martin170 píše:V našej dielni _______ sme dlho hľadali najlepšie brzdy a nakoniec sme našli kotúče _______, a platničky __________.
Díky za tip, ale já jsem mezi tím zjistil, že problém není vpředu, ale vzadu.
To, co se mi s DS3000 vpředu a DS2500 vzadu po odvzdušnění a s novými předními kotouči docela líbilo, mě stejně po čase a pár zabrzděních, kdy se vpředu ABS mohlo přetrhnout, přimělo v tom dloubat dál.
Nechal jsem vzadu DS2500 a dopředu dal sériové destičky.
Takže jsem předku v součiniteli tření dost pohoršil.
Výsledek - auto brzdí líp, než s DS3000 vpředu i když ta reakce na stlačení pedálu je malinko filtrovanější.
Lepší je i krok brzdového pedálu.
Když to shrnu:
Při DS3000 vpředu a DS2500 vzadu je rozložení brzdného účinku špatné - přebržděný předek.
Jenže jak můžu přidat zadku, když mám ABS a ne zátěžový regulátor, se kterým by to bylo raz dva?
1) Buď použít na zadek brzdové destičky s vyšším součinitelem tření, než má DS2500.
Jenže DS3000 Ferodo v provedení na zadek nevyrábí.
Koupit větší destičky a ofrézovat je do příslušného tvaru?
Použít zadní destičky s výkonným obložením od jiného výrobce?
Od kterého?
2) Druhá možnost je použít zadní brzdové třmeny s větším průměrem pístků.
Nevíte někdo, jestli pro Focus existují zadní brzdové třmeny s různými průměry pístků?
(Něco jako je Fabia 38 mm průměr a Octavia 41 mm průměr pístků u jinak stejných zadních brzdových třmenů).
Víte někdo jak na to?
Máte někdo něco vyzkoušené?
Díky předem za snahu pomoci.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.