso zhavice tesne u hlavy motoru. Pokud zarovka sviti, tak je zhavic vporadku.Noah píše:Vsichni s TDDi mozna TDCI se v tomhle projevuje jinak,nevim v kazdym pripade je to divne.

- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Tenhle popsaný postup chápu tak, že zapojím do obvodu externí baterii, žárovku a s ní seriově žhavič?
Ja stale hledám, jak vyzkoušet žhaviče. Tedy nikoliv jiná nepřímá měření (napětí klesne i v případě dvou nefunkčních, myslím tedy). Předpokládám, že nejjednodušší bude odšroubovat červený kabel, který vede na kladný pól žhavičů a změřit odpor mezi tímhle pólem a kostrou. A měl by být "rozumný".
Ja stale hledám, jak vyzkoušet žhaviče. Tedy nikoliv jiná nepřímá měření (napětí klesne i v případě dvou nefunkčních, myslím tedy). Předpokládám, že nejjednodušší bude odšroubovat červený kabel, který vede na kladný pól žhavičů a změřit odpor mezi tímhle pólem a kostrou. A měl by být "rozumný".
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostravsko
Kryt motoru TDCI
Jak bez poškození demontovat kryt motoru TDCI? Jsou tam 2 matice M10, ale v levém dolním rohu kryt drží nějaký čep. Nechci ho urvat.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver
-
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostravsko
To abe: mas takove rozmisteni relatek a pojistek jako ja?abe píše:Jak se oteplilo,tak to muze fungovat,ale zacnou byt rani mraziky a muze se to vratit.Pojistku jsi kontroloval jestli je v poradku?Kdyby se to nahodou vratilo,tak skus prehodit relatka,klima A/C s tim od cerpadla jsou stejne.Aspon budes mit jistotu ze rele a pojistka jsou v poradku a muzem skouset dalsi veci(vyrazovaci metoda ma neco do sebe).Dej pak vedet
http://album.volny.cz/el1/browse.php?al ... owse_page=
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
EL píše:To abe: mas takove rozmisteni relatek a pojistek jako ja?abe píše:Jak se oteplilo,tak to muze fungovat,ale zacnou byt rani mraziky a muze se to vratit.Pojistku jsi kontroloval jestli je v poradku?Kdyby se to nahodou vratilo,tak skus prehodit relatka,klima A/C s tim od cerpadla jsou stejne.Aspon budes mit jistotu ze rele a pojistka jsou v poradku a muzem skouset dalsi veci(vyrazovaci metoda ma neco do sebe).Dej pak vedet
http://album.volny.cz/el1/browse.php?al ... owse_page=
-
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostravsko
Relé z patice klimy jsem dal včera do patice relé č.7 a při 5 st. C a jednodenním stáním jsem nastartoval napoprvé a bez většího kouře. Nevím ale, jestli to tak má být. Dnes s tím relé to točilo jako by to chtělo chytit. Nechtěl jsem to dlouho točit. Chytlo to napodruhé. Takže asi žhavicí svíčky.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver
- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
-
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostravsko
Po dnešní zkoušce odpoledne jsem relé vrátil zpět na své místo - patice R11 - klima. Auto je dovoz z Itálie. Nevím, jestli např. FOFO z Německa má jinak zapojenou elektroinstalaci.abe píše:Ahoj kluci byl jsem vytizen Silvestrovskymi oslavami,ELe urcite by se to nemelo zhorsit ze vratis chybejici rele na sve misto.Doufam zes ho nevytah zneceho jineho a pouzils prozatim na zkousku rele od klimy?
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver
- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
Melo by to byt stejne jak FOFO z Nemecka.Dival jsem se na kryt pojistek a mas tam tu samou znacku jako ja R7=Znacka pumpy.Jestli budes mit cas mrkni se jeste na pozici R7,kde davas to rele jestli tam jsou i kontakty protoze nektere patice na relatka nemaji plechove kontakty(protoze neplni zadnou funkci).Jestli tam ty kontakty budou tak by tam to rele melo urcite byt,ale kazdeho vec jestli ho tam da nebo ne.At ti FOFO slouzi co nejdel




Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů