Stránka 6 z 7

Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?

Napsal: 08.05.2009 21:25
od karel_st170
To tonda:Prosím tě,jen se zeptám proč nehodíš galerii fotek a nebo proč se neučastníš srazu ST DRIVE RS???Vždyt máš st170 a ne 1.6 16V :wink: A to je o důvod víc se chlubit :lol:

Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?

Napsal: 09.05.2009 08:54
od martin170
dielňa, kde chodí zopár členov so svojimi miláčikmi
http://www.decam.sk/

kotúče, s plávajúcim uchytením na hliníkovom strede
http://www.centertecnofreno.it/CATALOGO ... index.aspx

brzdové obloženie - zmes, ktorá funguje už za studena (niečo ako ferodo 2500)
http://www.carbonelorraine-motorsport.c ... rsport.htm

Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?

Napsal: 11.05.2009 10:36
od Tonda-B
martin170 píše:V našej dielni _______ sme dlho hľadali najlepšie brzdy a nakoniec sme našli kotúče _______, a platničky __________.
Díky za tip, ale já jsem mezi tím zjistil, že problém není vpředu, ale vzadu.

To, co se mi s DS3000 vpředu a DS2500 vzadu po odvzdušnění a s novými předními kotouči docela líbilo, mě stejně po čase a pár zabrzděních, kdy se vpředu ABS mohlo přetrhnout, přimělo v tom dloubat dál.

Nechal jsem vzadu DS2500 a dopředu dal sériové destičky.
Takže jsem předku v součiniteli tření dost pohoršil.
Výsledek - auto brzdí líp, než s DS3000 vpředu i když ta reakce na stlačení pedálu je malinko filtrovanější.
Lepší je i krok brzdového pedálu.

Když to shrnu:

Při DS3000 vpředu a DS2500 vzadu je rozložení brzdného účinku špatné - přebržděný předek.

Jenže jak můžu přidat zadku, když mám ABS a ne zátěžový regulátor, se kterým by to bylo raz dva?

1) Buď použít na zadek brzdové destičky s vyšším součinitelem tření, než má DS2500.

Jenže DS3000 Ferodo v provedení na zadek nevyrábí.
Koupit větší destičky a ofrézovat je do příslušného tvaru?
Použít zadní destičky s výkonným obložením od jiného výrobce?
Od kterého?

2) Druhá možnost je použít zadní brzdové třmeny s větším průměrem pístků.

Nevíte někdo, jestli pro Focus existují zadní brzdové třmeny s různými průměry pístků?
(Něco jako je Fabia 38 mm průměr a Octavia 41 mm průměr pístků u jinak stejných zadních brzdových třmenů).

Víte někdo jak na to?

Máte někdo něco vyzkoušené?

Díky předem za snahu pomoci.

Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?

Napsal: 11.05.2009 10:51
od Tonda-B
karel_st170 píše:To tonda:Prosím tě,jen se zeptám proč nehodíš galerii fotek a nebo proč se neučastníš srazu ST DRIVE RS???Vždyt máš st170 a ne 1.6 16V :wink: A to je o důvod víc se chlubit :lol:
Protože mám na autě ošklivý lak.

Ten, co to stříkal po opravě to asi stříkal ve stodole...

Konec konců i tady v tom vyprávění o brzdách jsem fotku z garáže dal, a nelíbila se mi.

Až to auto bude fungovat po mechanické stránce jak si představuji, přijde na řadu lak.

A sraz?

Ten je ve stejném termínu jako Rallye Český Krumlov.

A já neumím být na dvou místech současně.

Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?

Napsal: 11.05.2009 10:59
od karel_st170
Mám pocit že sraz je uplně jiný termín.....psal to foki myslím někde.
A druhá otázka,proč jsi kupoval auto co se ti nelíbí a má špatnej lak když je aut hromady a v luxusním stavu??

Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?

Napsal: 11.05.2009 11:11
od Tonda-B
karel_st170 píše:Mám pocit že sraz je uplně jiný termín.....psal to foki myslím někde.
A druhá otázka,proč jsi kupoval auto co se ti nelíbí a má špatnej lak když je aut hromady a v luxusním stavu??
http://www.autosport.cz/zavody/?id=711

Těch aut moc jednak vyrobeno nebylo, takže o žádné hromadě nemůže být ani řeči a ten luxusní stav u auta které se přestalo vyrábět v říjnu 2004 taky není zrovna pravidlo.

Já ho koupil proto, že se mi líbil už když ho začali prodávat nový (tehdy za Kč 865.000,-) a tenhle měl najeto v březnu 2008, kdy jsem ho kupoval, 26500 km a opravdu je najeté měl (dle servisní knížky, lístečků měření emisí - vše ze Švýcarska, kde ho koupil první majitel). A taky podle interiéru, vzhledu brzdových třmenů atd...

Že na něm bude hromada práce jsem věděl a nevadí mi to.

Rád ji provedu, ale napřed musím vědět jakou a jak.

Proto se na tomhle fóru taky na různé věci ptám, ne?

Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?

Napsal: 11.05.2009 11:36
od karel_st170
tak máš recht s tím krumlovem,ale takhle trhat partu a nezučastnit se srazu??No to je každýho věc.
A opět tě musím vyvézt z omylu že opravdu st170 jsou a jsou i v pěkném stavu....hlavně německo...atd.věř že vím o čem mluvím,ale to je opět věc názoru!!!

Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?

Napsal: 12.05.2009 18:03
od Tonda-B
Tak zkusím zadní destičky z Octavie I s obložením Fritech Racing.

Vypadá to, že půjdou ofrézovat na rozměry Focusových destiček...

Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?

Napsal: 14.05.2009 01:57
od Fokal
Jestli ty už trochu moc nespekuluješ :wink:
Já mám komplet brzdy original Motorcraft a brzdí to jak čert :twisted: Fakt si neni na co stěžovat a přitom cena je únosná :idea:

Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?

Napsal: 15.05.2009 19:04
od Tonda-B
Ty se máš...

Orovnal jsem na soustruhu trochu zadní kotouče, ale byly docela rovné (2 až 3 setiny, jen jeden na jedné straně házel desetinu) a dal tam ty Fritech Racing (3,5k po slevě). Kotouče pořád mají ještě tl.9,5 mm.

Destičky tvarem skoro lepší než originál Ford...

Jen jsem musel trochu upravit držák brzdového třmenu - 2 malá ubrání materiálu - a sériové Octaviové destičky tam jdou namontovat bez úprav.
Těch destiček myslím.

Možná bys to měl zkusit taky.

Tak teď ty zadky zabíhám a pak tam dám na předek zpátky DS3000.

Snad to bude ono.

Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?

Napsal: 16.05.2009 01:50
od Fokal
Držim palce, ať ti to konečně pořádně brzdí :wink: Po stránce úprav ti já moc neporadim, jsem v tomhle laik
Mimochodem, s jakym autem jsi byl zvyklý jezdit nebo s čim se občas svezeš? Jestli "problém" nebude právě tam, protože ST brzdí fakt moc dobře, zatim nejlíp, v čem jsem kdy jel :) (pravda, že jsem toho moc nevyzkoušel :lol: :wink: )

Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?

Napsal: 16.05.2009 14:01
od Tonda-B
Nejlepší brzdy jsem zažil u Porsche 911 Carrera 2.

10 zabrždění z 200 km/h na 100 km/h hned za sebou a pořád brzdily stejně.

Skoro stejně dobré jsem zažil u BMW M3 E36 3,2l.

No a všechny ostatní jsem musel předělat - buď sériové brzdy a nesériové destičky, nebo nesériové (větší) brzdy a sériové destičky.
Pak už to obvykle bylo fajn.

Uvidíme až budu hotov.
Třeba se domluvíme, aby ses svezl a posoudil, jestli je to stejné, lepší nebo horší než jaké máš ty.

Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?

Napsal: 17.02.2010 19:19
od cizaa
Brzdy mě taky čekají a co sem si tak už stačil vyzkoušet na 1.6 a tady vyčetl, originál Motorcraft je pro mě jasnou volbou ;-) Jen si to chce všechno hezky naplánovat, čím začít a kde skončit, by to můj ekonomický poradce ustál bez mrtvičky :-D

Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?

Napsal: 17.02.2010 20:26
od karel_st170
Jestli ti můžu poradit tak dej kotouče brembo nebo galfer a desky ferodo ds2500 a budeš max.spokojen a jen tak to neutavíš a brzdný učinek je o 1000% jinde.....Vše mám na skladě tak kdyžtak na SZ a cenu domluvíme :wink: Popřípadě ti k tomu něco povím.....co málo kdo ví a motorcraft,ate,bosch,jurid,trw,brembo.....atd.

Re: Focus ST 170 jak to udělat, aby brzdil?

Napsal: 03.10.2011 18:06
od Sodri
Tak mě taky čeká v blízké době výměna brzd, chtěl bych dát kotouče Brembo, konkrétně tyto a destičky Ferodo DS2500. Zajímá mě co na tuhle kombinaci říkáte a taky jestli by nestačilo dát ty Feroda jen dopředu a zadní nějaké "obyčejnější", přece jen nejsou zrovna nejlevnější a brzdí se hlavně předkem...